HSP Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Gjettum 2016 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Kanskje skulle du tatt med klokkeslettet også - he he? Skikkelig godt sett og taima dette slik at du fikk de to til venstre akkurat på rett plass. Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Spennende bilde! Jeg lurer på om du sitter og venter på den perfekte kombinasjonen, eller om det bare plutselig er der. Det skal jo litt til å treffe slik som her, med mindre du sjøl er en av elementene. Sveisent flott ble det! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 You know:-) Spennende bilde! Jeg lurer på om du sitter og venter på den perfekte kombinasjonen, eller om det bare plutselig er der. Det skal jo litt til å treffe slik som her, med mindre du sjøl er en av elementene. Sveisent flott ble det! Kanskje skulle du tatt med klokkeslettet også - he he? Skikkelig godt sett og taima dette slik at du fikk de to til venstre akkurat på rett plass. Roar Tusen takk. Helene: Jo er jo litt heldig at det kommer en cowboy gående når jeg sto der, bare synd det ikke dukket opp to indianere i bakgrunnen... Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 You know:-) Spennende bilde! Jeg lurer på om du sitter og venter på den perfekte kombinasjonen, eller om det bare plutselig er der. Det skal jo litt til å treffe slik som her, med mindre du sjøl er en av elementene. Sveisent flott ble det! Kanskje skulle du tatt med klokkeslettet også - he he? Skikkelig godt sett og taima dette slik at du fikk de to til venstre akkurat på rett plass. Roar Tusen takk. Helene: Jo er jo litt heldig at det kommer en cowboy gående når jeg sto der, bare synd det ikke dukket opp to indianere i bakgrunnen... Henning Hehe, det ville vel være å håpe på for mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg