OKKOKK Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Morn morn og hei hei! Mitt spørsmål er: Hva er det optimale operativ systemet for spillere? Ville vært j**** digg å vite det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Må ikke være kjernefysiker for å finne ut det vel? Huff, du og de mildt sagt ubrukelige postene dine. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Windows XP/2000. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Microsoft Windows XP Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 XP med service pack instalert er nice til spill. Xp er d ultimate gamer os Lenke til kommentar
xeon Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 XP med service pack instalert er nice til spill.Xp er d ultimate gamer os Ultimate var vel kanskje å ta _litt_ sterkt i.. den ensten grunnen til at windows xp er "bra" på spill er at de lages til xp, ikke noe annet.. Så windows xp er langtifra ultimat.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 en gamer trenger ikke å forstå hvorfor det eventuelle OS'et er "best" , så lenge han (meg) kan starte CS, og andre multiplayer spill og spille uten at de klikker, fryser eller får dårlig fps så er jeg fornøyd at mange spill er laget til xp er godt mulig.. men da er vell xp og det "ultimate" til dem? xp har gått knirkefritt etter sp på denne maskinen (som er et gammelt vrak) og på alle andre maskiner jeg vet om Lenke til kommentar
bkak Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det jeg ikke skjønner er hvorfor denne ligger i linux-forumet. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 men da er vell xp og det "ultimate" til dem? Markedsøkonomisk sett, ja. Teknisk, nei ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Det jeg ikke skjønner er hvorfor denne ligger i linux-forumet. Vi har prøvd å få noe vett inn i OKKOKK, men det går visst ikke... Dette burde han spurt i gamer delen heller, eller noe i den duren.. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Morn morn og hei hei! Mitt spørsmål er: Hva er det optimale operativ systemet for spillere? Ville vært j**** digg å vite det Bare ett spørsmål til deg: Stiller du disse spørsmål fordi du ønsker å gjøre narr av oss, eller fordi du faktisk i det fulle alvor tror at det finnes utenfor Windows-.plattformen som er aktuelle for en spiller. Svaret er ved alle tilfeller er rent nei. Spillprodusentene følger mainstream-brukeren. Jeg forstår ikke akkurat ditt behov for å skille deg ut for kamerater med OS som kanpt innehar en C-kompilator. Lenke til kommentar
wil Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 holder en knapp på XP til spilling jeg også egentlig. hmmm, kanskje han mente hvilken Linux som var den mest spill vennelige hvis han mente det så er vel ikke Linux det rette valget. hvis man tenker på Spill så har det vel ikke så mye å si hvilken Windows Man kjører. men dette er et Program eller Gamer spørsmål ikke et Linux spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå