Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor får stygge damer seg alltid noe?

Anbefalte innlegg

Jeg stiller meg tvilsom til følgende premiss:

Du kan være dame og se ut som et fugleskremsel eller en bolledeig og fortsatt lett få med deg noe hjem fra byen. Selv gutter/menn som ikke ser så aller verst ut.

Stiller meg tvilende jeg også sånn generellt, men når jeg er tilstede så er det hvertfall sant....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke sant! Jeg får meg aldri noe. Med andre ord, stygge damer får ikke seg alltid noe. Vær en stygg dame før du uttaler deg. Makan til hån. 

Bullshit! Du kan få deg noe på byen om du byr på deg selv. Om du er ukomfortabel med det kan du joine tinder og ha titalls villige innen en uke eller mindre litt basert på hvor du bor. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Provoserende at en mann kan påstå at alle stygge damer får seg noe når det er langt unna fakta.

Provoserende at noen kan generalisere noe som er veldig individuellt uansett. At man snakker for seg selv er en ting. Kan dog hende at TS bare påstår dette pga hans observasjoner, men man må ta med i likningen at det er en smule vanskelig å få med seg alt.

+ at de "stygge" damene som "alltid får seg noe" ofte bare får seg noe med drittmenn som bare vil tømme seg. Hvis man spør de damene som har fått seg noe om det var et givende samleie så tror jeg de fleste svarer nei.

Lenke til kommentar

Som kvinne er man dømt til å leve et liv alene om man ikke har utseendet med seg. Sånn er det bare. Provoserende at en mann kan påstå at alle stygge damer får seg noe når det er langt unna fakta.

Det samme kan du si om oss menn. Hadde stygge menn og kvinner ikke hatt noe problem med å være sammen med andre stygge menn og kvinner, så hadde det ikke vært noe problem :p

Lenke til kommentar

Provoserende at en mann kan påstå at alle stygge damer får seg noe når det er langt unna fakta.

Provoserende at noen kan generalisere noe som er veldig individuellt uansett. At man snakker for seg selv er en ting. Kan dog hende at TS bare påstår dette pga hans observasjoner, men man må ta med i likningen at det er en smule vanskelig å få med seg alt.

+ at de "stygge" damene som "alltid får seg noe" ofte bare får seg noe med drittmenn som bare vil tømme seg. Hvis man spør de damene som har fått seg noe om det var et givende samleie så tror jeg de fleste svarer nei.

Det er det jeg mener, at det er individuelt og at det blir for dumt å si at alle stygge damer får seg noe. Når det ikke er sant, for det er det jo ikke. :p 

Lenke til kommentar

Dere henger ut trådstarter som om det er noe ondt ved å "generalisere" når han forholder seg til snitt-observasjon. At du er i stand til å gjøre observasjoner og trekke konklusjoner basert på majoritet og minoritets statistikk betyr ikke at du generaliserer, det betyr at du ser på trenger og stiller spørsmål ved hvorfor det er slik. For det er nemlig slik at jenter på som er ute etter sex UDISKUTABELT har ekstremt større mulighet til å få seg noe, i motsetning til menn i samme situasjon.

Dette er også dokumentert i tall fra okcupid hvor menn ser på 80% av jentene de møter der som "gjennomsnittlig eller bedre" mens jenter kun ser på 20% av menn som det samme. Det er vel dokumentert at akkurat dette er mye enklere for jenter (ved mindre du antageligvis er en gutt innenfor top 20% av gutter da åpenbart)

Endret av Rudde
  • Liker 1
Lenke til kommentar

La oss først gjøre det klart: Jeg vil ikke gå inn i en diskusjon om menn eller kvinner er kåtest. Likevel er det (dessverre) fakta at det følger langt mer negativ omtale med kvinner som har et svært aktivt seksualliv med mange partnere enn menn. Dermed vil mange kvinners reaksjon på dette være å søke høyere kvalitet på de hun legger seg på rygg for. Fordi mange gutter bare vil få tømt seg, forsvinner nok i mange tilfeller denne muligheten for menn.

Samtidig må det sies at norske menn er relativt elendige til å sjekke. Mange venter på å bli sjekket opp selv eller hvertfall på et tegn om at de er velkommen til å sjekke opp ei dame. Dermed blir det i mange tilfeller opp til kvinner å bestemme hvem de vil ha den kvelden, fordi gutta ikke tør å ta initiativ. Hvis ei stygg dame legger seg etter en middels kjekk mann, vil han kanskje takke ja i mangel på bedre tilbud. At dette er selvforskyldt reflekterer han jo ikke over.

Husk også at det finnes helt nydelige jenter som ikke nødvendigvis får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn fordi hun ikke signaliserer den samme lysten på sex eller løssluppenheten som en mindre pen kvinne gjør. Ubevisst vil nok mange menn velge hun mindre pene fordi hun signaliserer tilgjengelighet, som igjen oppfattes som attraktivt og enkelt for den aktuelle mannen ettersom det er dette han ønsker. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

La oss først gjøre det klart: Jeg vil ikke gå inn i en diskusjon om menn eller kvinner er kåtest. Likevel er det (dessverre) fakta at det følger langt mer negativ omtale med kvinner som har et svært aktivt seksualliv med mange partnere enn menn. Dermed vil mange kvinners reaksjon på dette være å søke høyere kvalitet på de hun legger seg på rygg for. Fordi mange gutter bare vil få tømt seg, forsvinner nok i mange tilfeller denne muligheten for menn.

Samtidig må det sies at norske menn er relativt elendige til å sjekke. Mange venter på å bli sjekket opp selv eller hvertfall på et tegn om at de er velkommen til å sjekke opp ei dame. Dermed blir det i mange tilfeller opp til kvinner å bestemme hvem de vil ha den kvelden, fordi gutta ikke tør å ta initiativ. Hvis ei stygg dame legger seg etter en middels kjekk mann, vil han kanskje takke ja i mangel på bedre tilbud. At dette er selvforskyldt reflekterer han jo ikke over.

Husk også at det finnes helt nydelige jenter som ikke nødvendigvis får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn fordi hun ikke signaliserer den samme lysten på sex eller løssluppenheten som en mindre pen kvinne gjør. Ubevisst vil nok mange menn velge hun mindre pene fordi hun signaliserer tilgjengelighet, som igjen oppfattes som attraktivt og enkelt for den aktuelle mannen ettersom det er dette han ønsker. 

Norske menn er oppdratt til å holde høflig avstand fra kvinner. Mens menn fra mer kvinnefiendtlige kulturer er mer vandt med å ignorere hva kvinner vil og ikke vil.

Lenke til kommentar

Nå lever vi et samfunn der utseende er det som er viktigst for veldig mange. Verden er utrolig overfladisk. Ofte bruker jenter like mye om ikke mer sminke enn en klovn på et sirkus. "Alle" er livredd sitt eget utseende, medie skapt hele hysteriet. Jeg har meldt meg ut og gir faen.

Støtter denne. Jeg har også meldt meg ut av "catwalken" ;) 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...