AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Som tittelen sier, hva kan eg bruke som gjør at sengen ikke beveger seg like mye.Poenget er sengen skal ikke rykke seg fram og tilbake. Anonymous poster hash: 9ab3e...ee1 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Mer friksjon mener du vel. Men til topic, du nevner ikke hva slags seng, føttene er laget av hva, form/diameter/størrelse etc. Er senga f.eks en ikea seng med stålramme og runde føtter så kan du stikke innom ett sted som selger vaskemaskiner og spørre om de har sånne gummiføtter til å sette under vaskemaskinen slik at den ikke skal vandre så mye. Evt så har du også anti-skli mater som kan legges under tepper etc, klipp til ønsket størrelse og så legg under hver fot. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 antisklimatter som brukes under tepper burde funke bra- kjøpes på ikea Anonymous poster hash: a4022...81c Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 De antiskli-mattene nille har fungerer nok mye bedre enn ikea sine teppe-matter. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Senga er kjøpt på jysk (dobbel seng) og det er sånn seng med fjærer i selve "bunnen" av senga med madrass oppo.Dem er laget i aluminium (altså dem som holder sengen oppe) med plastikk i enden (mot bakken). Diameteren er vel ca 6-9cm (helt vanlige bein som man ofte må kjøpe med disse sengene man kjøper fra jysk og ikea. Vedlagt ligger lignende seng. Edit:TS her, skjønner ikke hvorfor eg brukte anonym diskusjon på dette spørsmålet in the first place og bruker det derfor ikke "videre". Endret 7. juni 2016 av Ragnar115 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Kjøpe inn en sånn til en 50-lapp. Klipp ut sirkler som passer til bena. Ferdig. 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Kjøpe inn en sånn til en 50-lapp. Klipp ut sirkler som passer til bena. Ferdig. Takker Random spørsmål: Men om man øker friksjon, øker man ikke da og beveligheten. vil ikke ein sklimatte "senke" friksjonen..eller har eg "alt på hode" nå? Lenke til kommentar
Intox Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Friksjon er motstanden objektet utsettes for når det beveger eller forsøker å bevege seg langs overflaten. Jo mer friksjon, jo mer motstand. Du har det nok på hodet. 2 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Kjøpe inn en sånn til en 50-lapp. Klipp ut sirkler som passer til bena. Ferdig. Det er den samme typen som nille har, som jeg anbefalte. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Mindre friksjon under senga?Løsning: Slutt å gjør det dere gjør 3 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Altså når man jobber så hardt at senga flytter på seg, gjør man noe riktig i mine øyne. Jeg gir meg ikke før senga står minst 5 meter bortenfor der den skal være. 6 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Hvor e gøyen i det sebb ? ?? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Sikkerheten må alltid komme først og derfor utgår seksuelt samkvem. Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det er helt riktig. Safety first! Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Nå liker hu det litt ruft for seg. Då skubbes sengen i alle retninger Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Sikkerheten må alltid komme først og derfor utgår seksuelt samkvem. Du sikrer ikke akkurat videreføring av genene med den taktikken, da. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Vinkeljern og skruer er eneste løsningen som funker 100% 1 Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Kjøpe inn en sånn til en 50-lapp. Klipp ut sirkler som passer til bena. Ferdig. Sklimatter funket ikke Vinkeljern og skruer er eneste løsningen som funker 100% Eg trur faktisk eg må gå for din løsning. Nå har eg antiskli under alle 8 beina på denne senga og istede for noen meter rykker den fortsatt på seg rundt 15 cm fra veggene (Stakkars familien eg bor med) Ideer til hvordan eg gjør det for å ødelegge minst mulig av seng og vegg. Altså hvor plasserer eg det osv. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Finn en feitere dame så sørger hun selv for mer last og derfor mer friksjon samt hun vil fordele energien fra dine ivrige klask i på en sikker måte i form av behagelige bølger over sin egen overflate. 1 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 16. juli 2016 Del Skrevet 16. juli 2016 Få tak i sokkelseng nest gong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg