Jakobk Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Jeg ville nok spilt med Nainggolan for Banega, men han har jo ikke like bra pasningsfot(og pris). Uansett kul hybrid! Jeg spiller 4321, og liker det. Får utnyttet Son mye bedre, da han mye oftere er i god skuddposisjon fra 14-25 meter. Han har vært fantastisk. Mane er satt til trekk ut på kant, og Vardy til kom deg bak. Er uansett ikke sykt fornøyd med Vardy, men er usikker på hvem jeg burde gå for. Vil ikke ha Lukaku igjen. Zlatan kommer nok til å forbli en drøm. Kante er på stay back while attacking, og alle CM er på aggressive brudd. Vinner ballen ofte høyt i banen. Rett fra levra Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Med Nainggolan inn for Banega vil ikke Icardi få full kjemi. Vurderer også å gå for IF Giovinco, men han blir nok noe liten og svak for en spissposisjon. 4321 er en fantastisk formasjon. Bruker den selv til laget jeg har hatt lengst på FIFA 17, med Nani, Aboubakar og Quaresma på topp. Hvis du skaffer deg f.eks. Firmino på topp i stedet for Vardy, og setter han som "false 9", vil han fungere litt som en 10'er, og Son og Mane vil fungere mer som spisser som i en 41212. Ihvertfall i teorien...! Hvis du vurderer andre løsninger enn Vardy. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 IF Bonaventura for Parolo er i hvert fall en klar forsterkning. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Enig, men jeg synes han koster overdrevent mye akkurat nå. Vil uansett ikke ha nok peng til både sif icardi og if bonaventura med mindre jeg selger giuliano. Vurderer også Lacazette i stedet for Icardi. Noen som har prøvd han? Evt. Movember versjonen, da styrken gjerne gjør han enda bedre. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Fikk testet han i online draft, han var ALLE steder utenom der han skulle være. Funka ikke for meg, men digga han ifjor. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Squad building tjener vel EA på. Siden de tar 5(?)% av hvert salg? EA er og forblir en skurk. Spesielt Sport avdelingen deres. Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvordan tjener de egentlig på sin egen fiktive valuta? Bortsett fra at folk lett tyr til å kjøpe points igjen da. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Hvordan tjener de egentlig på sin egen fiktive valuta? Bortsett fra at folk lett tyr til å kjøpe points igjen da. Dårlig formulert, mente naturligvis at det blir fort kjøpt Fifa points når man først begynner squad building. Den teksten glemte jeg helt. Vært våken i nærmere 30 timer så hodet funker ikke så bra lengre. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg skjønner ikke hvordan dere greier å spille FUT, jeg har lyst, men jeg er så forbanna lei. Jeg har super bra nett, og Latency er på 3 grønne streker. Jeg snakker generelt om FUT champions, jeg gledet meg til å prøve det å nå langt, jeg trenger ikke noen superlag for å gjøre det bra. Jeg ser på meg selv som en god fifa spiller. men hver fuckings kamp på FUTchampions er helt random, ene kampen lagger det massevis, andre kampen er det masse delay, de andre kampene er helt ok, plutselig flyter spillet bra på den ene kampen, altså det handler ikke om dyktighet lenger, alt handler om flaks...hvorfor er det sånn at det er så delay når man spiller? trykker på sentring, og et sekund seinere sentrer han. Skyter jeg når jeg trykker skyt så står de å ser på, 1 sekund seinere da skyter han men da er det for sent. Ingen andre som opplever dette? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg skjønner ikke hvordan dere greier å spille FUT, jeg har lyst, men jeg er så forbanna lei. Jeg har super bra nett, og Latency er på 3 grønne streker. Jeg snakker generelt om FUT champions, jeg gledet meg til å prøve det å nå langt, jeg trenger ikke noen superlag for å gjøre det bra. Jeg ser på meg selv som en god fifa spiller. men hver fuckings kamp på FUTchampions er helt random, ene kampen lagger det massevis, andre kampen er det masse delay, de andre kampene er helt ok, plutselig flyter spillet bra på den ene kampen, altså det handler ikke om dyktighet lenger, alt handler om flaks...hvorfor er det sånn at det er så delay når man spiller? trykker på sentring, og et sekund seinere sentrer han. Skyter jeg når jeg trykker skyt så står de å ser på, 1 sekund seinere da skyter han men da er det for sent. Ingen andre som opplever dette? Selvfølgelig opplever vi andre det. Det kalles momentum. Det betyr at underveis ødelegger Fifa for deg slik at passninger blir treg, spillere blir treg osv. Som oftest er det umulig å sentre når slikt skjer fordi EA har gjort slik at uansett hvor nøyaktig du prøver å sentre, så går ballen til motstanderen uansett. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Jeg hadde masse problemer med shitty connection og delay. Snakket med EA som anbefalte dette. Jeg er nå nesten kvitt lag og delay. Endret 12. november 2016 av ApeInSpace Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Jeg har ikke ord for hvor mye park the bus ødelegger spillopplevelsen. Greit nok at folk vil spille defensivt, men må man gjøre den så op... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Helt enig. Sluttet helt og spille det. Folk er mer kyniske og gjør alt for og vinne i år. Fut champions er en stor faktor. Vært med på en fut champions og der var samtlige park the bus. Da går det fort utover kontrollen så endte med at jeg slettet hele spillet og ingen planer og spille det igjen. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 Park the bus er ikke et stort problem for meg, men å spille mot 5atb kan være et problem, i hvert fall hvis motstanderen holder et greit nivå og jeg ikke klarer å utnytte at det er litt tynt på midten. Ganske stusselig å tenke "nå fikk jeg lyst til å spille FIFA, men jeg skal legge meg bakpå, kanskje score et mål og så bare mure igjen foran eget mål". Man må jo prøve å dominere kampene, utvikle seg offensivt osv. Men nei, folk skal bare vinne (som også betyr time wasting) og har kommet fram til at det å legge seg bakpå øker sjansen for det. Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 12. november 2016 Del Skrevet 12. november 2016 (endret) Jeg hadde masse problemer med shitty connection og delay. Snakket med EA som anbefalte dette. Jeg er nå nesten kvitt lag og delay. Det funket altså? hmm, kanskje jeg skal prøve det. Men dette er vel på xbox då? jeg har ps4 Endret 12. november 2016 av New77Era Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Møtte dette laget i min siste FUT Champions kamp: Har noen sett et lag som lyser like mye park the bus som dette? Og ja, han parkerte bussen og vant 1-0 etter den ene corneren han hadde rett før slutt, uten å ha hatt et eneste skudd på mål i hele kampen. Yey. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Velkommen til Fifa 17. De som faktisk mener at park the bus ikke ødelegger hele spillet bruker det selv Enkelt og greit Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 13. november 2016 Del Skrevet 13. november 2016 Velkommen til Fifa 17. De som faktisk mener at park the bus ikke ødelegger hele spillet bruker det selv Enkelt og greit Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Neppe. Jeg spiller alltid balanced. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Finnes det PS4 Dualshock kontrollere i stål? Trenger noe jeg ikke klarer å ødelegge... Blir rasende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå