Arodem Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Dropper Ignite-motoren som har blitt brukt de siste årene.FIFA 17 skal bruke Battlefield-spillmotoren Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er gode nyheter. Nå er jeg spent på hvordan feelingen forandres eller hvilke andre forskjeller det blir, men det er i alle fall lov å håpe på flere forandringer enn det har vært de siste årene. Lenke til kommentar
fruktsalatsaft Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er gode nyheter. Nå er jeg spent på hvordan feelingen forandres eller hvilke andre forskjeller det blir, men det er i alle fall lov å håpe på flere forandringer enn det har vært de siste årene. Får håpe på at dårlig nettkode ikke følger med 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 FIFA har da slitt med lag og slikt uansett. Tror denne løsningen bare blir bedre for FIFA. Liker frostbite-motoren jeg. Har dog en følelse av at første generasjon med ny motor kan by på et par problemer som sikkert ikke blir fikset før FIFA 18 eller noe. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 FIfa var bedre før. Realismen har gått ut over "fun factor" i de siste utgavene. Når jeg spiller med venner forventer jeg masse mål og underholdning ikke 0-0 og 1-0 kamper. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Her roter Gamer.no fælt. Dette er ikke trailer til et FIFA-spill, men en video som viser et oppdrag fra Battlefield 1. Endret 7. juni 2016 av Donkey Kong Lenke til kommentar
xtordx Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 FIfa var bedre før. Realismen har gått ut over "fun factor" i de siste utgavene. Når jeg spiller med venner forventer jeg masse mål og underholdning ikke 0-0 og 1-0 kamper. Er delvis enig , men jeg syns jevne kamper er bedre. Det er får mye små irrternede feil i fifa disse dagene som har vært der siden fifa 14, nå har ikke jeg spilt fifa 16 siden 14 og 15 var såpass dritt, men 90min mål, straffer som blir gitt ut feil. Offside godkjente mål. dumme røde kort. Laget du spiller som blir eller føles helt elendig etter en 20 kamper eller noe osv. Likte fifa 14 patchen 1.4 i februar eller noe for to år sidne da var da faktisk vanskelig og score. Så har vi alle pasning feilene høyre er venstre, venstre er høyre osv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Vil spillerne kunne hoppe fra tribunen med fallskjerm før de hopper inn i en tanks? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå