MiSP Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Er ute etter hjulblokker, altså kileformede objekter av fortrinnsvis billig sort som plasseres foran/bak hjul for å sørge for at bilen ikke ruller under reparasjon. Har ikke funnet på biltema eller Clas Ohlson, mulig fordi jeg ikke aner hva det egentlig heter. Kan noen peke meg i riktig retning? (Jeg vet at jeg kan bruke en hel rekke ting til dette formålet, men jeg har ikke egnet treverk, murstein e.l. liggende.) Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Er vel bare å stikke nesa innom Biltema og se etter en "hvasomhelst" som kan gjøre jobben. Nivåkloss for bobil vil kanskje fungere, eventuelt det de kaller "dekkplate" Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Heter stoppekloss, BilXtra ser ut til å ha noen. Jeg synes at utvalget i Norge er såpass dårlig så jeg har bestilt noen fra Ebay for et par dager siden. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Hæ, har ikke Biltema dette? EDIT: Her er i hvert fall: http://hengerdeler.com/category/stopp-blokk-for-tilhenger-hjul-og-campingvognshjul-507/ Endret 7. juni 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Maxbo har dette, det selges som 2x4" og kan tipasses på egenhånd for å få riktig vinkel. 2 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Takk for mange innspill, merker denne som løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå