Jakobk Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 EA.... Get used to it Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Nei men seriøst, hvordan greier dere å spille weekend league? Jeg greier ikke å kvalifisere meg, men jeg cruiser rundt i divisjonene online Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Da er det bare å cruise til 1 div, så blir du automatisk kvalifisert. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Du må rett og slett lære deg å spille med delay. Det er visst slik i weekend league etter hva jeg hører. Aldri klart å kvalifisere meg selv da jeg synes det ble kjedelig gameplay, og jeg har anger management issues, så delay gikk hardt utover både helse og selvfølgelig kontrollere. PS: Du er ikke rimelig blind av at du nå har banket nye og middelmådige spillere i de første 5(?) divisjonene og derfor føler deg bedre enn det du egentlig er? Jeg har nemlig gjort det samme, og har vel 21-4-1. Egoet mitt er blitt rimelig høyt, og jeg vinner de fleste kampene med 3-4 mål, men vet at jeg blir satt hardt på plass så snart jeg er i 4/3 divisjon, der jeg hører hjemme... Lenke til kommentar
uggy Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Motm Striker Son eller In-form Gabriel Jesus ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Nei men seriøst, hvordan greier dere å spille weekend league? Jeg greier ikke å kvalifisere meg, men jeg cruiser rundt i divisjonene online Det er fordi det er på dedicated servers, med innlagt button delay. Eg kvalifiserer meg med Div 1, men er like greit å bare spiller turneringa ellers blir du bare deppa når du må spille med delay igjen. Denne helga er ekstra galen. Har 9 Wins på 14 kamper, det sier kanskje litt når eg bare har orket å spilt 14 kamper, tviler på eg gidder å spille ferdig denne helga Endret 18. februar 2017 av Noiz Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Motm Striker Son eller In-form Gabriel Jesus ? Personlig hadde jeg valgt Son 10/10 ganger.. Jesus er hypet fordi han har spilt noen gode kamper, blitt lagt til på FIFA og fordi han har 5* skills. Prisen går opp deretter. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Nei men seriøst, hvordan greier dere å spille weekend league? Jeg greier ikke å kvalifisere meg, men jeg cruiser rundt i divisjonene online Det er fordi det er på dedicated servers, med innlagt button delay. Eg kvalifiserer meg med Div 1, men er like greit å bare spiller turneringa ellers blir du bare deppa når du må spille med delay igjen. Denne helga er ekstra galen. Har 9 Wins på 14 kamper, det sier kanskje litt når eg bare har orket å spilt 14 kamper, tviler på eg gidder å spille ferdig denne helga Er jo helt blåst at det skal være sånn, Fut champions har ingenting med dyktighet å gjøre, då er jo alt bare på flaks. Helt idiotisk...får bare bli divisjoner på meg då. Vinner man 1.divisjon så kvalifiserer man seg til fut champions? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Ja, men også viss du ryker opp til 1.Div eller klarer å holder deg. Endret 18. februar 2017 av Noiz Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 De gale har det godt :laugh: (OTW er 89 CAM) Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Roy Keane bra som def midtbane? Noen med erfaring å komme med ? Edit: med kanté og dembelé sammen med han som indreløpere. Endret 21. februar 2017 av uggy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Kante er vel desidert den beste CDM på FUT i år. Lenke til kommentar
uggy Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 da blir det å fortsette med han på cdm og invistere i petit som indreløper istedenfor, da har jeg tif erikson og petit som indreløpere, sammen med kante som cdm Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Tjener penger på Lemar, kjøpte rundt 12 SIF for ca35k/stk, og selger de nå for 70k/stk Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Kjøpte Toure for 270k ish, gleder meg til å teste ham når jeg kommer hjem. Må nok bytte RF også, men har ikke brukt Son på leeenge Endret 22. februar 2017 av Ibrahimovic Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hvem som best på CDM avhenger av hva slags type CDM man foretrekker. Liten og kvikk, stor og sterk, CDM som er god boks til boks... Jeg vil påstå at SIF Nainggolan og SBC Vidal er bedre enn Kanté. H/H på begge, men synes ikke at det er avgjørende. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har hørt Marcelo som CDM i in form er helt sinnsykt, men koster jo shorta og halve kongeriket. Høres kanskje rart ut men med 90 i både defensivt og angrep med helt vanvittig spurthastighet og skudd så funker han vel rimelig greit hvis man har coins til det selvfølgelig. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) God på mye, men liten, middelmådige skuddferdigheter og H/M. Og så må man bytte ham inn eller flytte ham dit ingame.Ikke lov å kalle en squad Chile eller China. Men den chilenske ligaen og chilenske spillere skal være med. Denne karen er wr 2 defender nå. Ganske dårlig statistikk, og "bare" 7.7 average. Angrer på at jeg har spilt på så mange brukere nå, men kommer til å fokusere på to brukere resten av FIFA 17 og se hvor høyt jeg kan nå på defender-lista. Vet at den er litt bs og handler om å spille mange kamper, men uansett greit å se hvor høyt man kan nå. Uten å jukse, for det er nok litt for mange som jukser. Endret 23. februar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
røykDZA Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Skal kjøpe inn ny spiss. Lukaku av en eller annen in form, eller Zlatan? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Synes ikke Lukaku var noe særlig. Vurderer å prøve 90 Kane. Ser ut som et bra kort med hunter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå