Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Fikk nå oppdatering ved forrige oppdatering, og har fått hver måned oppdateringer til Windows Phone, så den får enda støtte fra Microsoft. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 Joda, ,men Microsoft har vist null interesse etter at de ga ut Lumia 950 og WP 10. INGEN har en minste anelse om hva planen er , om det er en plan. Og da mister jo alle de utviklerne som har vært aktive troen også. Det er Microsoft sin skyld. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. juni 2017 Del Skrevet 30. juni 2017 (endret) Jeg er CTO i et selskap som lager apper. Vi vurderer overhodet ikke UWP eller andre MS-plattformer som aktuelle. Antakeligvis hadde vi droppa det også om vi kunne krysskompilere eksisterende kode bare for å slippe å teste enda en plattform. Windows er en død plattform for utviklere. Det er Android, Ios, og Web det går i. Med unntak av spill og enterprise, såklart. Endret 30. juni 2017 av Audun_K Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Triste greier. Var sikker på at Windows phone hadde en framtid. Hvorfor følger de ikke opp med apper og sånt som de andre?Hva sier Bill Gates egentlig? Vel, da får det bli noe annet neste gang da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Triste greier. Var sikker på at Windows phone hadde en framtid. Hvorfor følger de ikke opp med apper og sånt som de andre? Hva sier Bill Gates egentlig? Vel, da får det bli noe annet neste gang da. Hvordan tror du det ville sett ut om Microsoft lagde Snapchat til Windows Phone? Bill Gates sluttet i Microsoft i 2014. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 2. juli 2017 Del Skrevet 2. juli 2017 Ms vil jo at folk skal lage apper, det er bare at utviklerne ikke gidder. Bortsett fra Snapchat da, de boikotter aktivt. Noe de selvsagt er i sin fulle rett til å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg er CTO i et selskap som lager apper. Vi vurderer overhodet ikke UWP eller andre MS-plattformer som aktuelle. Pga økonomi, teknikk eller andre årsaker? Årsaken til at jeg spør, er at jeg i perioden 2012-2016 hadde en 6-7 WP-telefoner som jeg kvitta meg med etter noen dager. Å gå fra iOS til WP var som å lukke det ene øyet, gå med én sko og tape fast den ene armen på ryggen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 (endret) Mitt behov for å bruke data, apper og dingser på mobil har vært tilnærmet null.Syns det var litt "gøy" å teste spotify, YT og litt sånn den første tiden, men det gikk over på notime.Internett holder på Pc og bærbar hvis jeg er på tur. Savner ikke å plyndre med sånt på mobil one bit.Så mobilen begrenses til telefon og littegrann sms. Så lite, at jeg klarer meg lenge med kontantkort.Tipper det går ca kr 500 +/- i mobilregning årlig. Dødskjedelig type sånn sett jeg. Men ser nå det at det prakkes på deg fra alle fronter; Apper og mobilløsninger. Når kjerringer ikassen på butikken spør meg:"Har du ikke lastet ned appen?" nå jeg bruker coop klistrelapp påtlf i steden, skjønner jeg at "utdatert" stempelet nærmer seg. Get kommer med sine ting.Og nå så jeg at Telenor skal ta vekk kontakter og tjenester på mine sider, og du skal laste ned en "app"som min WP selvsagt ikke kan bruke. Og sånn vil det fortsette. Ser den.Så man får vel bare bite i det sure eplet og ta sikte på noe annet. Er vel såkalt android man går for da, ellerer det iphone som er best? Eller mest framtidsrettet kanskje. Uten at det sikkert betyr særlig fra eller tilfor min del. Endret 3. juli 2017 av Delvis Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Nokia 108 eller hva den heter, koster 200 kroner, sender sms og ringer. AtW Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Jeg er CTO i et selskap som lager apper. Vi vurderer overhodet ikke UWP eller andre MS-plattformer som aktuelle.Pga økonomi, teknikk eller andre årsaker? Årsaken til at jeg spør, er at jeg i perioden 2012-2016 hadde en 6-7 WP-telefoner som jeg kvitta meg med etter noen dager. Å gå fra iOS til WP var som å lukke det ene øyet, gå med én sko og tape fast den ene armen på ryggen. Skal man støtte en plattform må man ha en grunn, det finnes ingen grunn i hele verden til å lage apper for UWP innenfor de fleste områder. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 3. juli 2017 Del Skrevet 3. juli 2017 Fikk nå oppdatering ved forrige oppdatering, og har fått hver måned oppdateringer til Windows Phone, så den får enda støtte fra Microsoft. Hadde enda oppdateringene vært til det bedre... Etter 'stor-oppdateringen' i mars/april har telefonen (950 XL) bare vært irriterende å bruke :-( Heng/frys i alt fra sekunder til infinite, random reboots. Oppdateringene som har kommet etterpå har bare hjulpet marginalt. Hadde det ikke vært for at telefonen er via jobben og med binding hadde jeg skaffet ny på dagen. Lei... :/ Vurderer faktisk å skaffe meg en billig Androidtelefon. Jeg liker i utgangspunktet WM OS-et godt og kan tåle små bugs men når det kommer på toppen av at den nå ikke er stabil (ikke preview) og det skjer tilsynelatende svært lite for å fikse det, er tålmodigheten min nær oppbrukt. Skal prøve en full reset men hvis ikke det gjør noen forskjell.. Synd, men time to move on... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå