Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må rett og slett lære deg å spille med delay. Det er visst slik i weekend league etter hva jeg hører. Aldri klart å kvalifisere meg selv da jeg synes det ble kjedelig gameplay, og jeg har anger management issues, så delay gikk hardt utover både helse og selvfølgelig kontrollere. 

PS: Du er ikke rimelig blind av at du nå har banket nye og middelmådige spillere i de første 5(?) divisjonene og derfor føler deg bedre enn det du egentlig er? Jeg har nemlig gjort det samme, og har vel 21-4-1. Egoet mitt er blitt rimelig høyt, og jeg vinner de fleste kampene med 3-4 mål, men vet at jeg blir satt hardt på plass så snart jeg er i 4/3 divisjon, der jeg hører hjemme... :(

Lenke til kommentar

Nei men seriøst, hvordan greier dere å spille weekend league? Jeg greier ikke å kvalifisere meg, men jeg cruiser rundt i divisjonene online

Det er fordi det er på dedicated servers, med innlagt button delay. Eg kvalifiserer meg med Div 1, men er like greit å bare spiller turneringa ellers blir du bare deppa når du må spille med delay igjen.

Denne helga er ekstra galen. Har 9 Wins på 14 kamper, det sier kanskje litt når eg bare har orket å spilt 14 kamper, tviler på eg gidder å spille ferdig denne helga

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Nei men seriøst, hvordan greier dere å spille weekend league? Jeg greier ikke å kvalifisere meg, men jeg cruiser rundt i divisjonene online

Det er fordi det er på dedicated servers, med innlagt button delay. Eg kvalifiserer meg med Div 1, men er like greit å bare spiller turneringa ellers blir du bare deppa når du må spille med delay igjen.

Denne helga er ekstra galen. Har 9 Wins på 14 kamper, det sier kanskje litt når eg bare har orket å spilt 14 kamper, tviler på eg gidder å spille ferdig denne helga

Er jo helt blåst at det skal være sånn, Fut champions har ingenting med dyktighet å gjøre, då er jo alt bare på flaks. Helt idiotisk...får bare bli divisjoner på meg då. Vinner man 1.divisjon så kvalifiserer man seg til fut champions?

Lenke til kommentar

God på mye, men liten, middelmådige skuddferdigheter og H/M. Og så må man bytte ham inn eller flytte ham dit ingame.

Ikke lov å kalle en squad Chile eller China. Men den chilenske ligaen og chilenske spillere skal være med.

Denne karen er wr 2 defender nå. Ganske dårlig statistikk, og "bare" 7.7 average. Angrer på at jeg har spilt på så mange brukere nå, men kommer til å fokusere på to brukere resten av FIFA 17 og se hvor høyt jeg kan nå på defender-lista. Vet at den er litt bs og handler om å spille mange kamper, men uansett greit å se hvor høyt man kan nå. Uten å jukse, for det er nok litt for mange som jukser.

4288c797987b44f0ee366f71f0a9f325.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...