Emils. Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Haha, folk ass. I det sekundet TOTW kommer ut kaster folk ut SIF Eriksen i håp om at de får solgt han for det han kostet før TIF ble annonsert. Jeg var så heldig at jeg solgte min i dag tidlig til 213k. Nå er vel buy now nede på 150k, og det synker. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Hva betyr alle disse forkortelsene i forhold til spillemarkedet og klokkesletter det lønner seg og kjøpe og selge spillere? Vet dere når disse sjeldne Promo Packs kommer ut? Det er et par ute nå, men i går var det en til 55-tusen coins som ga deg 30 kort, alle gull, alle spillere, alle sjeldne. Hadde ikke råd til den så kjøpte en som kostet halvparten, som var en blanding av spillere og forbrukskort, og det gikk ikke så bra. Packs som inneholder både spillere og forbrukskort, hvis du kun trenger spillere, er vel da aldri verdt å investere i? Fikk solgt Yaya Toure for 47 K, og har Øzil til salgs nå for 70 K. Det er vel slik at hvis du får spillere du allerede har i pakker, så får du ikke solgt de lenger? Ville vært kjipt å få Øzil og Toure i en pakke til 55 K, men du har de fra før av, og må da hurtigselge til 700 coins. Utenom at kontrollen min er herpa og jeg må kjøpe ny, så har jeg likevel merket at 4-3-1-2 fungerer overraskende bra. Blir fortsatt mye rom ute på kanten i den trange formasjonen, og den motiverer til tiki-taka og bakromspasninger..: Begovic Lowton - Evans - Nordtveit - Robertson Töre - Kanté - Son Fer Niasse - Musa Å kjøpe en pakke med 30 spillere, alle sjeldne, alle gull; da må vel spillere som James, Cech og f.eks. Øzil dukke opp. Man får vel ikke spillere i Son, Moses og Musa-klassen da? Altså ''såvidt sjeldnekort-spillere''? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Å kjøpe en pakke med 30 spillere, alle sjeldne, alle gull; da må vel spillere som James, Cech og f.eks. Øzil dukke opp. Man får vel ikke spillere i Son, Moses og Musa-klassen da? Altså ''såvidt sjeldnekort-spillere''? Du kan få pakke med bare crap spillere. Fikk solgt Yaya Toure for 47 K, og har Øzil til salgs nå for 70 K. Det er vel slik at hvis du får spillere du allerede har i pakker, så får du ikke solgt de lenger? Ville vært kjipt å få Øzil og Toure i en pakke til 55 K, men du har de fra før av, og må da hurtigselge til 700 coins. Ikke discard de, du kan fortsatt selge dem. Endret 12. januar 2017 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Sannsynligheten at du får "såvidt sjeldnekort-spillere" vil alltid være mye høyere enn at du får gode spillere, uansett hvilke packs du åpner. Til og med i 100k packs får du som regel bare crap. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 (endret) Det er waste å svare ham. Bla noen sider bakover, se hva jeg har skrevet om spillerne hans, forslag til forbedringer, det å åpne pakker osv. For det første tar han ingenting til seg, og for det andre så svarer han ikke. Jeg husker et fruit-nick som "herjet" i FUT-tråden for et par år siden. Holdt på på samme måte som nå. Mest sannsynlig samme personen. "Ingen" har en så flat læringskurve, og hvis man ikke forstår det mest grunnleggende, så lytter man, justerer etter det mer erfarne spillere sier osv. Det er ikke slik at han må følge alle råd slavisk, eller at jeg alltid vet best, men han tviholder på spillere som er altfor dårlige og har null planer om å oppgradere der det absolutt trengs mest. Jeg blir mer og mer overbevist om at han troller. Edit: at han ikke lytter til noe som helst er kanskje en overdrivelse, men han tviholder på dette forsvaret og har fortsatt Niasse. Brukte Ighalo altfor lenge. Hvis han er uenig i mine vurderinger, så er det jo greit å si noe om dette, hvorfor han ikke vil følge mine råd osv. Endret 12. januar 2017 av oscrue10 5 Lenke til kommentar
Murraytheskull Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Noen som har erfaring med Aduriz(87 rated)? Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Nå begynner jeg å få orden på forsvaret. Er i budkrig på Williams, Terry, og Azpilicueta. Hvorfor selges så gode spillere så billig? La inn bud på Mata, han går jo for 6 K, hvis jeg får 70 K for Øzil så har jeg jo så og si samme spilleren, OG tjent på det. PS: Å kjøpe 55 K Promo Pack i går var en liten tabbe; fikk nesten bare forbrukskort, og den beste spilleren var en 82 rated Pirlo... (som jeg kan selge for 2 K., yey..... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Fordi Terry blir løpt fra av Giroud. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har endret litt på laget nå i 4-3-1-2: Begovic Valencia - Kabasele - Reid - Azpilicueta Mata - Fellaini - Kante Özil Defoe - Musa Hvilke 11 spillere er det jeg bør bytte ut nå for å gjøre dere happy? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Hehe, se der, ja. Nå begynner det å ligne på noe. Valencia er pluss i boka. Jeg mener at han er beste NIF RB i PL, men mange bruker Walker. Jeg mener fortsatt at du bør prioritere en skikkelig spiss, som for eksempel Sturridge. Bailly for Reid, men Reid er bedre enn Nordtveit, Evans og Blind. Rooney for Mata, hvis han er litt liten og veik. Endret 13. januar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Måtte tenke i forhold til pris også. Vurderte lenge Coleman, men så at Valencia hadde bedre pace, og det har jeg erfart at er viktig på FIFA 17. Sturridge ønsker jeg også, men jeg brukte de 55 K han koster på en 55 K pack jeg fikk dritt i... Kan kjøpe Baily i tillegg til Reid (hvis jeg får råd). Hvorfor ikke Zouma? Veldig like typer. Reid har scoret 2 mål for meg på 2 kamper nå, så synes han fungerer fint. Bruker Mata i tiki-taka-spillet mitt, og det er kun han jeg får til å sende gjennombruddspasninger med av litt kvalitet. Men anyway; er det en grunn til at gode spillere er billige nå? For en uke siden kostet Vertonghen 15 K, nå selges han for 4 K., bør jeg bare snappe opp disse gode spillerne, fordi verdien deres vil økes til det normale igjen snart? Flere som har bedre erfaring med Begovic enn Butland? Begovic er bare rævva en-mot-en, men utenom det så kan jeg ta det med ro når motstandere header fra 7 meter like mye som når skuddsterke spillere skyter fra 16-meterstreken. Hvis Begovic er OP, så lurer jeg på hvor god Courtois er, de keeperne over TOT 88 må da aldri slippe inn utenom på straffer tror jeg. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Zouma er bedre enn Reid, men ikke bedre enn Bailly. Bailly er kanskje beste CB i PL, i hvert fall hvis high attacking WR er ok. Du har råd til Sturridge hvis du kvitter deg med Özil/Kanté Endret 13. januar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Da blir jo laget svekket like mye, bare i en annen lagdel. Får heller spille masse kamper og spare råd. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har prøvd eindel keepere nå. Neuer, fahrman, leno, buffon, neto, ruffier, de gea, courtois, bravo og butland. Og fasit for meg er at Butland gjer den beste jobben. Bokser meir enn andre, litt mindre sweeper enn mange andre. Men redningsprosent er kanon. Og har redda meg på fleire kor eg bare har sluppe kontrollen for eg har vore så sikker på mål imot. Ingen keepere redder de velplasserte i kryssen som mange score på. Og du blir mindre frustrert når det er keeper til 3,4K som slepper inn enn han til 200k. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 Har endret litt på laget nå i 4-3-1-2: Begovic Valencia - Kabasele - Reid - Azpilicueta Mata - Fellaini - Kante Özil Defoe - Musa Hvilke 11 spillere er det jeg bør bytte ut nå for å gjøre dere happy? Hva med dette laget:Butland Valencia Zouma Baily Shaw Kante Matic Fernandinho Coutinho)Firmino) Remy Musa(Rashford) Og hvorfor spillere er billige nå, er fordi folk har åpnet flere tusenvis av pakker i håp om å få TOTY spiller. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2017 Del Skrevet 13. januar 2017 (endret) Da blir jo laget svekket like mye, bare i en annen lagdel. Får heller spille masse kamper og spare råd. Blir jo ikke det. Spiss er den viktigste posisjonen imo. CAM er også en viktig posisjon, men Özil er lite bang for the buck. Han er 89 overall fordi han for eksempel har 93 vision og 89 short passing. Men han har også 75 finishing, 70 shot power, 68 stamina, 56 strength og 2* weak foot. I dag kunne du fått Firmino for 700/750 coins (jeg kjøpte for 750). Özil er +7 overall, men total ingame stats er 1999 vs 1885 i Firminos favør. Total ingame stats er på ingen måte noen fasit på hvem som er best, men du kan sette dem opp mot hverandre og se hvor differansene ligger. Firmino har for eksempel +7 finishing, +9 shot power, +11 stamina og +15 strength. 4* weak foot. Özil har bedre ball control, men Firmino har faktisk best dribbling. Jeg er mer opptatt av dribbling enn ball control. Når jeg for eksempel starter på en road to glory sørger jeg først og fremst for å få inn gode discard-spisser, to ok stoppere med ok pace og en ok keeper. Backer og midtbanespillere er det siste jeg oppgraderer, mens du har nedprioritert spisser og forsvarsspillere og heller fokusert på midtbanespillere. Kanté er en "luksusspiller". Over 20k for en defensiv midtbanespiller. Det siste man trenger imo. Spillere som Can og Fer kan gjøre en suveren jobb der, og du får Bailly/Smalling til en lavere pris. Jeg har dette nå. Kostet meg 13.100. Skal sette inn manager. Endret 14. januar 2017 av oscrue10 Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Har prøvd eindel keepere nå. Prøv Begovic. Hva med dette laget:Butland Valencia Zouma Baily Shaw Kante Matic Fernandinho Coutinho)Firmino) Remy Musa(Rashford) Og hvorfor spillere er billige nå, er fordi folk har åpnet flere tusenvis av pakker i håp om å få TOTY spiller. Det betyr at jeg må snappe opp masse gode spillere før de koster masse igjen? Hvilke spillere er gode som jeg bør kjøpe? Hvis jeg selger Øzil har jeg 60 K på spillere, i tillegg til de 15 K jeg har tilgjengelig nå. Når økes prisene igjen? Kan kjøpe de spillerne du nevner fordi de er billige nå, men vil nok neppe bruke Rashford og Remy som kun har pace, og bytter ikke ut Begovic. Vurderte Shaw, men i praksis føler jeg at Azpi fungerer bedre. Da blir jo laget svekket like mye, bare i en annen lagdel. Får heller spille masse kamper og spare råd. Blir jo ikke det. Spiss er den viktigste posisjonen imo. CAM er også en viktig posisjon, men Özil er lite bang for the buck. Han er 89 overall fordi han for eksempel har 93 vision og 89 short passing. Men han har også 75 finishing, 70 shot power, 68 stamina, 56 strength og 2* weak foot. I dag kunne du fått Firmino for 700/750 coins (jeg kjøpte for 750). Özil er +7 overall, men total ingame stats er 1999 vs 1885 i Firminos favør. Total ingame stats er på ingen måte noen fasit på hvem som er best, men du kan sette dem opp mot hverandre og se hvor differansene ligger. Firmino har for eksempel +7 finishing, +9 shot power, +11 stamina og +15 strength. 4* weak foot. Özil har bedre ball control, men Firmino har faktisk best dribbling. Jeg er mer opptatt av dribbling enn ball control. Øzil er vel den spilleren som flest ganger har scoret for meg fra 25 meter+. Har Fer, han er sistevalg, da faktisk McCarthy og Clasie scorer på mer fra utenfor 16. Fellaini scorer også mye fra meg på 25+. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Remy er ikke bare pace. Han har 83 finishing, 81 heading, 90 jumping, er 185 cm og har 4* skills. Bare litt dårlige dribleferdigheter. Lenke til kommentar
insomeseriousproblems Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Endelig er jeg skikkelig i gang. fått byttet ut de spillerne jeg kjøpte for 1000 coins og oppgradert til noen bedre uten å bruke tilførte midler og vips, så er jeg i 1 div og vunnet 20/25 kamper i fut championshiplaget er som følger 4-3-2-1: Valencia - koscielny - Zouma - Azpilicueta Rooney - Dembele - Ramsey Boufal - Giroud(if) - WalcottMå si at Zouma føles som en 85 rated eller bedre. Han er overalt, har helt vill fysikk og scorer på cornere relativt ofte. Den mest undervurderte spilleren på dette laget i likhet med boufal med sniper-kortet. Lenke til kommentar
Rawfruit Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Håper virkelig det dere mente om billige spillere betydde at jeg måtte samle mange gode spillere fordi verdien dere vil økes snart? Har kjøpt inn disse i tillegg nå; HB: Sagna og Coleman MS: Sakho VB: Nacho Monreal SM: Herrera VM: Boufal S: Batshuayi Kjøpte et par til på ''de samme TOT-nivåene'' jeg har glemt, men rundt 3/4-lag som backups til under 15 K. Slik jeg forsto dere riktig vil hver enkelt av disse spillerne være verdt 15 K i seg selv etter at disse spesielle pakkene går ut, så da er det bare å fortsette å kjøpe duplikater og enda mere (god) bredde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå