Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruker Gray i dette laget: https://www.futbin.com/17/squad/2663038

Er den PL spissen jeg er mest fornøyd med. Sturridge stinket for meg, grunnet 2*WF. Kane, Costa og Lukaku klaffet heller aldri. 

Derimot likte jeg Jesus veldig godt, alltid på rett plass til rett tid. Utrolig kvikk, og bra rykk. 5* finter var og smood.
Heldig med SBC Kane, møtt han flere ganger og vært et mareritt hver gang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har snøring på hvordan det kan være 14 saudi-arabere på topp 100 angrepsspillere? 13 franskmenn, som vil si at at over en fjerdedel er fra et av disse to landene (hvis det ikke er slik at man bare kaller seg Pogba, Griezmann osv og setter nasjonalitet til fransk). Neppe noen som velger Saudi-Arabia hvis det ikke stemmer. Både på FIFA 16 og FIFA 15 var det araberklubber høyt opp på leaderboards, som Murderous som jeg spilte for da de var #2 på FIFA 16. FIFA School som topper nå er saudi-arabisk, men 26 spillere og mange nasjonaliteter.

Man kan jo lure på om folk har rent mel i posen. Spilt veldig mange kamper, og så er det kanskje flere som spiller på samme brukeren, man kan boost'e på forskjellige måter. Kanskje mange rikinger i Saudi-Arabia som har mye tid å avse til FIFA-spilling.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Er det noen som har noen tips ang simulering i karriere-modus? Spiller med Sarpsborg 08, men har hverken tid eller lyst til å spille 30+ kamper for å gjennomføre en sesong. Derfor er tanken å simme annenhver kamp. Men simmingen ender nesten alltid med uavgjort eller tap, veldig frustrerende. Kan jeg "tweake" dette på noen måte?

Lenke til kommentar

Første gang jeg poster her!

Noen som kan gi meg tilbakemelding på laget mitt? Forslag til endringer? Har fått til å spille helt greit med laget mitt. Klatrer sakte men sikkert oppover divisjonene (snart 5 div)

Noen som kan komme med forslag til endringer på chem styles og hva slags instruksjoner jeg burde ha med denne troppen?

33572j8.png

Endret av Stian0
Lenke til kommentar

Özil er ikke så god, Götze er ikke CDM, Höwedes er ikke LB, Hummels er litt treg, Martinez og Lahm er altfor trege. Kroos låser deg til tyskere, hvis du ikke linker med Real Madrid, la liga... Bare å sette inn Sokratis for Martinez ville hjulpet mye.

Kan evt gå for Lacazette, Ben Arfa og SIF Thauvin, hvis du for eksempel setter MOTM Stindl på CDM og IF Hector LB.

Ser at Özil er powerhouse, som er defending og passing. Han trenger maks shooting boost. Enten hunter eller finisher.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Når blir man automtisk kvalifisert til FUT CHAMPS må man vinne divisjon 1? Jeg greier faen ikke å kvalifisere meg til den satans turneringen, jeg spiller 2 kamper og leker meg gjennom så møter jeg en med drittdårlig connection og har messi og ronaldo, og alt går til helvete, har prøvd så mange ganger nå at jeg er lei. Er i 3 Divisjon på online sesonger. snart rykker eg opp til 2 div....

Lenke til kommentar

Når blir man automtisk kvalifisert til FUT CHAMPS må man vinne divisjon 1? Jeg greier faen ikke å kvalifisere meg til den satans turneringen, jeg spiller 2 kamper og leker meg gjennom så møter jeg en med drittdårlig connection og har messi og ronaldo, og alt går til helvete, har prøvd så mange ganger nå at jeg er lei. Er i 3 Divisjon på online sesonger. snart rykker eg opp til 2 div....

Du må komme deg til 1 div fra 2 div. Etter det må du holde deg i 1 div Eller vinne 1 div.

Lenke til kommentar

Vel, Kanté inn bør jo være en forbedring. Det finnes vel knapt et PL-lag uten ham, men det et jo fordi han er en helt sinnsyk ballvinner.

Kjøpte han inn nå, hvor er han best? Har gjort om til 4-3-2-1 nå. Venstre, sentralt eller høyre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...