Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom det utelukkende var tilfeldigheter ville jo ikke de samme spillerene prestert uke etter uke.

Noen ganger er jeg enig med deg at det føles ut som det er et momentum skifte, men i det store og det hele er det definitivt ferdighetene som spiller en rolle.

Laget man har spiller også en rolle, men en veldig god spiller vil vel mest sannsynlig slå en middelmådig spiller stort sett hver gang uansett lag går jeg ut fra.

Lenke til kommentar

Handicap i dette spillet er definitivt en ting.

Har spilt mot mange like PL-lag og noen matcher blir spillerne mine så sinnsykt treig at det er umulig å gjøre noe. I tillegg blir dem helt ape og vil ikke forsvare skikkelig. Når man takler perfekt klarer motstanderen på et eller annet vis å komme seg videre med ballen. Alle returer på passninger osv ender hos motstanderen.

Dette spillet er ikke kontrollerbart på samme måte som CS:GO. Man har ingen kontroll over hva som skjer fra match til match.

Lenke til kommentar

Herregud altså... Fifa burde kommer med en svær advarsel "Ekstrem frustrasjon kan forekomme"...

Aldri opplevd så mange feil pasninger, through ball kunne like gjerne bli kalt "sentre til motstander". 

Takler jeg folk flyr bare ballen i fangen på noen andre osv osv osv osv. Skjønner ingen ting, er timingen min bare helt forferdelig? 

Lenke til kommentar

Noen som har forslag til hvordan jeg kan bygge videre på dette laget? http://www.futhead.com/17/squads/5802209/

Har 150k å bruke for å bygge laget. Hørt mye bra om Sandro, Manolas og Smalling så vil prøve å bygge et lag rundt dem.

Jeg hadde prøvd noe sånt. Den dagen du får råd kan du bytte ut Dembele i De Bruyne. Og Toure kan du bare bytte ut om du liker andre spillertyper. Da er to gode alternativer duracellkaninen Kante og teknikernen Gundogan.

post-234071-0-39202800-1492322284_thumb.png

Endret av Ibrahimovic
Lenke til kommentar

Herregud altså... Fifa burde kommer med en svær advarsel "Ekstrem frustrasjon kan forekomme"...

Aldri opplevd så mange feil pasninger, through ball kunne like gjerne bli kalt "sentre til motstander".

Takler jeg folk flyr bare ballen i fangen på noen andre osv osv osv osv. Skjønner ingen ting, er timingen min bare helt forferdelig?

Det kalles vel momentum :p

Lenke til kommentar

Det er aldri godt å si da. Hvor mye er momentum/handycap og hvor mye er egen feil. Jævlig irriterende er det i alle fall :p

Synes det er sykt irriterende når jeg stadig møter folk som har 4.5 stjerne lag som yter som 5+++

Hele greia med fut er jo å bygge et bra lag, sykt annoying at dårligere lag skal bli boosta. Om det virkelig er HCP i spillet da. EA nekter vel :p

Lenke til kommentar

Det er alltid en fordel å oppgi hvilken konsoll man spiller på, evt om det er PC, men hvis man ikke spesifiserer antar jeg at det er PS4.

Tenkte jeg skulle litt fut online seasons igjen, og spilte meg opp fra 4. div. til 3. Faktisk lettere å spille i 4. div. enn online single matches.

Mange som klager på at dårligere lag yter bedre enn deres, men det er ofte slik at billige spillere med lav overall faktisk har ganske bra stats. De statsene man trenger. Pris og overall stemmer ikke alltid overens med reell kvalitet. Høy overall betyr lavere cardweight, men det er jo uansett tullete å betale mye mer for en dårligere spiller, bare fordi han har høyere overall rating, hvis det ikke er fordi man liker spilleren og/eller klubben irl. Overall rating er bare et vektet posisjonsavhengig regnestykke.

Husker da det ble ramaskrik fordi Mata hadde høyere overall enn Fabregas på FIFA 15, men folk glemte helt at Mata var CAM og Fabregas var CM.

"lower rating than mata? nah." har +807

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Tenker nå heller slik at backer med 70-80 speed konstant tar igjen og løper fra winger med 90+ og svake spillere blir til supermenn og klarer holde alle unna selv de sprekeste stopperne. Det er veldig mye i fifa som ikke er logisk.

Og det er jo greit nok at det skjer en duell eller to. innemellom, men noen ganger er det jo hele kamper som bare er helt lotto.

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å si noe sikkert angående handicap, men angående raske vinger vs tregere backer vil det ofte være en staminafordel i backens favør. Men tidlig i kampen, der har jeg ingen god forklaring.

Virker generelt som at forsvarsspillere har fått en fordel. For eksempel kan 78 pace CB holde følge med 85 pace ST. Men pace er både acceleration og sprint speed (vanlig at disse statsene er ganske like).

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

1-1-7 i 5 divisjon... Veldig gøy!
Har ikke sjangs i havet. Skjønner ikke hva jeg skal øve på? Øve på at forsvarsspilleren mine ikke løper i hverandre? 

Sentrer til personen lengst vekk når jeg vil sentre til han nærmeste? 

Bruker mye "LT", bytter spiller ofte, prøver å holde formasjonen, aldri ligge etter (så jeg slipper å løpe etter) osv. Får vel bytte fra ManU

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...