Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man kjøper nå, så tjener man jo på det. Prisene stiger når TOTY ikke lenger er i pakker.

Coleman er et ok kjøp, hvis han ikke blir for treg. De andre kjøpene ga ikke så mye mening. Finnes bedre spillere som ikke koster så mye mer enn minimumsprisen.

Lenke til kommentar

Har suset rundt med bronze packs og bygget opp en solid stall med både sølv- og gullkort. I tillegg til et relativt greit PL-lag og MLS-lag. Har stort sett ligget ganske stabilt på rundt 30k coins, men i går fikk jeg De Bruyne i en pakke fra en SBC. Solgte han for 120k omtrent umiddelbart. Og i dag fikk jeg en in-form Championship eller League One-spiller som Insta-solgte for nesten 10k. Håper flaksen fortsetter ?

post-1465-8250_thumb.png

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Hvis man kjøper nå, så tjener man jo på det. Prisene stiger når TOTY ikke lenger er i pakker.

Coleman er et ok kjøp, hvis han ikke blir for treg. De andre kjøpene ga ikke så mye mening. Finnes bedre spillere som ikke koster så mye mer enn minimumsprisen.

Ser ikke hvordan du ikke finner mening i kjøpene? Spillerne gikk for 15-20 K pr. stk før TOTY-krasjet kom. Spillerne selges t.o.m. i morgen altså til en pris på under 3000 K. Etter i morgen vil hver enkelt koste minst 15 K. Helt enig i at jeg ikke kjøpte en Hazard til halv pris, men det er fordi jeg ikke hadde hatt råd til det engang, og hvor skulle jeg skaffe midlene til flere spillerkjøp da?

Lenke til kommentar

Spiller du på PC, PS4 eller XBOX, Rawfruit?

Men anyway; er det en grunn til at gode spillere er billige nå? For en uke siden kostet Vertonghen 15 K, nå selges han for 4 K., bør jeg bare snappe opp disse gode spillerne, fordi verdien deres vil økes til det normale igjen snart?

Vertonghen har kun kostet 15K om han var nødvendig i et SBC (Squad Building Challenge). Vanlig pris for Vertonghen er maks 2-3K (på xbox og PS4). (Tror dessuten han har maks boynow på 10k). 

Håper virkelig det dere mente om billige spillere betydde at jeg måtte samle mange gode spillere fordi verdien dere vil økes snart?

Har kjøpt inn disse i tillegg nå;

HB: Sagna og Coleman

MS: Sakho

VB: Nacho Monreal

SM: Herrera

VM: Boufal

S: Batshuayi

Kjøpte et par til på ''de samme TOT-nivåene'' jeg har glemt, men rundt 3/4-lag som backups til under 15 K. Slik jeg forsto dere riktig vil hver enkelt av disse spillerne være verdt 15 K i seg selv etter at disse spesielle pakkene går ut, så da er det bare å fortsette å kjøpe duplikater og enda mere (god) bredde?

Ingen av disse spillerne du har nevnt vil være verdt mer enn maks 3000 coins. Bruk FUTBIN.COM for å se hva spillere har kostet. Faktisk har vel disse spillerne maks boyout på 10K om jeg ikke tar feil. 

Ser ikke hvordan du ikke finner mening i kjøpene? Spillerne gikk for 15-20 K pr. stk før TOTY-krasjet kom. Spillerne selges t.o.m. i morgen altså til en pris på under 3000 K. Etter i morgen vil hver enkelt koste minst 15 K. Helt enig i at jeg ikke kjøpte en Hazard til halv pris, men det er fordi jeg ikke hadde hatt råd til det engang, og hvor skulle jeg skaffe midlene til flere spillerkjøp da?

Nei, spillerne har antageligvis aldri gått for 15-20k før market crash, ihvertfall ikke de spillerne du har listet opp. Hvor du har fått dette fra aner jeg ikke. Men det er feil. Maks 3K, og antageligvis vil de ligge på rundt 1k. 

Eventuelt er det en post fra deg jeg har oversett. Uansett, bruk www.futbin.com for å se hva spillere koster og har kostet. 

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ja, det stemmer ikke. Disse spillerne er ikke gode nok rent sportslig, og de er heller ikke gode investeringsobjekter. Hvorfor Monreal istedenfor Holebas for eksempel? Hvorfor Sakho istedenfor Ogbonna?

Holebas har +5 pace, +5 balance (selv om han er +6 cm, som også er en vesentlig faktor), +13 strength, +47 total ingame stats.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke at du bare skal kjøpe de spillerne jeg eller vi mener er best, men jeg stusset på flere av de kjøpene du listet opp. Monreal har bedre defending enn Holebas, og defending vektes tungt på forsvarsspillere. Derfor høyere overall rating, men det betyr ikke at han er bedre.

De mest populære spillerne er de beste investeringsobjektene. "Ingen" vil ha Monreal. Må bare huske på skatten, hvis man vurderer å investere i litt dyre spillere. Flere av United-spillerne skal opp i pris. For eksempel Rooney, Bailly, Smalling.

Lenke til kommentar

Antar at det kommer winter upgrades en gang i februar i år, og i fjor ble vel TOTW spillere oppgradert også? Og det samme med skill moves? I så fall finnes det mange IF kort man kan investere i og i så fall tjene en god slant med peng. Ousmane Dembele har fått 5* WF og SM i H2H, og har gått opp til 80 i rating (+3 fra hans 77 ratede FUT kort). Blir en pen oppgradering for hans 84 ratede IF kort i så fall. 

Det er vel ikke bekreftet at slike oppgraderinger kommer i årets utgave også, men det er sannsynlig.

Endret av G27
Lenke til kommentar

EA "glemte" å oppgradere Tolisso for et par år siden. En Lyon-spiller, ikke K-League eller Tippeligaen. Hadde fått en massiv oppgradering i seasons, men ble ikke oppgradert overhodet i FUT. Så man vet aldri med EA.

Oppgraderingskandidater kan være gode investeringsobjekter, men man må selge før det er for seint.

Lenke til kommentar

Er nå kommet til 3.-divisjon, og vant 4.-divisjonskampene 4-0 og 5-1 som oftest, trolig er jeg på det nivået at jeg ikke trenger noen Cech i mål eller Hazard på kanten.

Var også å så på overgangsmarkedet hvor gode spillere det er som går over 100 K, og der får du bare mange spillere med spesielle kort, føler at 85 Costa ikke nødvendigvis er så mye bedre enn 83 Giroud, bare 150 K dyrere.

Kjøpte Ogbonna, kjøpte ikke Holebas fordi han ikke var sjelden. Kjøpte også Coquelin, for da har jeg dobbel dekning av kvalitetsspillere i alle ledd. Kjøpte van Aanholdt fordi han har pace, i tillegg har jeg Azpi og Nacho på den plassen f.eks. Trenger ikke lenger å ta hensyn til utholdenhet, kan bare bytte ut hele laget i 3 kamper om det så må til, og likevel stille sterkt.

Vurderer å kjøpe Remy, for jeg som spiller med èn spiss har ''bare'' Batshuayi, Musa, og Defoe. Batshuayi må være det verste kjøpet jeg har gjort, selvom han er god mot meg, håper han er blant de som øker et par tusen i pris. Defoe fikk jeg i en pakke og er vel en man aldri får noe særlig for uansett. Ufattelig treg, men scorer jo hattrick i tide og utide uansett. Musa er OP som alltid.

Begynner å miste oversikten over hvilke spillere jeg har i de forsjellige posisjonene nå, men Evans og Nordtveidt vil nok aldri bli et stopperpar igjen, og kan vel selges, det er jo der jeg nå har størst dekning med; Sakho, Ogbonna, Zouma, Reid, Jagielka, Kabasele, ...

Trenger ikke kjøpe nye spillere med andre ord og kan spare coins. Det tar vel ikke mange timene etter klokka slår ett minutt fra nå og folk setter prisene normalt igjen; så ville vært fint å vite hvem man kan handle som inv. objekter når man har 15 K coins tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Ser bredt og åpent ut, men Matuidi er rask. Kan evt bruke custom tactics for å spille litt smalere.

Rares vs non rares handler bare om utseende og pris. Non rares er ikke noe dårligere. Jeg har Lulic i dette laget, en av mine gems som "ingen" andre bruker. 350 coins for en kvalitetsback.

c54eb7012df21b68c312b3963174bccc.jpg

Lenke til kommentar

Angående oppgraderinger. Spillere som sies å være OP i år er blant andre; Smalling, Shaw, Martial, Musa, Kante, Sanches, Asamoah, Aurier, Valencia, Walker, Matic. 

En kombinasjon av styrke, høyde og hurtighet er uten tvil det som stikker frem i de disse utespillerne. Musa og Matic er de eneste som "kun" har en av delene, men er svært gode på den delen de er god på (henholdsvis hurtighet (93) og styrke+høyde (90s+194cm). Physical stats er det som virkelig står frem i år (som det stort sett alltid er). Andre attributes jeg pleier å se etter er interceptions for defensive spillere, og positioning og agility for offensive spillere. 

Kan også anbefale Bojan. En spiller som tilsynelatende ikke er spesielt god på noe, men helt average. Allikevel virker det som positioning og finishing er helt oppunder 90 in game. Er alltid riktig posisjonert for rebounds, løper seg alltid fri fra forsvarsspillere, og setter så og si alt. 

Hvis det er en ting jeg ønsker til neste fifa, så er det at spillere som er dårlige pasninsspillere på papiret, også er det in game. Pdd. kan alle spillere slå nærmest perfekte gjennombruddspasninger, og selv om forskjellen fra Musa på CAM og Özil er der, så er den sjelden matchavgjørende. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...