oscrue10 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs? Spille kamper Ja, så klart, men tror ikke at man får for dropins for eksempel. Kanskje man får for å score mål, treffe på mange pasninger eller taklinger, kanskje det er litt posisjonsavhengig... Null info av det jeg har sett, som egentlig er ganske typisk EA. Endret 28. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 For de som enda ikke har bestilt seg FIFA 17 så kjører Elkjøp Happy Hours nå ikveld Så dere kan bestille FIFA 17 der til 399 til Xbox one, Xbox 360, PS4 og PS3 versjonene. Tilbudet varer ut dagen i morgen den 29 eller så langt lageret rekker http://www.elkjop.no/cms/happy-hours-hos-elkjop/happy-hours/ Happy FIFA gaming Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Ja, de hadde Fifa 16 for omtrent samme pris ifjor bare for 379. Dumt at man ikke kan collect store Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Fy flate hvor mange jeg møter med dårlig Internett. Vet! at det ikke er jeg som er problemet siden alle andre spill fungere utmerket. Rett og slett helt jævlig til tider. Forhåpentligvis ordner det seg når flere får fifa. Lagswitch. Hvis motstanderen lagger, eller at du mister forbindelsen i starten av kampen, eller hvis du er på vei til å vinne, betyr det mest sannsynlig at du er matchet opp mot en russer som cheater. For å si det sånn, virker DNFen mistenkelig, så er det nok cheating/booting involvert. Enten ved lagswitch eller et script. Hvilket vil si at motstanderen sniffer IPen din via Cain&Abel og deretter bruker en "booter" for å kicke deg ut av kampen slik at han får seieren. Er derfor det er umulig å være i Divisjon 1 på UT.. Der "mister" man tilkoblingen til motstanderen annenhver kamp. Kommer til å eksistere i Fifa 17, Fifa 18 osv. helt til Sony og Microsoft fikser konsollen sin og bedrer sikkerheten. Eksistert siden Fifa 12. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Problemet er at det har lagget konstant, og da mener jeg 1-2 sekunders pause hvert 5 sekund. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Mest sannsynlig en russisk cheater? Jeg tror også at det er ganske få som bruker lag switch Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Da er fifa-17 bestilt.. Komplett samling siden fifa-94... 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Mener at det ikke er mulig å lag switche i fifa. Er jo så lett som å avmantle en cat5 kabel og klippe en kabel og koble den på en bryter i begge endene. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Flott, EA. Han her er 91 CB allerede. Ellers tydelig at pro clubs ikke er helt som før. Dette er meg, etter å ha spilt ganske defensive posisjoner. Bør nesten ligge på minst 7 i snitt nå. Spilte CB, tapte 0-3 og jeg fikk 8.4. Ja vel... Endret 28. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Ante meg det der kom til å bli eit problem ja, trur ikkje det er lenge før dei fleste ligg med 90-92. Eg likar konseptet med at poeng utfrå rating vil gjere deg bedre enn å f.eks "vri spillet" 100 gongar. Men du opplever rating som framleis ganske feilaktig Skruemann? Virka i går som om at eg som spiss uansett kjem til å få dårlig rating om me tapar/eg ikkje scorar mål. Vil påstå me koste oss i går på den korte tida me spelte. I dag kan ikkje arbeidsdagen gå fort nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Det blir iallfall utrolig mange mål i år. Vanligvis har det vel tatt litt tid før målene renner inn, men skal si det går fort her Mye av årsaken tror jeg ligger i at EA endelig har fikset opp i passninger og touch. Så spillere har mindre idiotiske balltap og bedre pasninger på små områder. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Virkar som det endeleg går an å trekke seg frå eit offsideløp òg, utan at dommaren bles av. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Får ikke til touch i det hele tatt og det fører til uendelig mange idiotiske balltap Hva gjør dere når dere får ballen i beina? holder dere inne noe eller bare beveger dere i rettningen dere skal? Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Det blir iallfall utrolig mange mål i år. Vanligvis har det vel tatt litt tid før målene renner inn, men skal si det går fort her Her er det motsatt, har ikke scoret så mange mål enda i spillet, og har ikke møtt noen online på FUT som scorer mye heller, veldig masse 0-0 kamper her for min del og 1-1. Digger spillet Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Det blir iallfall utrolig mange mål i år. Vanligvis har det vel tatt litt tid før målene renner inn, men skal si det går fort her Her er det motsatt, har ikke scoret så mange mål enda i spillet, og har ikke møtt noen online på FUT som scorer mye heller, veldig masse 0-0 kamper her for min del og 1-1. Digger spillet Samme her Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Får ikke til touch i det hele tatt og det fører til uendelig mange idiotiske balltap Hva gjør dere når dere får ballen i beina? holder dere inne noe eller bare beveger dere i rettningen dere skal? Regel nr #1. Aldri hold inn løpeknappen når du skal motta ballen med mindre du har rom å løpe i. Personlig bruker jeg også L2 en del når jeg skal motta ballen. Usikker på om det faktisk funker, men føles iallfall sånn Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs? Spille kamper Ja, så klart, men tror ikke at man får for dropins for eksempel. Er dette bekrefta? Litt synd i så fall, med tanke på at det systemet dei har no faktisk oppfordrar til lagspel på drop-in i staden for å prøve å gjere mest mogleg med ball når ein fyrst får den. Lenke til kommentar
Smashers Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Er det noen som vet hvor mange sesonger man får spille på 'The Journey'? Er det snakk om kun 1? Eller strekker det seg over flere sesonger? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Får ikke til touch i det hele tatt og det fører til uendelig mange idiotiske balltap Hva gjør dere når dere får ballen i beina? holder dere inne noe eller bare beveger dere i rettningen dere skal? Regel nr #1. Aldri hold inn løpeknappen når du skal motta ballen med mindre du har rom å løpe i. Personlig bruker jeg også L2 en del når jeg skal motta ballen. Usikker på om det faktisk funker, men føles iallfall sånn Dette er jeg med på. brukte L2 konstant i fifa 16, men de har jo gjort om på den i 17 slik at spilleren snur seg og skjermer ballen. Dette fører til en håpløs touch om man holder inne. En kollega tipset meg akkurat om at man bare skal trykke L2 når man får ballen i beina. får teste når jeg kommer hjem. Har noen fått preorder bonus greiene, 5 fut tolkens og sånn? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. september 2016 Del Skrevet 29. september 2016 Har noen fått preorder bonus greiene, 5 fut tolkens og sånn? 1 hver uke i fem uker tror jeg. Fikk iallfall bare 1 denne uken selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå