Gå til innhold

Når pleier det å være MacBook tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Det du kan håpe på er Eplehuset/Apple Store som gir 10 % rabatt på maskiner før skolestart.

Jeg har sett på Apple.no på utdanning siden der jeg får litt rabatt. Sånn som jeg har forstått det er det egentlig bare for elever og lærere på universitet. Jeg skal på videregående. Jeg har gått gjennom bestillings prosessen helt til der jeg må skrive inn betalingsinfo og det virker som om jeg ikke trenger noe bevis eller noe for å få kjøpe med rabatt.

Går det da for meg som skal på videregående handle der med rabatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er litt seint ute til å skaffe den "før sommer". DNB har ofte rabatt med sin mastercard på ca 10% for eplehuset eller expert.
Ellers er det nesten aldri rabatt på mac.

13 juni kommer apple til å ha ei messe, der de slipper ny macbook, så de eldre kommer til å synke i pris. 

Evt. kan jeg anbefale å se på finn.

Min MBA er 3 år nå. Problemene jeg har med den er eit par utbrente pixler (ser kun i noen vinkler i noen farger, om jeg sitter veldig tett på skjermen) og dårlig batteri. Det siste koster 1300kr å bytte til nytt. 

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt å kjøpe andre generasjon MacBook 12". Siden den er "oppgradert" for i år så tror jeg ikke at den kommeg til å synke i pris. Jeg tror jeg venter til slutten av juni for å se om prisen synker etter WWDC.

Hvis du har tenkt å svi av en slik sum, kjøp deg hvertfall en MacBook Pro.

Lenke til kommentar

Så langt jeg har erfart er det ikke veldig ofte det er gode tilbud på MacBook og liknende på denne tiden, men til tider har jeg sett kampanjer hvor noen nettbutikker gjerne selger eldre modeller til en brukbar pris.

Ellers er det ikke stort du kan gjøre annet enn å vente til du finner et tilbud som du er fornøyd med. 

https://www.prisguide.no/kategorier/baerbar-pc?f[m][]=Apple&f[70][]=12&f[70][]=16&s=price%20asc

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...