Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bytta til 3-4-1-2 igjen. Er ingen formasjoner som tar meg høyere enn 3.-div, og jeg skulle tro at å spille som Barca var lettere på FIFA, men det er faktisk vanskeligere enn i virkeligheten...

4-3-2-1 eller 4-3-1-2 er de beste for min del. Den sistnevnte klarte en Pro-fifa spiller å vinne 159/160 kamper i weekend league med, så det sier jo endel. 

Det handler egentlig ikke om dårlig formasjon, men om dine ferdigheter som fifa-spiller (for å være brutalt ærlig). Dine ferdigheter tar deg ikke høyere en 3-div. Så - hva sliter du med? scorer du for lite, slipper du inn for enkle mål, har du lite possession, får du ikke skudd på mål osv. her må man gå grundig til verks for å finne måter å bli bedre på. om du vil da ;)

Ufattelig, ufattelig, ufatteli merkelig kontrast, da? Jeg vinner jo 5 og 10-0 mot alle i 4.-divisjon. I 3.-divisjon holder jeg hodet såvidt over vannet.

Score for lite? Altså nei.

Possesion på 70 i 4. 50-50 i 3.

Spiller akkurat det samme spillet i 4.-div som 3.-div, men det virker (for å være helt ærlig) som at spillerne mine reagerer annerledes. Det har absolutt ingenting med at motstanderen plutselig dekker rom noe bedre, for jeg har aldri hatt bedre tid i rom enn i 3.-div heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg dro Aguero opp av weekend league pakkene mine! Så, nå har jeg 500-600K å bruke på laget mitt. Lurer på hva de pengene kan brukes på for å forbedre laget mitt jevnt over. Skal selge aguero da jeg får forbedret totalen på laget mye med å selge han. Tror jeg tjener på det i lengden. Vurderer å kjøpe IF Fabregas å bytte han med rooney. og muligens få til kjøpt de marcos på høyreback ellerno. vanskelig å linke med Koscielny, men det blir en vurderingsak. Skal bruke noen timer på å finne på noen lurt her. Er så klar for å vinne alle kamper i weekend league neste uke! 1 div blir jo blow-out med 9-0-0 ;)

Nå er laget mitt slik -

Mandanda

Valencia - koscielny - Varane - Alba

Rooney - Dembele - Cazorla

Martial - Zaha(IF)

Giroud (IF)

Hvem er must have på laget ditt? Du kan kjøpe Kante, Smalling, De Gea, kjappere spiss?
Lenke til kommentar

Jeg dro Aguero opp av weekend league pakkene mine! Så, nå har jeg 500-600K å bruke på laget mitt. Lurer på hva de pengene kan brukes på for å forbedre laget mitt jevnt over. Skal selge aguero da jeg får forbedret totalen på laget mye med å selge han. Tror jeg tjener på det i lengden. Vurderer å kjøpe IF Fabregas å bytte han med rooney. og muligens få til kjøpt de marcos på høyreback ellerno. vanskelig å linke med Koscielny, men det blir en vurderingsak. Skal bruke noen timer på å finne på noen lurt her. Er så klar for å vinne alle kamper i weekend league neste uke! 1 div blir jo blow-out med 9-0-0 ;)

Nå er laget mitt slik - 

Mandanda

Valencia - koscielny - Varane - Alba 

Rooney - Dembele - Cazorla

Martial   -    Zaha(IF)

Giroud (IF)   

Kossen får du 9-0-0 i div 1??

For meg stopper det etter 8 Wins og 24 poeng.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Hvem er must have på laget ditt? Du kan kjøpe Kante, Smalling, De Gea, kjappere spiss? 

vurderte smalling, men han er så kjedelig fordi jeg ikke får linket han med noen andre ligaer.

Rask spiss fungerer ikke for min spillestil. jeg har i 90% av kampene mine ballinnhav på 60% og trenger en targetman på 16metern til å ta imot ballen og legge igjen til vingene mine. 

kante er dyr men er han god nok? ser han er gjenganger i nesten alle PL-lag i 1 div. 

Skrudde sammen denne hybriden idag og tenker å investere, men dybala er et lite "men" 

http://www.futhead.com/17/squads/4038481/

Lenke til kommentar

Har det ikke vært slik at man kan forlate en kamp før det er spilt 5 in game minutter uten å få tap? Det er jo jævlig irriterende å møte noen som lagger noe jævlig, og så være stuck med den motstanderen i 20 minutter... Og ja, det var full connection før kamp. Fikk nettopp tap mot en slik. Latterlig opplegg. 

Lenke til kommentar

Holder på med en SBC, og kommer ikke nærmere 100 chem enn dette her. Har jeg forstått det slik at jeg vil få 100 chem totalt dersom jeg spiller ti kamper med dette laget? Mye jobb, men når jeg først har kommet dithen at det er slik som det ser, hvorfor ikke.

Dette er SBCen som krever tre nasjonaliteter, fem ligaer etc.

Edit: ti kamper senere har jeg funnet ut at dette stemmer.

post-1465-1073691_thumb.png

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Ja, det er jeg fullstendig klar over. Og jeg brukte syv untradeable gullkort og tre australske bronsekort jeg hadde. Måtte kjøpe et gullkort til rundt 2k for å få siste brikken på plass.

Edit: kan vel kanskje si at jeg gikk i null. Solgte 12-15 australske spillere for 150-200 coins iløpet av formiddagen i går pga. den SBCen. :)

Endret av kaaasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg laget meg nytt lag for å fortsette 3. div.

- Begovic
- Bellerin - Bailly - Smalling - Milner(86 IF)
- Kante - Eriksen(88 IF) - De Bruyne
- Hazard - Kane(88 IF) - Walcott(84 IF)

Har fortsatt omlag 130 - 140k å rutte med , har mye mer å selge så jeg kan kanskje pushe 200k. Jeg lurer da på om dere har noen innspill til forbedringer? Jeg syns Begovic er bedre enn f.eks Lloris, Cech og Butland, men har ikke prøvd De Gea og Courtois. Litt gira på å prøve De Gea? Ellers er det vel kanskje Kante som kanskje kan byttes ut med noen? Har spillere som Coutinho, Martial, Mahrez, Mané liggende klar.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bytte ut Kanté, kan du vurdere IF Alli. Han er dessverre H/M. Vet ikke hvor mye du får bremset ham med instructions. Min erfaring er egentlig at M/H også stormer fremover.

Alli har steget mye i pris, i hvert fall prosentmessig. Usikker på hvordan jeg ville forholdt meg til ham nå som vi nærmer oss upgrades.

Lenke til kommentar

Hvis du skal bytte ut Kanté, kan du vurdere IF Alli. Han er dessverre H/M. Vet ikke hvor mye du får bremset ham med instructions. Min erfaring er egentlig at M/H også stormer fremover.

Alli har steget mye i pris, i hvert fall prosentmessig. Usikker på hvordan jeg ville forholdt meg til ham nå som vi nærmer oss upgrades.

Spilte en del med laget jeg nevnte i sted. Funket nokså bra i div. 3 til nå, 3 strake wins. Pleier som regel å bli verre mot slutten av en div, får se da :'D 

En keeper? Begovic rocker jo completely. Men har hørt at De Gea skal være bedre, bare usikker på om jeg gidder å bruke rundt 150k på han : o

Lenke til kommentar

Bytta til 3-4-1-2 igjen. Er ingen formasjoner som tar meg høyere enn 3.-div, og jeg skulle tro at å spille som Barca var lettere på FIFA, men det er faktisk vanskeligere enn i virkeligheten...

4-3-2-1 eller 4-3-1-2 er de beste for min del. Den sistnevnte klarte en Pro-fifa spiller å vinne 159/160 kamper i weekend league med, så det sier jo endel. 

Det handler egentlig ikke om dårlig formasjon, men om dine ferdigheter som fifa-spiller (for å være brutalt ærlig). Dine ferdigheter tar deg ikke høyere en 3-div. Så - hva sliter du med? scorer du for lite, slipper du inn for enkle mål, har du lite possession, får du ikke skudd på mål osv. her må man gå grundig til verks for å finne måter å bli bedre på. om du vil da ;)

Ufattelig, ufattelig, ufatteli merkelig kontrast, da? Jeg vinner jo 5 og 10-0 mot alle i 4.-divisjon. I 3.-divisjon holder jeg hodet såvidt over vannet.

Score for lite? Altså nei.

Possesion på 70 i 4. 50-50 i 3.

Spiller akkurat det samme spillet i 4.-div som 3.-div, men det virker (for å være helt ærlig) som at spillerne mine reagerer annerledes. Det har absolutt ingenting med at motstanderen plutselig dekker rom noe bedre, for jeg har aldri hatt bedre tid i rom enn i 3.-div heller..

Har greid å etablere meg i 3.-divisjon å kjemper nå om opprykk, men har vært en del jevne kamper. F.eks. å ligge under 3-0 til det 70. min og vinne til slutt 3-4...

Kjipt at jeg ikke rakk å kjøpe Jumpopakken med 30 gullspillere, alle sjeldne, slike må jo ha minst en verdifull i seg.

Fikk en gratis gullpakke på grunn av at jeg hadde vært innlogget X antall ganger, kjipt at de spillerne er untradeables, hvorfor (fikk to PL spillere, men de er vel sisteprioritet i stallen)?

Kjøpte Fabregas for 21 K. Føler at det er billig når han for en uke siden kostet 45 K. Når jeg får råd; bør jeg kjøpe Otamendi, Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, og Cazorla? Ser de går for under 50 K. hver av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...