Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Nøstegaten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det må jeg si! Her er det gjort mye flott arbeid du! Nydelig gate! Fint dokumentert Alec! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Kanskje burde en gammal trikkefører med 25 års fartstid i Oslo vært en tur innom trikken 106. Jeg kan ikke ta området i farten, men i og med at jeg så trikken 106 fikk det meg til å tenke Mølenpris med museum for bl.a. trikk og båtmotorer hvor jeg selvfølgelig har vært innom for mange år siden. Hvis det fortsatt ekstisterer slik det gjorde da så kan jeg fortelle at den gamle havavogna som står der har Bergen fått fra Oslo da de hadde skrota sine såvidt jeg husker. Flott dokumentarisk serie dette. Nevner at ofte er det bedre å avslutte slike bilder med å la bildekant skjære i huskanten framfor å ha ei lita glipe fram til ramma som ofte lager uro og trekker ufortjent oppmerksomhet. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Høyst interessant og severdig serie. Veldig fint fotografert! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Takker for hyggelige , konstruktive og positive kommentarer - Helene , Roar og Fredrik !!! Angående å avslutte billedkanten i huskanten er jeg stort sett enig , men i v1 og v3 blir da detaljer skåret bort . I v1 både overheng over døren til venstre samt relieffet til høyre . v5 har jeg laget i en versjon der jeg har kuttet helt til venstre kant av det grønne huset samt renkuttet på høyre billedkant .V6 er kuttet i ny utgave på venstre side , men den skittenrosa bygningen er fortsatt med . Der holdt legevakten til i hin hårde dager . V2 har jeg beholdt som den er da det ikke er mitt foto. Disse nye versjonene er ikke lagt ut her . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg