Johannes Entenmann Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 Japp, EA... Sånn blir det når EA egentlig ikke bryr seg om klubb. Juks og fanteri kan man lett holde på med i mode som ikke generere penger desverre. Er garantert mange tusen som jukser i klubb og aldri blir tatt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Tror faktisk ikke at han har tenkt å spille med den brukeren. Han har bare opprettet en klubb med den brukeren, og latt brukeren bli igjen i klubben, så han kan spille for flere klubber med en annen bruker, og så komme tilbake. En av de dårligste forsvarsspillerne jeg har sett, rent statsmessig, er inne på top 100 free agent defenders. Han har faktisk 67 % pass success og 33 % tackle success som forsvarsspiller. Dårligste spilleren jeg har sett: Endret 6. juli 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 7. juli 2017 Del Skrevet 7. juli 2017 (endret) . Endret 12. juli 2017 av Neymar10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. juli 2017 Del Skrevet 12. juli 2017 Dette er så sykt ødeleggende. Ligger og vipper rundt 8.0, spiller en kamp og ligger an til 8.6 (ved 90 min), som ville holdt meg på 8.0, men så fryser konsollen og jeg får en veldig lav rating som sender meg ned til 7.9. Jeg mener absolutt at man bør straffes hardt for å grine og rq, men ufattelig irriterende hvis man dc ufrivillig. Tror jeg har hatt dette konsollproblemet 6-7 ganger eller noe, så gått på denne smellen noen ganger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Kjenner jeg begynner å bli passe mett på FIFA 17 nå. Solgte unna en haug med PL TOTS-spillere og har kjøpt inn en MLS-tropp istedet. Svidde av litt i overkant av 300k coins på packs i går, men beste jeg fikk var NIF 88 Buffon. Ikke at det finnes så mange gode kort i packs om dagen uansett. Resten av pengene jeg har sparer jeg til MLS All Stars kommer... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. juli 2017 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) CB playmaker. Endelig, passer meg perfekt EA Endret 20. juli 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. august 2017 Del Skrevet 14. august 2017 Spilt 6 kamper med dette oppsettet på CDM... Vært i overraskende få hodedueller Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. september 2017 Del Skrevet 3. september 2017 (endret) Spilte nettopp en kamp med tre keepere, hvorav den ene var meg selv Endret 3. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 I går vann me 1. div! Deilig å avslutte Fifa 17' med det. Per no rangert blant topp 800. Mål for Fifa 18: topp 200. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 (endret) Spørs om jeg kommer meg noe særlig høyere enn wr 27 free agent defender (8.0 defender). Mine to hovedbrukere på FIFA 17: Pro clubs er rene vitenskapen. Man bør ikke spille med 11 mann, og ikke med 2, men kanskje 4-6 spillere. Både 1. div. og 10. div virker mer risikabelt enn en divisjon "midt på". Så er spørsmålet hvor gode medspillere man skal ha. Hvis man vil ha clean sheet, så bør man kanskje ha så bra medspillere som mulig (men det innebærer en fare for at motstanderen rq, som ikke gir clean sheet), men hvis man vil ha høy rating bør de bare være middels gode. Gode nok til å score 1-2 mål, men ikke så gode at man blir helt arbeidsledig som midtstopper. Grining er et kjempeproblem i pro clubs. Jeg er så fantastisk lei av folk som ikke klarer å spille ferdig kampene. Noen ganger håper jeg faktisk at vi ikke skal score når vi leder 2-0, fordi jeg vet at det er stor fare for rq. Håper på 1-0 tidlig i kampen, og ett til seint i kampen, så vi får spilt mest mulig, kanskje til og med 90 min Og så har vi saudi-folka... Seriøst, hvor vanskelig er det å holde seg i egen region? Møter på saudi-folk i annenhver kamp omtrent. Det at de glitcher, shusher osv hjelper ikke akkurat heller. Endret 22. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 Merkeleg. Aldri møtt desse Saudi-folka du pratar om. Kva karakteriserer dei? Og kva er "shusher"? Opplever sjeldan ragequit. Skjedde riktignok i vinnarkampen i divisjonen. Leda 3 - 0 etter 30 minutt. Bitter måte å ta pokal på. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) De har ofte ksa i PSN, eller typiske "saudi-brukernavn", noen av dem har valgt saudi-klubber... Jeg sjekker av og til etter kampene, bare for å få det bekreftet. Overraskende saudi-dominans på leaderboards. Overgår Tyskland, Frankrike, England. Jeg meldte meg inn i et saudi-community, eller arabisk i hvert fall, for noen dager siden. Største community'et jeg har sett. Problemet er bare at det går i arabisk er fordi det er så dødt i de andre nå. Shushing (hysjing) er en målfeiring. Kombineres gjerne med å løpe til kameraet. Ikke et stort problem, men synes det sier litt om dem. Verre at de glitcher og at forbindelsen ofte er dårlig. Endret 23. september 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Finnes det noen statistikk på hvor lenge folk spiller eldre år av spill? Spiller fortsatt FIFA 17, på PS3, og det er alltid folk til enhver tid av døgnet som er online? Ble ikke 2017 endret til at geografi også skulle bety noe, så du ikke kan møte folk for langt unna grunnet connection lag? Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 JEG HATER når man møter folk som jukser, møter konstant lag som har 5 spillere med 99 ovr. Er så fucket at folk gidder det der hvordan kommer dere over 90? jeg får ikke utviklet min mer, står fast på 90 ovr. og har over 700 kamper spilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå