oscrue10 Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 (endret) Ja. Han har spilt over tusen kamper, og dessverre må man spille veldig mange kamper for å hevde seg på leaderboards. Men han har også scoret veldig mange mål. Han er nok ganske selektiv, og spiller trolig mye i de laveste divisjonene sammen med en god any. Forresten en nordmann (han er nordmann av og til i hvert fall) som hevder seg godt på forward-listen. Nr 3 nå, zekiriye12. Spilt én kamp med ham. Han står med 4266 kamper og 8613 mål. Han er stadig innom communities på leting etter "top any".Husker at Danikong på VG-forumet var på topp 100 for et par år siden eller noe. Tror det var any-listen.Jeg er nr 1399 på defender-listen nå. Opp ca 500 plasser i løpet av en uke. 265 kamper, mens han på topp 100 som har spilt færrest kamper har spilt 626 kamper. Han er bare 7.5. Ingen på topp 100 defenders som er under 7.5, men 7.5 er ikke spesielt bra selv om man er forsvarsspiller. Ganske gjennomsnittlig.Er ikke så god totalt sett selv, men ligger nok helt i verdenstoppen på tackle success. Sjekket faktisk alle på topp 100 en gang, og jeg var bedre enn samtlige. Gøy å være blant de aller beste i noe, kanskje til og med best av alle som har spilt 50+ kamper for alt jeg vet.Forresten veldig teit at statsene påvirkes så lite av høyde og vekt når man er 90+ overall. Jeg er på PS4. Endret 7. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2017 Del Skrevet 7. mars 2017 Blir ikke helt klok på FUT alltid. Jeg spiller jo ikke så mye, men jeg har spilt bittelitt divisions. Startet på 8. div. og møtte et helt elendig lag, type 6-7 bronze og resten skiver - og hele 43 chem. Han ga meg kamp helt til døra, og jeg vant 2-1. Møtte et annet lag som var veldig godt besatt, og selv om han scoret etter tre minutter snudde jeg kampen og vant 4-1 uten store problemer. De to andre kampene var mer som forventet, og endte med greie seire. Det som forundrer meg er hvor ustabilt det virker. Om det er mine prestasjoner som svinger så voldsomt eller om det er noen andre mekanikker inne i bildet er ikke godt å si, men jeg føler vel ofte at mine spillere plutselig blir uduglige, mens de andre ganger er helt fantastiske. Blir spennende å se i hvilken divisjon jeg møter veggen. Tipper type 3-4-5 mtp. mitt nivå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mars 2017 Del Skrevet 8. mars 2017 Tja. Bestemora mi kan jo få seg et fullt gullag rett i Div 10. Det er jo bare å spytte inn litt penger og kjøpe noen pakker. Jeg hadde jo likevel slått henne i 100/100 kamper selv med et bronselag (håper jeg). Det er vel en blanding av "momentum" og at du ikke møter samme motstander hele tiden. Den som styrer spillerne har mer å si enn spillerne i seg selv. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 9. mars 2017 Del Skrevet 9. mars 2017 Nå synes jeg du var i overkant spill. Har ofte kompiser på besøk og da blir det noen kampen head 2 head. Flere av dem spiller knapt Fifa men de kan likevel forsvare seg utrolig bra. Ekstremt mye automatikk i forsvar i år og det har utrolig lite og si hvem spilleren er. En av mange grunner til at Fifa aldri blir noe Esport spill, blir mer og mer casual år for år. De som forsatt mar seg lure og går rundt og tror at det ikke er mye automatikk og et sykt momentum i år lever i en boble der de så inderlig vil tro at de er gode selv når de spiller bra. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 St. Patricks Day SBCer kom i går, og jeg svidde av alle pengene mine på kortpakker og SBCer. Største. Tabbe. Ever. Heldigvis har jeg fått solgt unna resten av de irske spillerene (med unntak av de som spiller i den irske toppdivisjonen), så jeg har tjent tilbake rundt 60k. Svir likevel ganske mye. Hadde håpet de skulle slippe liga-SBCen til den irske toppdivisjonen i samanheng med denne anledningen, men dengang ei. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 For et spill. De siste dagene har det vært en bug som gjør det vanskelig eller umullig å forlate eller signere for klubber i pro clubs, og nå teller ikke kampene engang. Får ikke seier, uavgjort eller tap, og kampene blir ikke registrert på spillerne. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Likevel forsetter folk og spille istedenfor og faktisk kreve noe neste år Clubs er og forblir noe som bare taperen seg hvert år. Ingen penger og tjene der og det er eneste grunnen til at de forsetter og melke Fifa fordi UT generere så sykt mye penger Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Vi kjøper spillet hvert år uansett, ja. Å hoppe over et spill i protest, i håp om at EA skal ta seg sammen, virker ikke spesielt lurt. Da går man bare glipp av det spillet, mens EA tjener like mye som før (eller mer). Man kan egentlig bare klage, for eksempel på EA-forumet, og håpe at EA fikser ting, bruker mer ressurser på å luke ut feil osv. Hvis noen er usikre på om de vil kjøpe spillet, og leser litt på forumet, så kan negativ omtale bli avgjørende. For noen få i hvert fall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 De fikser ikke ting med mindre de får noen gevinst av det. Om Pro Clubs får noe pay-content vil modusen helt klart bli prioritert. Det er uansett mye de kunne laget for pro clubs for å gjøre den mer attraktiv. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Vi kjøper spillet hvert år uansett, ja. Å hoppe over et spill i protest, i håp om at EA skal ta seg sammen, virker ikke spesielt lurt. Da går man bare glipp av det spillet, mens EA tjener like mye som før (eller mer). Man kan egentlig bare klage, for eksempel på EA-forumet, og håpe at EA fikser ting, bruker mer ressurser på å luke ut feil osv. Hvis noen er usikre på om de vil kjøpe spillet, og leser litt på forumet, så kan negativ omtale bli avgjørende. For noen få i hvert fall. Nå er EA forumet rene Nazi Tyskland, sletter tråder som har noe med momentum eller generell klaging. EA har for mange youtube og streame som bruker helt sykt med penger på UT som egentlig er en stor faktor at spillet blir dårligere for hvert år. Husker ikke helt hvem men var en Youtuber som brukte 5000 pund første dagen på Fifa 17 bare på pakker, galskap sier nå jeg men for han var det en investering. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Jeg vet hvordan det er på EA-forumet. Det er en barnehage med elendig moderering. Kan overhodet ikke sammenlignes med diskusjon.no eller VG-forumet. Men det er uansett mange brukere innom, fra mange land. I mange land har de sikkert ingen fullgode alternative steder å skrive og diskutere. Endret 19. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Sikkert bateson87 som brukte 5000 pund. Han bruker helt vilt med penger på FUT. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Sikkert bateson87 som brukte 5000 pund. Han bruker helt vilt med penger på FUT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Han er jo helt sikkert sponsa. Tviler på at han bruker dette ut av egen lomme? Uansett så er jo FUT rene gullgruven for EA. Modusen er jo helt klart den mest morsomste og holde på med. Etter inntoget av FUT Champ har modusen økt veldig også. Nå er faktisk modusen i seg selv helt nydelig, men gameplayet er så som så. Jeg mener det største problemet med FIFA i år er at EA lager spillet slik at "alle skal være like gode". Det funker veldig dårlig i competitve-spill. Og når man skal fjerne skill-gapen må man inn med masse dritt for å få det til, som i hovedsak er alle de ting folk er missfornøyd med. Håpløse AI-spillere, elendig pasninger etc etc. Endret 20. mars 2017 av Emils. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Nick28t (streamer/youtuber) sa nylig at han hadde brukt 41,000,- dollar på fifa points det siste året. Sykt. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 De youtuberne er helt syke, noe går fra egen lomme, og noe blir sponset tror jeg Eneste som irriterer meg, er at de tror de er jævlig gode på fifa " å jeg er på elite 1, jeg har jobbet hardt for dette ". Så ser man laget, Legender, ronaldo, messi, alle de beste spillerne. De hadde fått mer respekt av meg om de hadde hatt et helt greit lag også vunnet og vunnet masse kamper. Jeg er på divisjon 3, jeg greier ikke å kvalifisere meg til futchamps en gang. Prøver å rykke opp så jeg bli kvalifisert automatisk.. rekorden min er 42-3-10 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Jeg har spilt FUT siden FIFA 12, og det er 12 og 17 som har vært de største skuffelsene. FIFA 12 ble ødelagt av dc etter halvparten av kampene, og finesse fra utenfor 16-meteren var altfor OP (fortsatt et problem, men verre den gangen). FUT 17 har først og fremst blitt ødelagt av at WL har erstattet de gamle turneringene. Hva er vitsen med å ha bronsespillere nå, og bronseinforms? Spille mot venner? Bare for elitespillerne, som vinner med bronse mot gull? Nå blir man nærmest tvunget til å spille WL (hvis man klarer å kvalifisere seg) eller season. Single matches er ødelagt av folk som bruker de kampene til loyalty eller fitness. Folk bruker bronsebenk i håp om å møte enklere motstand. Generelt altfor mye juks. Dc-glitchen ødela utfattelig mange kamper, og de måtte til og med avlyse WL. For et råttent community. Og alle som endrer formasjon og bytter inn spillere rett etter kampstart... Klubbsøk i pro clubs har vært ødelagt siden release. Flere patcher, null fix. Skill points systemet er helt jalla. Jeg liker skill points, men vi må få langt flere points, og så må oppgraderingene være langt mindre. Man skal ikke bli 90+ på null komma niks. EA skjønte dette til en viss grad, og alle ble jo downgraded, men de må gjøre drastiske endringer. Håper på ingame chemistry på FIFA 18. Med det mener jeg at det straffer seg å gjøre endringer ingame. De må også sørge for at det bare er mulig å pause når ballen er ute av spill. Når noen quit'er på uavgjort må den andre få seieren. Bare det å stikke på uavgjort er ganske lavmål. Er for eksempel noen som gjør det hvis de får rødt kort eller straffe imot. De må også sørge for at det ikke er mulig å quit'e i pro clubs bare fordi motstanderen har flere spillere. Aldri spilt så lite FUT som på FIFA 17. Spilte sikkert tre ganger så mange kamper på FIFA 16. Nå spiller jeg heller pro clubs. Endret 20. mars 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Wtf... Satte meg ned og skulle spille litt kvalikk til Fut Champs, men får beskjed om at "Entering a match has been temporary disabled". Tenkte at det fikk være greit nok, og ville spille litt FUT singleplater divisions, men NEIDA, det er jammen disabled der også. Amatørmessig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Sliter med å finne en spiss jeg er fornøyd med i laget mitt. Jeg er tilbake til et rent BPL-lag, og har forsøkt IF Gray en stund nå uten at jeg har vært fornøyd med han. Tidligere har jeg brukt normal Sturridge (den jeg har vært mest fornøyd med). Normal Lukaku lyktes jeg i beste fall greit med. Fordelen hans var at han naturligvis scoret på langt flere innlegg enn de andre jeg har brukt. Jeg brukte også normal Kane helt i begynnelsen, og han var ikke Moe tess for meg. Pdd. spiller jeg 4-3-3 (4) med Hazard på venstre ving og MotM Walcott på høyre side. Tidligere på morgenen i dag ordnet jeg meg SBC Kane. Satte Hawk chem style på han siden han er forholdsvis treg, men stor og sterk. Hvilken Premier League-spisser bruker dere? Costa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå