Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er bare i 4. div. Rykket opp alle sesongene jeg har spilt. Spilte disse divisjonene fordi jeg visste at jeg ville rykke opp hver gang, og så er det coins å tjene på det. Nå blir det dessverre online single matches. Savner virkelig de gamle turneringene. Derfor blir det mer pro clubs og mindre fut. Spilte sikkert tre ganger så mye fut på FIFA 16.

 

Single matches er ganske ødelagt. Jeg må passe på at motstanderen har et ålreit lag med ålreit kjemi, ellers blir det bare surr. Noen bruker disse kampene for loyalty.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Har ligget på sykehuset denne uken, siden jeg har fått diabetes type 1, så jeg har ikke fått med meg disse jubileumsgreiene.

Har uansett lekt litt i appen, og han nå plukket opp 83 Ogbonna og 85 Schweini. Bastian er sykt treig, men ser bra ut ellers. Kosta bare 35k.

Ser at 87 Benteke går for 140k. Det må da være en bra pris. Tenker å plukke opp han. Noen som har testet han?

 

 

Phw33Tc.png

Endret av Ibrahimovic
Lenke til kommentar

Når man har 8.5 som CB, konsollen fryser, man restarter hele sulamitten og så har man fått 3 eller noe. Det er så ødelagt. Sort it out, EA.

 

Trenger ikke nødvendigvis å bruke coinsa nå. Kan bruke dem på et annet lag, eller bare ha dem liggende til TOTS. Blir jo et kræsj etter hvert, og da er det dumt å tape mye på dyre spillere. Jeg kjøper ingen dyre spillere nå. Bare billige NIF-kort eller informs under 30k.

Lenke til kommentar

Betyr jo at man for eksempel kan bruke Sissoko sentralt, hvor han er bedre egnet. Og man kan bruke vinger som spisser med maks kjemi. Det er litt juks.

 

Özil passer ikke som CM, og er ikke så god på CAM heller. Veldig dårlig defensivt og dårlig stamina. Litt tynt på midten med disse tre, selv om de har høy overall. Nå har du gladiator på Smalling og Hummels. Det er shooting og defending. Det er ikke så lett å velge chemistry style på Smalling, men ikke velg shooting i hvert fall. Hummels trenger maks pace. Jeg ville endret på de fleste.

 

Foreslår dette:

 

15dc3cef63d702175ed5b9467d5853be.jpg

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Gjør "alltid" endringer in game for tiden. Juks eller ikke forblir bare personlige meninger pr. nå. Faktisk gjør jeg nettopp som du nevner, starter med Sissoko på RF, før jeg bytter han til RCM in game. Han er ikke særlig god uansett. Kante og Gueye er langt bedre som ballvinnere, så vurderer å bygge et nytt lag. 

 

Testet ut Emenike i helgen. Svett spiller, men ikke ufattelig god. Sliter litt med å sette sjansene mine i øyeblikket også, så en spiller med 77 finishing er ikke ideelt. Tenker å kjøpe Gayle. Brukte han som supersub på hovedkontoen min, og han scoret uansett hvilke skudd jeg prøvde på. Men sliter litt med å sette opp et interessant lag rundt ham. Vil ha 4-3-2-1. Eventuelt teste ut 4-2-3-1. Blir fort en random formasjon som jeg må endre på in game for å få det slik jeg ønsker. 

Lenke til kommentar

Synes heller ikke det er juks. Mange av vingene kan fint spille spiss irl.

Hazard er låst til LW i spillet, men han spiller jo stort sett i 4 ulike posisjoner. Slik at EA burde heller fjerne posisjoner og heller gi "foretrukne" posisjoner. Alt utenom de posisjonene gir elendig kjemi.

 

Det er jo mer urealistisk at du kan gjøre en spiss om til CDM enn at en LW spiller spiss imo :)

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Om man vil kalle det juks eller ikke får være opp til hver enkelt, men man har funnet et hull i kjemisystemet og utnytter det. Enten må vi ha et kjemisystem som fungerer 100 %, som ikke strykes så fort kampen starter, eller så kan vi bare droppe alt som heter kjemi. Håper på det første. Samme problemet som i turneringer hvor det er krav til startelleveren, men mulig å bytte inn toppspillere rett etter kampstart. Bare sløvt av EA å ikke tette dette hullet.

 

Hvis det er for urealistisk med ST på CDM, så kan det evt løses ved å tillate maks to posisjonsendringer, slik at ST bare kan omgjøres til CF eller CAM.

 

Jeg synes derimot at dagens kjemisystem før kampene fungerer helt fint.

Lenke til kommentar

Hvis det er for urealistisk med ST på CDM, så kan det evt løses ved å tillate maks to posisjonsendringer, slik at ST bare kan omgjøres til CF eller CAM.

 

Jeg synes derimot at dagens kjemisystem før kampene fungerer helt fint.

Det er ikke en dum idé. 

 

Når det gjelder kjemien in game, så må man kunne endre på lagoppstilling og tilpasse seg motstanderen uten at laget blir helt ubrukelig. Så får EA heller finne ut hvordan det skal gjennomføres. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...