Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg er det effektiv fra første stund. Man kommer i stor fart, trykker inn de to knappene og vips kan man bevege seg sidelengs.

Ok, det burde være en funksjon som gagner de aller beste, men den er altfor lett å utføre og altfor effektiv, selv uten trening. Litt slik som Berba-spinnen er. Krever minimalt med øving kontra hva man tjener på den.

Lenke til kommentar

Har begynt å la CPUen gjøre jobben i forsvaret mer, etter å ha lest litt rundt. Utrolig hvor bra det funker! LOL

Forstår at det ikke vil ta meg så langt men... 

Det vil ta deg langt, men det krever litt trening. Skaff deg raske, defensive midtbanespillere og jag rundt med dem. så lar du CPU'en ta seg av forsvarsfireren. Bytt til forsvarerne når motstanderen er nært nok til at du kan takle. 

Personlig kom jeg meg "endelig" til førstedivisjon i FUT seasons i dag. Det over er uten tvil det som har gjort at jeg har blitt "god nok". Og jeg spiller med elendige lag i forhold til de fleste jeg møter. Kan på det sterkeste anbefale Gueye (non rare, 76 rated), Fernando (non rare, 78 rated), Mendy (non rare, 78 rated) og Kanté. Dette er midtbanespillere som fungerer helt utmerket for meg og denne "taktikken". 

Lenke til kommentar

Har begynt å la CPUen gjøre jobben i forsvaret mer, etter å ha lest litt rundt. Utrolig hvor bra det funker! LOL

Forstår at det ikke vil ta meg så langt men...

Vil ta deg langt det siden flesteparten lar cpu gjøre det meste i dette spillet. Dumt spillet selger så bra så noe mindre casual spill er vel ikke aktuelt. Blir vel bare mer og mer casual. Ser det i andre spill også fra EA med siste BF som er ekstremt casual og for alle.

Lenke til kommentar

Fernando Lucas Martins hos Spartak Moscow. Presterer helt fantastisk for meg. Vinner baller hele tiden. Jeg foretrekker midtbanespillere som er lav og hurtig. De er lettere å jage motstandere med da de kan gjøre kvikke vendinger. Dessuten angriper han omtrent aldri, med L/H workrates. Eneste jeg skulle ønske han hadde var 90+ stamina. Jeg snakker ikke om City's Fernando.

Jeg er forresten klar over at du ikke liker Kante, og da regner jeg heller ikke med at du kommer til å ha høye tanker om Gueye og Fernando, som har lignende kvaliteter. Men jeg kan anbefale dem på det sterkeste. 

Endret av G27
Lenke til kommentar

Tok meg en kamp nå på FUT Champions siden jeg nådde 1 divisjon forrige helg og dermed ble kvalifisert. Dette button delay greiene er skikkelig lame. Har hørt mye om det og har merket det når serverne til EA er rævva i seasons, men å legge det til gameplayet i en game modus skjønner jeg ikke helt poenget med. Det er jo som å spille et annet FIFA. Man må trene og bli vant med det også... Det var spesielt vanskelig å forsvare seg. Man prøver å endre retning med en forsvarsspiller, men forsvarsspilleren endrer ikke retning i det du beveger "joysticken" slik som på seasons. 

Har ikke planer om å spille FUT Champions uansett, så plager meg ikke veldig. Tenkte bare jeg skulle "bekrefte" button delayen hvis noen var usikker på om det var sant. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spørsmål:

Så noen spørre på EA sine forum om å få giftet +transfer list fra noen som har høy level. Selv har jeg bare 50 plasser på listen, men betyr dette da at noen snille sjeler faktisk kan sende meg +20 og +30 uten at jeg trenger å være høy nok level til å kjøpe de selv?

Lenke til kommentar

Hvordan ligger folk an i pro clubs? Jeg kommer i hvert fall aldri til å bli noen målmaskin eller assistkonge. Short passing er eneste passing boost på første brukeren. Bør droppe passing og prioritere andre ting når man har høy overall rating. Tar med et skjermbilde av spillerne mine i fut også når jeg først er i gang :laugh:

3b047b15e6b586847225a6c4b48e43d8.jpg

f2df45f6ebe69998efebe7fa74556927.jpg

c6df13da81af22d332f269381bf7775d.png

Lenke til kommentar

Ikke så rart hvis du spiller ute på vingen mange av kampene, mens jeg er playmaker sentralt ;) jeg er inne blant topp 500 defenders nå, men vi vet jo at leaderboards er bs. BRAKOVIC er 5.7 totalt, men står med 5.5 på any-listen. Det holder til 57. plass.

Oppgradert litt i fut:

30a9ce1264273a8575ed19485ac75722.png

8d05ea3e798e210ae3690062dece7e93.png

a21e909dc8dc0b946f40c98534dcae72.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...