Roar Kneppen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 I lys og skygge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Jeg synes du har mye gode portretter, fin øyekontakt, et litt lurt blikk og lyset er veldig vakkert. h Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Flott portrett og spennende bilde. Hadde vært artig om du kunne si noe om i hvilken situasjon bildet er tatt, for meg synes det som at bakgrunnen er hullete bølgepapp, men det er kanskje noe annet? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Flott portrett og spennende bilde. Hadde vært artig om du kunne si noe om i hvilken situasjon bildet er tatt, for meg synes det som at bakgrunnen er hullete bølgepapp, men det er kanskje noe annet? Du har rett i at det er bølgepapp som var brukt som ekstra tillegg i et skur som skydd mot tropesola der vi venta på ei ferge i Goa i India. I Goa er det mange steder man bruker ferge over elver. På denne turen for en del år tilbake hadde vi to fergeturer i løpet av dagen. Denne dama satt der i skuret i delvis skygge og protesterte ikke da jeg rettet kamera mot henne. Indere flest liker å bli fotografert. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Meget bra synes jeg. Riktig flott med blikkontakt, glimt i øyet, skarpt og fint og perfekt utsnitt som vanlig. Her har du heller ikke dradd for hardt i spakene eller gjort noe "mystisk" med bakgrunnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Nydelig portrett med fin øyekontakt , et fint lys og en herlig fargepalett. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg