Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir nesten tvunget til å spille seasons, hvis man vil spille ultimate team online. Det er kanskje det sykeste jeg har opplevd i FIFA siden jeg begynte å spille FUT på FIFA 12.

Jeg kommer til å spille de få "kvalifiseringsturneringene" som jeg får lov til å spille. Resten av tiden får jeg spille pro clubs. Gg.

Lenke til kommentar

Det er en turnering rett over online season, og det er den jeg har spilt (og kvalifisert meg). Der får jeg ikke spille mer. Det som da gjenstår er online season (for tidlig, og jeg er uansett ikke så ivrig på å spille seasons senere heller), online draft (har ingen tokens og betaler ikke for å spille draft), online single match og friendly season.

Hvis jeg skulle spilt nå måtte det blitt online single match, men vil jo helst vinne en turnering og ikke bare spille uten mål og mening.

Lenke til kommentar

Spillet gikk så jævlig til helvete med 1.01. Er det mulig??? Demo og early access var 50 ganger bedre enn dette makkverket.

Bring on 1.02

Huh? Syns spillet er bedre enn på demo nå. Storkoser meg

Har pc fått 1.01? (om jeg forstod riktig at du spilte pc) og spiller du FUT eller Seasons?

Det er en viss fare for at jeg føler fifa rage som aldri før nå og tar feil men jeg merker så vanvittig stor forskjell, det gikk fra å være kjempe deilig til bare helt krasj. Her er noen ting jeg har merka stor forskjell på fra demo og første dagene med early access og typ 1-2 dager før release. 

- spillerne stopper løpene sine 1-3M før offside linja nesten hele tiden. Tidligere fullførte de løpene og løp i posisjoner langt bedre. det er akkurat som attacking AI er dumma ned.

- På midtbanen og i forsvar så går så og si alle pasninger perfekt, så fort du kommer nær motstanderen sin 16m eller inni så blir nesten alt snappa opp eller feil pasning.

- Noe av det samme skjer med fart, i early access digga jeg hvordan man kjente rykket til de raske spillerne på wing, man får fortsatt rykka fra nå, men så fort man nærmer seg 16m og skal legge inn så får forsvarspilleren alltid boost oftere enn ikke får han touch på ballen

- Det var nok for lett å score på Early access, spesielt langskudd. Virker som de har nerfet det en del. Forsvarspillere også driver å autoblokker til de grader også.

- Touchen var off nå er den way off. nesten hver gang jeg får en ball i beina, spesielt feilvendt så er det helt forferdelig touch og vending. nesten helt umulig å gjøre noe som helt innenfor motstanderen sin 16M.

- det er akkurat som at det er en input lag på alt man gjør. Det er en svær tråd om dette på reddit og tven min er innafor så burde ikke være et meg problem selv om det typisk kunne vært det.

Har andre som spilte mye pre release merket noe? Har en kompis som spiller på ps4 (jeg på Xbox one) og han klager på nesten alle samme tingene.

Lenke til kommentar

Litt spennende om pace; https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/553a81/1_pace_vs_99_pace/

So I noticed in the "How FUT Chemistry Works" post EA made that 0 chem would result in -25 stats so I thought I'd compare Felipe Anderson in a 100 chem/10 player chem team vs Jérémie Bréchet in 10 chem/0 player team. According to futwiz this should still result in the minimum pace of 1 after subtracting 24 from his 21 pace stat. Anderson was given a Catalyst card to bump him up to 99 pace according to EA.

Anderson ran from box to box in 9.13 seconds while Bréchet took 10.28 seconds. Not bad for 1 pace!

Edit: Here's a so-so attempt at knocking the ball forward.

https://streamable.com/r2tk

Anderson 8.22 seconds, Bréchet 10.11

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd karriere modus, FUT, og The Journey, ingen tvil om at dette spillet har den vakreste og fineste krystall klare grafikken. MEN! Gameplayet har skuffet meg enormt mye. Når jeg spiller så føles spillerne så tunge, akkurat som om de spiller i gjørme, og beina sitter fast i bakken. Touchene er helt utrolig upresise, jeg forstår om man slår en litt risky pasning så kan det gå litt galt, det er realistisk ja, men når man slår en perfekt pasning til en spiller og han demper ballen på brystet så flyr faen ballen 1-2 meter foran han og mister ballen, jeg blir så frustrert. OG IKKE BARE DET! Når man kommer til skudd mulighet, så tar spillerne så lang tid med å skyte, du trykker og trykker men spillerne reagerer drittregt! Av og til om man spiller tiki taka, så henger ikke spillerne med og bare GLOR på ballen gå ut av banen til kast. Jeg har spilt ca 20 kamper nå totalt, kanskje det er noe jeg må bli vant til, men FIFA 16 var bedre enn årets spill, og jeg likte faen ikke FIFA 16 i det hele tatt....

Lenke til kommentar

Masse punkter om forskjell:

Har merket noe til et par av punktene du lister opp. På demoen og early access så var det mye lettere å komme på brudd. Nå stopper spillerne som du sier litt av seg selv og jogger framover, sykt irriterende. Man kan kontre akkurat dette med å tvinge de framover med "Pasning og spring" (L1+x), men da blir det litt lettere for motstanderen og demne opp. 

Pace, Pace, Pace

Fyy for en forskjell.... Gåsetegn, gåsetegn, gåsetegn. Rett og slett skuffende at det har så lite å si, men vi vet alle hva som hadde skjedd hvis forskjellen var realistisk. 

Lenke til kommentar

Masse punkter om forskjell:

Har merket noe til et par av punktene du lister opp. På demoen og early access så var det mye lettere å komme på brudd. Nå stopper spillerne som du sier litt av seg selv og jogger framover, sykt irriterende. Man kan kontre akkurat dette med å tvinge de framover med "Pasning og spring" (L1+x), men da blir det litt lettere for motstanderen og demne opp. 

Pace, Pace, Pace

Fyy for en forskjell.... Gåsetegn, gåsetegn, gåsetegn. Rett og slett skuffende at det har så lite å si, men vi vet alle hva som hadde skjedd hvis forskjellen var realistisk. 

ang pace så må det selvsagt være en balanse, men jeg hadde trudd forskjellen var større.

Om spillet og 1.01 patchen så virker det som det kan være server lag som er problemet. hvertfall mange på EA forum som rapporterer at det fungerer bedre når det ikke er peak hours og seasons er visst vesentlig bedre enn Ultimate team. 

om dette stemmer så burde jo h2h funke "perfekt".

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Håpar neste patch kan fikse Al-en i Pro Clubs. På Fifa 16 var det omtrent umogleg å ta ballen frå eit CPU-forsvar, men no er det jaggu ikkje mykje som skal til. Me opplevde på 16' at Al-en vart bedre og bedre for kvar divisjon ein gjekk opp, får håpe det same skjer på denne versjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...