Gå til innhold

Samsyng S7 Edge eller Sony Z5 Premium?

Anbefalte innlegg

God dag! 

Jeg er i beite for å bytte ut min Samsung Note 3. Jeg var alltid innstilt på å gå for en S7 Edge. Men så dukket denne Z5 Premium opp, og den viste seg å vere like så kraftig og vel så det om jeg har forstått det riktig? Og jeg synes den ser en del bedre ut i tilegg. 

Men er det noen som har erfaringer med noen av telefonene? Kan komme med noen for/imot eller har opplevd noen ulemper med de? 

Takker for alle innlegg! 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Sony vil skuffe deg. Kameraet skal liksom være så superbra, men det er knapt nok middelmådig. Gå for Samsung. Det er nok den beste telefonen akkurat nå.

Lenke til kommentar

God dag!

Jeg er i beite for å bytte ut min Samsung Note 3. Jeg var alltid innstilt på å gå for en S7 Edge. Men så dukket denne Z5 Premium opp, og den viste seg å vere like så kraftig og vel så det om jeg har forstått det riktig? Og jeg synes den ser en del bedre ut i tilegg.

Men er det noen som har erfaringer med noen av telefonene? Kan komme med noen for/imot eller har opplevd noen ulemper med de?

Takker for alle innlegg!

Både skjerm, kamera og prosessoren er bedre på s7.

Skjerm: 4k på Sony av typen lcd. All materiale blir nedskalert til 1080p inkl menyene for å spare strøm.

Samsung sin er 2k og alle menyer er i denne oppløsningen.

Kamera : større piksler på s7 som gjør den bedre i dagslys og spesielt natt og innendørs bilde

Prosessor: Sony blir varmere og er tregere en Samsung. Mye har skjedd mellom lanseringene og Samsung en er vesentlig bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...