Adrax Skrevet 2. november 2016 Del Skrevet 2. november 2016 Hadde det kjekt med FIFA 17 de første to, kanskje tre, ukene. FIFA 16 klarte jeg bare i en uke. Men som Knewt sier; Får ingen glede av det lenger... Det er så mye feil med spillet at jeg ikke orker å ta opp alt, men momentum er uten tvil det som ødelegger aller mest av opplevelsen. Jeg er klar over at momentum er en stor del av fotballen i virkeligheten. Jeg klarer bare ikke akseptere at samme lag og spillere skal oppføre seg helt forskjellig fra kamp til kamp. Det er spesielt merkbart når man spiller mot kompiser man har spilt 200 kamper med fra før. Både momentum for og imot. Spillerne dine gjør langt mer for deg om du har momentum med deg, og gjør langt mindre feil. Og når man har momentum i mot seg, og spillerne dine blir treg, svak, ureaktiv og f.eks. bommer på ballen.... det finnes ikke noe mer irriterende. Venter på at PES skal komme på tilbud. Her kan man slå av momentum på H2H offline, og det er utrolig deilig! Når det skjer er det viktig at man sakker ned på spillestilen, endrer til enten offensiv eller defensiv modus og spiller ballbesittelse. Det er sånn EA vil at spillet skal spilles. Slik at spillere som får momentum imot seg, skal kunne gjøre noe for å beskytte seg. Oppdager jeg at jeg er i en kamp hvor momentumet er imot meg, så spiller jeg ballbesittelse hele kampen og jobber meg sakte oppover i banen. Kontring og kjappe passninger fungerer IKKE når spillerne dine plutselig begynner å springe i sirup. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. november 2016 Del Skrevet 3. november 2016 Har virkelig sansen for 17 versjonen, få ting som irriterer meg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Har et lite problem her, så eg håper dere kan hjelpe litt med. Lag 1 eller lag 2. Håve sier lag 1, men hjerte sier lag 2 siden eg elsker Lewa Lag 1: Lag 2: Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Jeg gav opp fifa for flere uker siden. Ble bare flere som parkerte bussen. Ofte helt fra avspark som er for meg helt uforståelig. Mistet telling hvor mange ganger jeg har rundspilt motstander mens han kommer på en kontring. Er noe som er galt når man har større sjanser på Park the buss enn offensivt spill. De har virkelig fjernet det og være god i Fifa. Kombinadjonsspill og skill moves er nesten umulig når alt er seigt, føles som man springer rundt i sirup. Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 5. november 2016 Del Skrevet 5. november 2016 (endret) . Endret 6. november 2016 av ApeInSpace Lenke til kommentar
uggy Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 (endret) tips til et godt PL og Bundesliga lag ? under 600k til sammen, der Bundesligaen er 1. laget som skal brukes mest peng på og PL er 2. laget.. evt. et godt hybrid lag mellom de 2 der en bruker alt på ett lag Edit: vil spille 4-3-2-1 Endret 6. november 2016 av uggy Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Renato Sanches bør absolutt være med på Bundesliga laget. Beist! 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. november 2016 Del Skrevet 6. november 2016 Spørs om han er bedre enn noen av disse tre. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Det er han. Statsene hans "lyger" vil jeg påstå. Løper overalt på midtbanen og vinner massevis av baller. Har et knakande godt skuddben også. Gikk på mitt styggeste tap i går. Styrte første omgang, men slapp inn et mål på en kontring. 1-1 til pause. Andre omgang startet som første avsluttet, jeg styrte kampen de første minuttene. Så eksploderte det. Han kontret igjen og ledet 2-1. Fra og med da tok momentummet overhånd. Store rom i forsvaret mitt som hadde vært kompakt og solid hele kampen. De fulgte ikke lenger løp og stod merkielig høyt selv med "defensiv" taktikk. Spillerne til motstanderen gjorde alt rett, og hvert eneste skudd gikk inn. Det endte 7-1 og jeg satt der ganske ordløs. Alt klaffet for han. Burde sluttet å spille etter det, men tok en kamp til, og da røk kontrolleren på 3-2 til motstanderen. Bestilte ny med en gang... Dette momentum pisset blir jeg uansett aldri klok på. Så ufattelig irriterende. Og når man vinner 4-0 og merker at alt klaffer og alt går inn... Det gir meg ikke den digge følelsen av at jeg er bedre enn motstanderen heller. Seieren kommer med en bismak av at "nå var jeg heldig som fikk momentum med meg". Har disse lagene. Kan anbefale SIF Immobile. 10 mål på 9 kamper med Hawk. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Har du testet Marco Parolo? Sykt skudd. Hva med Insigne for Perisic? har ett serie a lag selv, og lurer på om jeg skal kjøpe Higauin eller SIF Immobile? Endret 7. november 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Ja, har Parolo også. Ville teste Donsah pga. fart. Kante og Sanches er f.eks. sinnssyke midtbanespillere blant annet pga. de beveger seg så fort rundt på midtbanen og er "overalt", så tenkte kanskje at Donsah hadde noe av den samme x-factoren. Det har han ikke. Vurderer å selge US Salah da jeg er usikker på om han er bedre enn no-inform versjonen. Skal i så fall investere i Nainggolan, som jeg har hørt er like ekstrem som Kante og Sanches. Kan som sagt virkelig anbefale SIF Immobile. Dødelig skudd, sterk, rask nok med Hawk, godkjent dribling, ok headinger. Veldig fornøyd med investeringen. Aldri brukt Higuain så kan ikke sammenligne. Sikkert veldig god han også. Endret 7. november 2016 av G27 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Har brukt både Marchisio og Naingolan, og sistnevnte er mye bedre. Anbefales. Har ikke testet Kante og Sanches dog. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Kjører PL i år (igjen). Kante på midten er helt fantastisk. Må si Luiz og Bailly er rå bak også. Eneste jeg mangler er et bedre alternativ til Rooney. Ønsker meg Pogba der på lang sikt, men synes han er for dyr pdd. Har prøvd litt forskjellig i Dele Alli, Yaya Toure, Dembele, Fabregas etc. Per nå er Rooney den jeg har likt best. Costa og Hazard er sjuke på FIFA i år. Martial er vel fort en Ronaldo-light også. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Har hørt store ting om Begovic og Butland. Kanskje en av disse kan oppgradere keeperplassen din? Med mindre Karius funker som bare det for deg. "Don't fix something that aint broken". Edit: Hvordan er Keïta? Vinner han mye på midten? Endret 7. november 2016 av G27 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Emils: Luiz og Baily, hva med workrates deres? Kommer dem høyt opp på banen? Hva med Gundogan? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) Perisic er mye, mye bedre enn Insigne, særlig på LF. Parolo er forresten et godt forslag. Synes det ser tynt ut med Asamoah, Medel og Donsah. Jeg har ikke brukt Keita. Jeg foreslo bare et PL-lag og et Bundesliga-lag til totalt maks 600k. Han vinner garantert mye på midten, ettersom defensive stats ikke er særlig viktig i år heller. Liker ikke Rooney irl, men han er nok en av de beste på CM, i hvert fall hvis man ikke er veldig opptatt av høyde og skill moves. Ser for meg en høyreside med IF Walcott, Rooney og Valencia etter hvert. Mitt beste lag atm (4321): Perisic, SIF Immobile, Berardi Bonaventura, Parolo, Sosa Lulic, Rudiger, Koulibaly, Basta Consigli Endret 7. november 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 (endret) IF Bonaventura? Ser god ut. Du må gi tilbakemelding om han er verdt pengene. Asamoah er veldig god. Medel er perfekt sentralt. Fantastiske interceptions, noe som er veldig viktig i FIFA 17. Igjen en grunn til at Sanches og Kante er så gode. Pace og interceptions. EDIT: Prøvde Koulibaly i to kamper etter at han presterte som et beist mot meg. Taklet ikke den dårlige ballbehandlingen. Fikk fullstendig panikk hver gang han hadde ballen i forsvar. Endret 7. november 2016 av G27 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 7. november 2016 Del Skrevet 7. november 2016 Faktisk bare NIF, så feil posisjon (7 chem), men vurderer IF-kortet. Kanskje beste CM-kortet i Serie A, hvis man vurderer ham ut ifra stats og ikke trenger 4* skills. Jeg synes ikke at interceptions er så viktig, men pace er viktig, og det gjelder samtlige posisjoner (men ikke kjempeviktig på CDM). Grunnen til at jeg sier at Perisic er bedre enn Insigne er skuddet, høyden og styrken. 5* weak foot kontra 3* er også en fordel. LF er nesten ST, men trekker jo også ut og fungerer nesten som LW. Medel er veldig liten og dårlig offensivt. Kante er en spiller jeg neppe kommer til å bruke på FIFA 17. Fryktelig dyr i forhold til stats og høyde, så hvis jeg skulle brukt ham måtte det vært fordi jeg trengte ham pga kjemi. Over 5k for det kortet er uansett helt uaktuelt. Fikk ham i pakke og solgte ham for over 30k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå