Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takket være WL-rewards i går så sank prisene ganske kraftig, så slo til å kjøpte Kane og Fabregas.

Per nå kjører jeg dette laget:

sUPjRPR.png

Vurderer å gå inn anskaffelse av Kante IF også. Da Kante NIF ikke holder i 3 kamper.. Itillegg lurer jeg litt på van Anholt. Kortet hans ser bra ut også.

Lenke til kommentar

fifa17.jpg

Latterlig resultat. Dessverre helt normalt. Overrasket over at jeg dominerte så mye i grunn da spillerne var ufattelig trege og seige. Tre ganger alene med keeper, merkelige avslutninger. Spilte to kamper til, den siste med nøyaktig samme lag som dette. Da var gameplayet helt annerledes. Spillerne var så kvikk og hurtige, ballen satt limt til føttene. Vant 3-0. Helt idiotisk at FIFA 17 er så inkonsekvent. Samme lag, samme spillere, helt forskjellig gameplay. 

Lenke til kommentar

Takket være WL-rewards i går så sank prisene ganske kraftig, så slo til å kjøpte Kane og Fabregas.

sUPjRPR.png

Vurderer å gå inn anskaffelse av Kante IF også. Da Kante NIF ikke holder i 3 kamper.. Itillegg lurer jeg litt på van Anholt. Kortet hans ser bra ut også.

Gjerne kom med en liten mini review av kane ?

Lenke til kommentar

Jeg ga 1,1 mill akkurat. 

@uggy: Ja, jeg tenkte å teste han ut noen kamper i kveld. Jeg prøvde Lukaku 88 før han og synes han ikke var verdt prisen. Jeg likte veldig godt min Costa 88. Men jeg skal si mer når jeg har fått prøvd litt.

Lenke til kommentar

Har tradet litt med ham de siste dagene, men disse kortene har jeg fremdeles. Han er feb transfer, downgraded og omgjort til RW eller RF. Tjener nok bare 1-2k per kort med mindre man trenger ham i en SBC.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

sUPjRPR.png

Digger laget ditt! Er så kjedelig når folk skal bare kjøre på med Messi, Ronaldo, Neymar etc...

Lenke til kommentar

Takker. Fornøyd med laget. Gleden ved FIFA er mer til stede nå som jeg har et lag jeg synes er morsomt å spille.

Liten mini skryt av Kane også:

Fy for en spiller! Jeg har ikke spilte mange kamper med han enda, men på 11 FUT Champions kamper står han med 23 mål og 7 assist. Han treffer så og si alltid mål innenfor 16 og i tillegg er han nokså sterk med grei fart, slik at han holder spillere bak seg.

Lenke til kommentar

Bra lag, men anser La Liga og de nevnte spillerne som mer originalt. Fryktelig mange som har Smalling, Bailly og Kanté. Det er egentlig ingen jeg anser som litt originale i det laget.

Egentlig veldig få som spiller med originale lag. Jeg har kjøpt inn 84 Aboubakar for bare 22k. Veldig lett å linke med. 442 med Özyakup og Quaresma. Da trenger ikke disse å linke med flere.

Lenke til kommentar

Sitter med et lite dilemma nå. Kjører en 4-3-2-1-formasjon:

Martial - Sturridge - Mkhitarjan

Alli (PotM) - Kanté - Toure

Shaw - Smalling - Bailly - Valencia

Lloris

Synes laget er kjedelig, men det er dette jeg har lyktes best med. Vurderer å gjøre flere bytter, for jeg har spinket og spart, men nå har jeg fullført alle SBC'er (unntatt et par lag i LaLiga og Ligue 1).

Sitter og lurer på om jeg skal gå for Hazard og/eller Pogba. Eller noe heeeelt andre igjen. Kunne trengt en skikkelig goalgetter på topp.

Ugh

Edit: Har ca 670.000 coins.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...