kimkim Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Hei Vet dere om det er mulig å komme opp i samme eksamensfag i både muntlig og skriftlig. Si at jeg har kommet opp i rettslære skriftlig. Kan jeg komme opp i det faget i muntlig også? Gjelder vg3 Lenke til kommentar
Student23 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ja, i teorien, men sjansen for at det faktisk skjer er liten. Tenk etter hvor mange andre fag du kan komme opp i muntlig. Er dette mange, minsker sjansen for at du kommer opp i rettslære. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ja, i teorien, men sjansen for at det faktisk skjer er liten. Tenk etter hvor mange andre fag du kan komme opp i muntlig. Er dette mange, minsker sjansen for at du kommer opp i rettslære. Hvorfor står det på alle fag på udir.no at man kan komme opp i hvert enkelt fag muntlig eller skriftlig da? Dette med unntak av norsk, hvor man kan komme opp i sidemål og muntlig i tillegg. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ja, i teorien, men sjansen for at det faktisk skjer er liten. Tenk etter hvor mange andre fag du kan komme opp i muntlig. Er dette mange, minsker sjansen for at du kommer opp i rettslære. Hvorfor står det på alle fag på udir.no at man kan komme opp i hvert enkelt fag muntlig eller skriftlig da? Dette med unntak av norsk, hvor man kan komme opp i sidemål og muntlig i tillegg. Det er like stor sjanse for å komme opp i alle fag. Ja, du kan både komme opp i samme fag både muntlig og skriftlig. Lenke til kommentar
Voli Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Her på min skole er det hvertfall ikke mulig å komme opp i samme fag skriftlig og muntlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå