ApeInSpace Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Har råd til mane selv. Hvordan funker disse kortene egentlig? Hva med Milik? Scorer på bestilling i Napoli. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Kjøpte OTW Giuliano for 21k. Han går nå for ca 34k. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Jeg gikk for ones to watch Mane, tror det kan bli bra. Synd at han ikke er venstreving Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 (endret) Har funnet en kul angrepstrio, har ett ganske billig lag. Har ikke kjøpt ett eneste fifa point hittil. Coman- m'baye Niang - Nabil Fekir. Har ett ligue 1/fransk lag, mye flamboyant spill. Niang er dog litt dårlig til å avslutte. Endret 5. oktober 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Fullførte the journey her en dag. Synest at det er litt teit at en får en "standard" Alex Hunter i FUT. Jeg ville gjerne hatt "min" Alex. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hvordan stats har han da? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Fullførte the journey her en dag. Synest at det er litt teit at en får en "standard" Alex Hunter i FUT. Jeg ville gjerne hatt "min" Alex. ah gjorde akkurat det samme selv. 75 i rating og IF kort, men ja hadde vært kult med egne stats på som du sier skuffende at det bare stopper der, kunne gjerne hatt mer sesonger, og litt mer interaktive hendelser, men likte tanken bak det, regner med det blir mer fokus på det neste fifaet. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Hvordan stats har han da? 75 rating, mener å si det er 77 i pace, 77 i skudd husker ikke helt det andre. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Bra at han ikke er et beist i hvert fall. Helt dust å sette ham inn i ultimate team. Verre enn det Wallyson-kortet på FIFA 11 eller når det var. Han er i hvert fall en ekte spiller. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. oktober 2016 Del Skrevet 5. oktober 2016 Liker at de begynner å gjøre litt interessante ting som Story Mode osv.. Men denne "The Journey" greia var fryktelig generisk. Ser en på YouTube spille igjennom samtidig som jeg gjør det selv. Og til tross for at jeg har valgt en helt annen klubb, med helt andre forutsetninger og til tross for at jeg så langt har gjort det tilnærmet perfekt på alt så langt, mens han har gjort det temmelig ræv så er historien og alt som skjer nøyaktig den samme... Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Enig, det er irriterende. FIFA har alltid vært elendig på dette området i forhold til PES. Jeg ble sendt ut på lån, til tross jeg var toppskårer og har gjort slik at Bournemouth leder serien. Det er så begrenset med hva jeg kan si eller gjøre. Kan ikke engang be om å bli solgt, lånt bort osc Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Hva skjer når styrets forventninger er faretruende lav (46)? Får man sparken enda man f.eks leder ligaen? :/ Synker jo gradvis det der.. Latterlig. Et av målene var å signere en eller to viktige midtbanespillere. Signerte to og vil si de var viktige, men står fortsatt 0/1 på det målet. Og hva menes med totalpoeng? Utvikle to spillere på ungdomsakademiet med minst 10 totalpoeng. e: spiller forøvrig Portsmouth og er i League One.., Endret 6. oktober 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Lest flere steder at den manager ratingen er bugga. MGH på YouTube f.eks har opplevd dette. Han loada career mode saven, hadde plutselig under 60 i rating. Deretter gikk han ut, loada på nytt og hadde 80 i rating (som var den opprinnelige ratingen hans). Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Litt dumt at man skal tvinges til å kjøpe en spiller med høy overall rating, når man heller bør kjøpe gode "FIFA-spillere" (Fer er for eksempel bedre enn Xhaka). Store navn er viktig for draktsalget, men synd om man må ofre litt på det sportslige. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Har hissig og kjølig noe å si? Hva skjer hvis jeg er hissig, helt maks Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Uansett den ratinga bør ikke ha mye å si om (når) jeg rykker opp. Forøvrig helt latterlig at et av styrets forventninger er at jeg skal vinne ligaen med laget som jeg akkurat rykket opp med. Har ikke merka den samme buggen som han MGH.. Men jeg skjønner ikke helt hva som er "viktig" midtbanespiller i den ligaen. hva bør ratingen være på? 75? En som selger mye drakter forhåpentligvis? Signerte to midtbanespillere som er nokså ukjente. Han ene var lån. 67 og 69 i rating. Endret 6. oktober 2016 av VaporHead Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Må sikkert signere Pogba i det tilfellet. #EAlogic 1 Lenke til kommentar
ApeInSpace Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 Noen andre som opplever helt jævlig laggy kamper på FIFA 17 online? Skjønner ingenting! Spiller fut. Hadde litt problemer i starten, så ble det bedre og nå er det helt fucked. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. oktober 2016 Del Skrevet 6. oktober 2016 (endret) Fy søren hvor ødelagt de park the bus greiene er.. Folk parker fra første minutt og går kun for kontringer og innlegg. Endret 6. oktober 2016 av Emils. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Noen andre som opplever helt jævlig laggy kamper på FIFA 17 online? Skjønner ingenting! Spiller fut. Hadde litt problemer i starten, så ble det bedre og nå er det helt fucked. samme. synes det var skikkelig gjørmete i dag tidlig. har funka veldig ålreit en stund nå og det var helt grønnjævlig på release. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå