Johannes Entenmann Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) de sender jo perfekte lange pasninger langs bakken selv med ryggen til Det er vel kanskje det sykeste man ser er når man sender en perfekt pasning med ryggen til, gjerne 40 meters pasning.. Det er tydeligvis sånn mange vil det skal være. Endret 16. september 2016 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Går jo an å sette på manual? Bruker alltid manual på det aller meste. Funker greit mot cpu men ingen vits og spille på manual mot andre online. Spiller aldri mot cpu. Går bare online og da er det ingen poeng og spille Manual om ikke motstander også gjør det. Nei, sant det. Jeg mener det var mulig å kunne velge dette i tidligere versjoner av Fifa (sikkert før FUT) - at man kun ville møte motstandere som spilte med manual. Slik burde det vært i FUT også. Dog, 100% manuelle pasninger er et h... pga den lille ekstra laggen som er online. Jeg spiller for det meste i sofaen, lokal multi, og da har vi alltid manual Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Å finne en motstander med manuelle innstillinger er vel ikke så lett. Tar for eksempel litt tid å finne motstandere i bronseturneringene, i seasons på lavt stjernenivå... Lenke til kommentar
schpajkitix Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Å finne motstandere med manuelle instillinger er nesten håpløst, men det er bare å velge det i søkeinnstillingene. Jeg for min del ga helt opp og spiller manual mot assisted. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 (endret) . Endret 17. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Web app lansering i kveld?? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 En kompis skrev i dag at på early access er bare fut og deler av the journey tilgjengelig i år. Skjønner ikke den avgjørelsen... Lenke til kommentar
barezell Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 hmm virker rart? funnet det bekreftet noe sted? noen bekreftelse på web app og? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. september 2016 Del Skrevet 19. september 2016 Gamerboltson skrev en artikkel om det. Ingen andre som har nevnt dette. Håper det ikke stemmer. Hadde gledet meg til og prøve litt klubb. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 En kompis skrev i dag at på early access er bare fut og deler av the journey tilgjengelig i år. Skjønner ikke den avgjørelsen... Veldig rart... hele poenget med EAs early access har jo vært å kunne prøve det fulle spillet i X timer. De økte det vel fra 6 til 10 timer i fjor. Jeg vil dog heller prøve alt i 6 timer, enn en begrenset utgave i 10+ timer. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 noen som testet NHL early access? ville tro de kjører samme løsning der som fifa? Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Nå er det bare gamingbolt som har skrevet dette, søkte litt rundt i går og fant ingenting om dette utenom på denne siden. Så tror nok det er fullversjonen vi får prøvd. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Det hadde gitt mening å begrense "The Journey" for å hindre at folk går igjennom hele storyen uten å kjøpe spillet, men resten burde være fritt. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Web-app ute nå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Fikk bare drit i velkomst pakkene Kuba var vel eneste som var i nærheten av kjent. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Får ikke logget inn jeg..Får bare beskjed om at de har sendt meg en sikkerhetskode på mail, men som aldri kommer. Forslag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Må man ha noe spesiell EA-konto eller noe for å få tilgang? Jeg får bare beskjed om å komme tilbake etter release.. Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Virker som om det var førstemann til mølla. Tror ikke flere kommer seg inn nå fordi serverne ikke skal overloades. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Ikke kommet lengre enn å vente på å få den sikkerhetskoden. Lover bra det her... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. september 2016 Del Skrevet 20. september 2016 Kommet meg inn med to brukere, den japanske og den hvor jeg har oppgitt New Zealand som land Jeg skal bare bruke én av dem. Får se hvilken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå