Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var triste greier.  :thumbdown: Ser ikke særlig forskjell på bruk av Frostbite annet enn "glasur". Fint med storymode for de som er opptatt av det, men i bunn og grunn er dette bare oppjazza Fifa 10. Kommer heldigvis ut et alternativ til Fifa i morgen så jeg tar det toget i år og håper EA anstrenger seg litt mer neste år og ikke bare bruker krefter på story og FUT. Jeg finner veien ut selv..  :no:

Lenke til kommentar

Synes også demoen var sånn "meeeh". Ga meg ikke det jeg har håpet på, men som den er hvert år, så er selve spillet annerledes.

Det er sant. Det kreves som regel til tilvenning og en patch eller to.

Jeg likte godt de nye straffene da. Men det gikk utrolig sakte når man skal velge start posisjon.

Scoret på de to første cornerne jeg fikk og er litt skeptisk til dette nye systemet der.

Lenke til kommentar

straffene var jo som å være tilbake til fifa for 10 år siden, skuffende, var da ikke mye problemer med slik straffene var? samme gjelder cornerene, hva er det de tenker med? hvorfor må man ha hjelpestreker o.l? 

det føltes jævlig likt fifa 16 ut sånn ellers(spilte det rett før fifa 17) grafisk var det ei heller den store forandringen men litt bedre.

The journey virket kult derimot, selv om noen av animasjonene så rett og slett idiotiske ut på benken når du sitter der på noen av lagkameratene.

men er bare en demo, pleier jo å være forskjell på selve spillet så har jo det i bakhodet.

Dempsey var jo en gud på denne demoen forresten, for noen mål jeg fikk med han ^^

Lenke til kommentar

Virker jo som man har langt mer kontroll på straffene nå. hvor man legger. høyt lavt og i hvilket hjørne. man kan også "finte" med hvordan man løper. skyte hardt eller svakt.

straffer de siste årene har jo vært VELDIG stivt og mekanisk. Det var på en måte 6 forskjellige plasseringer som gikk igjen

Lenke til kommentar

Jeg spilte 2 kamper i går kveld og syns egentlig det var ganske kult. Jeg føler AIen var noe bedre, i alle fall med medspillere. De gikk på flere og bedre løp av seg selv (uten at du trengte å trykke noe for at de skulle gå på løpet). Jeg får prøve å ha "feilene" dere nevner her i bakhodet når jeg tar noen kamper til i dag.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare 6 forskjellige straffeplassinger på FIFA 16. Man kan for eksempel sette den opp og bare litt til siden. Keeper kan gå riktig vei, men ikke redde som følge av at det er så mange steder man kan plassere ballen. Vært fornøyd med disse straffene og cornerne, og så langt ganske skeptisk til dette på FIFA 17. Kanskje vi får tilbake det gamle opplegget på FIFA 18, hvis det blir nok misnøye.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg antar at den pila som viser hvor man plasserer straffa ikke syns når man spiller online. Ellers blir det jo litt i overkant lett å plassere. Jeg likte hvertfall flyten i straffa veldig godt nå, men har jo ikke testet det nok til å trekke konklusjon helt enda :p

Cornere var også relativt dårlig på 16 imo. bare å legge den ut på 16m og finesse i mål. Synes det er bra de gjør endringer, men er som nevnt tidligere skeptisk til om corner endringene er gode eller bare enda verre :p

Noen som har noe info om endring på finter, LT/L2 knappen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...