Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det verdt å gjøre SBC-utfordringene?

Startet på SBC De Jong, men allerede ved første klubb, Willem II, var det mangel på spillere i markedet. Ikke bare er disse små klubbene i mangel på spillere i alle posisjoner generelt som utgjør en minimum TOT på 67 eller hva kravet er, men den ene HV som var til salgs kostet f.eks. 10 K, og da spørs det om det blir verdt det?

Man får jo ganske mange pakker på veien også, i tillegg til SBC-spilleren og mye coins.

Men med bare 5 K på konto og ikke lyst på å selge Øzil, Kante og Toure som tilsammen vil gi 150 K, så er det tøffe arbeidskår?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt jeg har lært har jeg lært ved å se på Nick28T gjennom den siste uken. Jeg påstår ikke at jeg kan mye, for det gjør jeg ikke, men slike SBC'er er det nok lurest å gjøre over tid. Altså bare spare målrettet på de kortene man får. Tidligere i dag, eller kanskje det var i går, så klaget jeg på at "bronze pack method" gradvis ble dårligere for meg. Det trekker jeg tilbake. Den tar bare tid, og forholdsvis mye tid på å legge opp tingene man får på transfer list. Selv de råtneste tingene selger.

Jeg tror det vil bli veldig dyrt for deg dersom du skal kjøpe alle spillerene du mangler, for å si det på den måten...

Slik jeg ser det kan det være verdt det, men da ved å sakte men sikkert samle opp det man trenger.

Endret av kaaasen
Lenke til kommentar

Vil ikke satse på RPL, men Eredivisie har tydeligvis et visst potensiale. Hvis det ikke er rent nederlandsk mannskap da :w00t:

Usikker på om han troller eller ikke, men for min del virker det litt waste å svare og hjelpe. Han tar egentlig lite eller ingenting til seg, men ignorerer det meste.

Kanskje jeg er litt krass nå, men dette er noe av det merkeligste jeg har sett siden jeg startet å spille FUT på FIFA 2012.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Altså, det må være sjukt mange brødhuer som holder på med FUT. 

Driver og ser igjennom markedet nå etter Ramos. Markedsverdi er ca 130k. Allikevel legger folk han ut til 200k, 170k osv. Hvor dumme er enkelte? De får ALDRI solgt han til den prisen. Billigste buy know er 137k ish. Dvs. han vil ALDRI gå over det. Burde faktisk vært en teoriprøve før man får lov å legge ut spillere på salg.

Lenke til kommentar

Det har vært et problem i alle år og vil alltid være det. Folk har null markedsforståelse. I noen tilfeller kan det være noen som prøver å presse opp prisen, eller price fixer, men mange vet rett og slett ikke hvordan dette fungerer.

Et veldig spesielt fenomen er disse som tror at de skal få flere tusen ekstra for billige spillere bare fordi de har mange kamper igjen.

Lenke til kommentar

Er bare slutte og bruke tid på det :) Sluttet for godt over en måned siden og denne måneden slipper jeg og kjøpe ny kontroll. FIFA er og forblir et spill der alle skal føle seg gode, verre enn noensinne i år da park the bus og bare forlate rommet er bankers. Blir aldri bedre dette når folk elsker spillet og bruker tusenvis av kroner på det hvert år

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er bare slutte og bruke tid på det :) Sluttet for godt over en måned siden og denne måneden slipper jeg og kjøpe ny kontroll. FIFA er og forblir et spill der alle skal føle seg gode, verre enn noensinne i år da park the bus og bare forlate rommet er bankers. Blir aldri bedre dette når folk elsker spillet og bruker tusenvis av kroner på det hvert år

Du sier noe. Når EA gjør slik at alle er like gode så blir det bare dumt.

Lenke til kommentar

Man bør alltid prøve å forbedre laget.

Må alle være franske? Du kan egentlig bruke hvem som helst fra PL på LB. Jeg anser Shaw som beste LB i PL, men har gått til innkjøp av SIF Milner. Spent på om han bare blir fraløpt. Hvis alle må være franske, kan du vurdere TOTGS Sidibe.

Hvis du åpner for flere nasjoner, kan du sette inn Danilo på RB og Bailly/Smalling LCB.

Å spille så bredt kan by på problemer etter hvert. Kanté er forsåvidt rask og dekker mye rom, men likevel. Kan evt justere bredden på custom tactics.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Men det er ikke alltid det gir utslag. 

Jeg tror ikke det er slik at man vinner så mye mer om han bruker alle fra TOTY eller om man setter sammen et lag man klarer å bruke. Formasjon og spillere må først og fremst fungere med spillestil. Altfor mange kjøper de beste spillerne og tror at det gir dem seire. Det jeg merker er at de som vinner kamper ofte bruker Musa og spillere man vanligvis ville kasta. 

Mye av det problemet hadde vært løst om pasninger hadde vært realistisk. 

Lenke til kommentar

Alle må ikke være fransk, bruker clichy pga da blir det grønn til payet og koscielny.   har stilt mye på taktikken, så spiller kun bredt med vingene da jeg liker innlegg og liker å spille i de bakrommene som er der.

da får jeg slike fine rom  

men kunne tenkt meg en bedre på høyrevingen....

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar

Kan prøve å få inn Di Maria til høyre. I hvert fall Danilo for Sagna. Trenger ikke grønn link til Koscielny/Payet, så du kan sette inn hvem som helst med fransk nasjonalitet eller som spiller i PL.

Formasjon og spillestil spiller en viss rolle, men gode FIFA-spillere behersker nok minst halvparten av formasjonene og kan spille med litt forskjellige spillertyper. For andre er dette mer avgjørende. Angående Sagna vs Danilo vet jeg ikke om det er mulig å spille på en måte som innebærer at Sagna er best av de to.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...