E7ite Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Med Ca 300 kampar på FIFA 17 så er eg ikkje heilt enig at det er noko "momentum". Alle kampar eg speler er utrulig jevne og nokon gongar føles eit tap urettferdig, men at det føles som spelet er imot deg synast eg ikkje. Når det kjem til dei som legger seg heilt bak og kun speler kontringer så er det viktig å vera tålmodig og forsiktig, du vil klare å presse forsvarslinja deira heilt bak i 16m og du kan skyte. Gjennombrudds mot defansive lag funker dårlig for meg. Sjølv med Aubameyang på topp. Er fryktelig sjelden eg slepper til ein på kontring som kjem 1 on 1 mot keeper, som oftast er det då pga eg tar over ein CB akkurat når han slår pasning gjennom og posisjoneringa blir feil. Alt i alt føles FIFA17 veldig bra ut. Og du må læra deg å spela på styrkane og svakhetane til kvar einaste spelar. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Enig angående Perisic. Klasse. Prøvde Insigne i et annet lag tidligere, men han ble alt for veik. Kante er helt rå. Ikke la deg lure av statsene. Vinner ikke mye på hodet, men snapper opp pasninger hele kampen igjennom. Veldig aggressiv og sniker seg ofte forbi motspillere og stjeler ballen. Aner ikke hvorfor han er så mye bedre på dette enn mange andre. Minner meg om Martial i fjor, som etter noen updates på H2H var en usannsynlig god dribler. Førte ball på samme måte som i virkeligheten. Memphis med nesten identiske stats (faktisk bedre på mye) var ikke i nærheten av like god. Virker som om EA booster noen spillere og prøver å få dem til å spille akkurat slik de gjør i virkeligheten. Endret 7. november 2016 av G27 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kjører PL i år (igjen). Kante på midten er helt fantastisk. Må si Luiz og Bailly er rå bak også. Eneste jeg mangler er et bedre alternativ til Rooney. Ønsker meg Pogba der på lang sikt, men synes han er for dyr pdd. Har prøvd litt forskjellig i Dele Alli, Yaya Toure, Dembele, Fabregas etc. Per nå er Rooney den jeg har likt best. Costa og Hazard er sjuke på FIFA i år. Martial er vel fort en Ronaldo-light også. Fernandinho og Can skal visst være ganske OP på FIFA17. Begge er jo forholdsvis jevne. Om det er bedre enn Rooney vet jeg ikke. Elska Rooney på 16, men har ikke prøvd han på FIFA17. Får se om jeg tester han neste gang jeg skulle få lyst å starte opp FIFA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Emils: Luiz og Baily, hva med workrates deres? Kommer dem høyt opp på banen? Hva med Gundogan? Usikker på workrates sånn i farta, men synes de utfyller hverandre bra! Takk for tips med Gundogan! Hvordan i all verden har jeg oversett han.. Knewt: ja, Can skal være op har jeg også hørt. Ikke testet han eller Fernandinho enda. Redd kanskje Fernandinho blir for defensiv. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Sliter med å finne en formasjon som fungerer.. Eller så er det spillerinstruksjonene jeg ikke får til.. Spillerne mine vil ikke gå i angrep. Ender bestandig med at kantspilleren eller spissen min får ballen og løper alene opp i banen mens de andre forblir på midtbanen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Enig i at Kante er helt rå! Har otw-versjonen selv. Sinnsykt god. Helt syk på interceptions! Jeg spiller med Toure - Kante - Gundogan på midtbanen i 433(2), og liker Toure mye bedre enn Gundogan. Kanskje jeg skal teste ut Rooney eller De Bruyne(om jeg noen gang får råd til ham)? Skulle hatt en Nainggolan-type i stedet for Gundogan... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Aner jo ikke hvilke andre spillere du har eller hvilket budsjett du kan rutte med, men her er et litt random forslag: Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Dette er laget mitt. Koster ikke Hazard en halv formue? Syntes forøvrig ikke at Son er sinnsykt god, tror at det er pga at litt for dårlig agility/balance, men han har et sykt (lang)skudd Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Strålende lag. Hazard ligger ute for ca. 240K på PS4. Til sammenligning ligger OTW Mané ute for 215K, så selger du sistnevnte er du ikke langt unna. Salah vil få en SIF på onsdag etter hat trick i 3-0 seier mot Bologna. Umulig å vite hvor mye han kommer til å gå for, men vil tro Hazard og SIF Salah vil oppgradere laget ditt. Forstår jo at OTW Mane kan bli ekstremt god frem i tid når han får flere in forms, men du må nesten selv avgjøre om det er verdt å vente. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Kan hende Mane for en ny inform imorgen, mest sannsynlig blir det Coutinho. Ser at det er mye 4-3-3 formasjon som blir brukt, kanskje på tide å bytte formasjon, har selv 4-1-2-1-2(2) har liksom ikke hatt behov for vinger siden jeg ikke er noe spessielt god på å drible. Endret 8. november 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Aldri prøvd Mane, men han skal være god for at man skal ha verdi i å holde på et kort til over 200k for en 82-rated. Hvorfor skaffet du deg Son? Sånne kort er verdiløse med mindre spilleren er meget meget god. Du får ingenting igjen for de, og de koster jo utrolig mye å skaffe? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Jeg kjøpte Mane helt i starten da OTW-korta kom ut i pakker. Jeg bruker ikke kortet så mye, men ser på det som en investering. Litt usikker på hvor lenge jeg skal holde på kortet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Slik som dere spiller for tiden, så blir det nok et par informs på Mane, selg han før han drar til afrikamesterskap kanskje? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Godt mulig Mane får en SIF på onsdag, men jeg tror egentlig at Firmino får sin IF i stedet. 1 mål, 2 assist og MOTM mot Manes 2 mål. I tillegg er det mange angripere som har gjort det bra denne runden. Tør vedde på at Mane vil få flere in forms i løpet av sesongen, så det er nok ikke dumt å holde på han heller. Vurderingssak. Investerte selv i Giuliano OTW i går for 45k. Har spilt veldig, veldig bra I EL, så er vel bare et tidsspørsmål før han presterer på samme nivå i russland og får sin SIF. Kjøpte noen billige spillere og fikk satt han inn i dette laget; http://www.futhead.com/17/squads/2059377/ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Hvorfor skaffet du deg Son? Sånne kort er verdiløse med mindre spilleren er meget meget god. Du får ingenting igjen for de, og de koster jo utrolig mye å skaffe? Jeg hadde (nesten) alle spillerne jeg trengte til challengen, og han så god ut på papiret. Angrer ikke på at jeg kjøpte han. Langskuddene hans er digg. 5* weak foot kommer også godt med. Jeg synes at Mane er sinnsykt god, men skuddet hans er ikke så mye å skryte av(enda) Vil også anbefale Kante, min SOLEKLART beste spiller Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Anbefaler Fer, hvis man ikke har prøvd ham ennå. Høyere enn Kante og bedre skudd. I hvert fall som et billig alternativ. Prøver meg på et litt spesielt eksperiment. RCB er høy, sterk og har 89 pace. Alle fire får 7 chem. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Flott med et spill der man kan sette en liten CAM playmaker på CB, bare droppe å takle (2 forsøk på 6 kamper) og fortsatt prestere ganske greit. Som en følge av det satt jeg IF Carlos Eduardo ned fra ST til CDM, og av samme grunn er Fer en av de beste på CDM i PL. Kanskje til og med bedre enn Matic. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 mange spesial kort finnes det av salah nå? :o Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Generelt er det altfor mange forskjellige kort nå. Kunne like godt bare vært tOTW for min del. Toty er ofte altfor op til at jeg synes det er morsomt... Lenke til kommentar
G27 Skrevet 10. november 2016 Del Skrevet 10. november 2016 Ganske enig. Movember og Halloween spillere er ganske overkill. Squad Build challenges synes jeg er et godt tilskudd, selv om det blir mye pricefixing, noe som potensielt sett kan gjøre spillere svindyre. Vurderer å kjøpe SIF Icardi og hive han inn i følgende lag. Usikker på om han blir for lik Immobile. Sistnevnte er riktig nok helt fantastisk, men spørs om de fungerer bra sammen. Skulle egentlig hatt en raskere spiss også. Midtbanen ser dessuten noe svak ut. Kan vel alltids bytte ut Mauricio for f.eks. Sanches når kampen har startet. Tanker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå