Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Endte med kjøp av Coleman SIF, Pogba og Hazard. Ut av startelleveren ryker Martial, Toure og Valencia.

Valgte også å gå fra 4-3-2-1 til 4-3-3 (4) med Pogba som CAM. Har både lest på nettet og sett Nick28T påstå at Pogba er mye bedre som CAM enn MC, så da blir det med det :)

Både Eriksen, Sterling og Elmohamady TOTT går fra å være annenfiolin til tredjefiolin.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker. Fornøyd med laget. Gleden ved FIFA er mer til stede nå som jeg har et lag jeg synes er morsomt å spille.

Liten mini skryt av Kane også:

Fy for en spiller! Jeg har ikke spilte mange kamper med han enda, men på 11 FUT Champions kamper står han med 23 mål og 7 assist. Han treffer så og si alltid mål innenfor 16 og i tillegg er han nokså sterk med grei fart, slik at han holder spillere bak seg.

takk for den mini reviewén :) 

skal tro om han får en ny in-form på onsdag.. utifra dagens innsats  :hmm:

Lenke til kommentar

Her er laget jeg rocker på FUT for tida..

Med tid og mer penger vil jeg oppgradere Gueye, muligens Varane og antagelig bytte ut Schneiderlin. Pogba er vel drømmen, men kommer vel ikke til å få råd til han på en god stund.

post-102350-0-89662700-1488748579_thumb.png

EDIT: Tenkte ikke på at det ikke trenger å være en fransk spiller i Schneiderlin sin posisjon, så kjørte inn Fernandinho.. Om noen har tips til noen som vil funke bedre opp til 40k som får full chem (Liverpool, Everton, City eller fransk) - tips meg gjerne.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Føles Mané så rask som han ser ut? Ikke ofte man får bruke spillere med 99 pace kombinert med 92 strength. Spinnvilt på papiret ihvertfall. 

Bruker følgende lag for tiden. Bytter Martial og Keïta in game. Fungerer ikke 4-3-2-1 prøver jeg 4-1-2-1-2, med Martial og Aubameyang på topp. Vurderer også å selge Dembele og erstatte han med Coman, for å gå til innkjøp av Vidal. Føler ikke Dembele utgjør en så stor trussel som jeg skulle ønske han gjorde, og Coman kan nok gjøre samme jobb, selv om Dembele på papiret er overlegen. Jeg er veldig fornøyd med Guilavogui, men til tider får jeg litt tempoproblemer når motstanderen kontrer. Liker å spurte tilbake med midtbanespillerne og la backfireren styre seg selv helt til noe annet blir nødvendig.

fifa177.jpg

Lenke til kommentar

Det er så mye drama i pro clubs. Spilte med en luring som gikk all out attack fra kampstart. Jeg var CB. Kjempegøy. Innebærer at man får en veldig offensiv rolle som kanskje tilsvarer CAM. Heldigvis spilte vi 5atb, minus meg, for jeg fungerte jo som CAM. Ble skjelt ut underveis og etter kampen av en som sendte skjermbilde av at han er topp 100. Han skjønte ikke hva all out attack er, og mente at jeg bare skulle holdt meg i forsvaret. Manageren/kapteinen klaget også, men han ville faktisk ha meg med videre (men det var jo helt uaktuelt).

Ellers blir man kicka i hytt og pine, selv om jeg personlig ikke blir kicka så ofte. Men jeg har blitt kicka selv om jeg var lagets beste spiller, og jeg har blitt kicka uten å ha spilt eller kommunisert med manageren osv. En som kicka meg nylig fordi jeg ikke sa noe i party. Han snakket ikke til meg heller. Fantastisk.

Et godt argument for å ha flere brukere. Jeg har etter hvert en grei oversikt over clubs-spillerne, mens de færreste har oversikt over mine brukere. Clubs-miljøet er egentlig ikke så stort.

Lenke til kommentar

Hvilken konsoll spiller du på?

Har stor erfaring med clubs, og spiller med en norsk gjeng. VI er blandt de 30 beste klubbene i europa, og mange av oss er i EM troppen.

Det er så mye drama i pro clubs. Spilte med en luring som gikk all out attack fra kampstart. Jeg var CB. Kjempegøy. Innebærer at man får en veldig offensiv rolle som kanskje tilsvarer CAM. Heldigvis spilte vi 5atb, minus meg, for jeg fungerte jo som CAM. Ble skjelt ut underveis og etter kampen av en som sendte skjermbilde av at han er topp 100. Han skjønte ikke hva all out attack er, og mente at jeg bare skulle holdt meg i forsvaret. Manageren/kapteinen klaget også, men han ville faktisk ha meg med videre (men det var jo helt uaktuelt).

Ellers blir man kicka i hytt og pine, selv om jeg personlig ikke blir kicka så ofte. Men jeg har blitt kicka selv om jeg var lagets beste spiller, og jeg har blitt kicka uten å ha spilt eller kommunisert med manageren osv. En som kicka meg nylig fordi jeg ikke sa noe i party. Han snakket ikke til meg heller. Fantastisk.

Et godt argument for å ha flere brukere. Jeg har etter hvert en grei oversikt over clubs-spillerne, mens de færreste har oversikt over mine brukere. Clubs-miljøet er egentlig ikke så stort.

Lenke til kommentar

Karen med skjermbilde har spilt mange kamper da. Eneste muligheten det og komme inn på topp 100. Rating har Nada og si. Husker sist jeg sjekket leaderboards som er en stund siden men tviler på de har endret noe på systemet. Er mange på topp 100 som har 6 i snitt noe som ikke er noe spesielt bra. Leaderboards på FIFA siste 4 årene er en vits som resten av spillet. Har ingenting med hvor god man er for og komme på høyt opp på club leaderboards. Det går på antall spilte kamper. Til og med der dreper de competitive delen av spillet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...