Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt det competitive aspektet i pro clubs? Leaderboards har ingenting med ferdigheter og gjøre. Måler ikke etter gjennomsnittlig rating en gang. Siste klubb jeg spilte og der gikk alt på gjennomsnittlig rating som det burde var Fifa 12. Var på 2 plass i verden som Any på PC. Nå er spillet desverre laget for de som sitter non stop hele tiden.

Lenke til kommentar

Ferdigheter har noe å si, men ja, leaderboards handler i stor grad om å spille mange kamper. De fleste har bra statistikk, men vi vet jo ingenting om hvordan de har oppnådd dette. Jeg har blant annet spilt med han på Z som ligger helt i toppen på forwards og hasoone_, og de holder et bra nivå.

 

Gått til anskaffelse av Zahid, og så blir det Haugen når prisen har sunket. Blir et kjemitriangel med Zahid, Haugen og Midtsjø.

Lenke til kommentar

Håper EA legger inn en sånn "skip all replays" funksjon til neste år. Så kan man velge om man vil se feiringer, mål etc i kampen eller ikke. Så kan man ha på søk som filtrere bort de som ønsker det. Så kan de som liker å se alt av repriser spille mot hverandre

Lenke til kommentar

Bort med dette latterlige divisjon systemet også ig tilbake med poengene som man hadde tidligere. Da møtte man lag med mye poeng hvis man hadde mye poeng og omvendt. Da ble det ofte gode kamper og den slags. Dette blir naturligvis alle endret når folk ikke bryr seg om disse tingene.

Eg synes divisjonsopplegget er heilt genialt. Min motivasjon for Pro Clubs har alltid vore å vinne 1. divisjon, og opprykkskampar og nedrykkskampar er alltid like spennande.

 

Ratingsystemet for klubbar virkar ganske bra. Me har tidvis møtt ekstremt gode lag, og dei har gjerne vore blant topp tjue i verda. Møtte FIFA School forrige veke, og tapte berre 0 - 1. Ikkje så gæli mot verdas beste lag.

Lenke til kommentar

Det er jo enda mer uinteressant å spille på poeng? Poeng systemet var jo at man fikk 20-30 poeng for seier og opp mot 80-90 på tap. I tillegg spilte man ikke for noe. Med sesonger spiller man for å vinne ligaen. Det å vinne 1. div er jo morsomt i seg selv. 

 

Kunne evt. innført noe alle Fut Champ for clubs også.

Hvor klubben spiller X antall kamper i løpet av en periode også får man bedre rewards av jo flere kamper man vinner. Det hadde vært fantastisk om rewards var f.eks. club coins, slik at klubben kunne bygge ut stadion, kjøpe andre AI-spillere. I tillegg ville ikke folk bygd nye klubber i hytt og pine, da det var lønnsomt å beholde klubben.

 

Clubs er en modus med enormt potensial både for oss, men også økonomisk for EA. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Slik er hovedlaget mitt nå. Smart med Super Lig,Oscrue. Er vel egentlig kun høyrebacken som er litt dårlig. Skulle hatt 5+ i fart. Tips til endringer?

 

attachicon.gifIMG_0478.PNG

Synes egentlig at han er rask nok, men +5 pace ville vært fint, særlig med Skrtel innenfor. Kan evt gjøre det slik:

 

bb7fba883ecbb830c0b63ff28d8a1acc.jpg

 

 

Skaffet meg enda en ny bruker ( :laugh:), for å joine xWL, spilte én drop-in, postet skjermbilde i to communities og plutselig var det fire stykker som kontaktet meg med en gang.

 

Folk er generelt altfor opptatt av overall rating, så det var over all forventning.

 

bb0f0836f3d50868e274dcf119c96445.jpg

 

Høyden stemmer naturligvis ikke.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...