Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs?

Spille kamper

Ja, så klart, men tror ikke at man får for dropins for eksempel. Kanskje man får for å score mål, treffe på mange pasninger eller taklinger, kanskje det er litt posisjonsavhengig... Null info av det jeg har sett, som egentlig er ganske typisk EA.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy flate hvor mange jeg møter med dårlig Internett. Vet! at det ikke er jeg som er problemet siden alle andre spill fungere utmerket. Rett og slett helt jævlig til tider. Forhåpentligvis ordner det seg når flere får fifa.

Lagswitch. :)

Hvis motstanderen lagger, eller at du mister forbindelsen i starten av kampen, eller hvis du er på vei til å vinne, betyr det mest sannsynlig at du er matchet opp mot en russer som cheater. For å si det sånn, virker DNFen mistenkelig, så er det nok cheating/booting involvert. Enten ved lagswitch eller et script. Hvilket vil si at motstanderen sniffer IPen din via Cain&Abel og deretter bruker en "booter" for å kicke deg ut av kampen slik at han får seieren. Er derfor det er umulig å være i Divisjon 1 på UT.. Der "mister" man tilkoblingen til motstanderen annenhver kamp.

Kommer til å eksistere i Fifa 17, Fifa 18 osv. helt til Sony og Microsoft fikser konsollen sin og bedrer sikkerheten.

Eksistert siden Fifa 12.

Lenke til kommentar

Flott, EA. Han her er 91 CB allerede.

e8efc285e79be189c80ef1cf5d1bc8d6.png

Ellers tydelig at pro clubs ikke er helt som før. Dette er meg, etter å ha spilt ganske defensive posisjoner. Bør nesten ligge på minst 7 i snitt nå. Spilte CB, tapte 0-3 og jeg fikk 8.4. Ja vel...

bd4b7b5c2248536debb3df1df6fba7b4.png

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Ante meg det der kom til å bli eit problem ja, trur ikkje det er lenge før dei fleste ligg med 90-92. Eg likar konseptet med at poeng utfrå rating vil gjere deg bedre enn å f.eks "vri spillet" 100 gongar. Men du opplever rating som framleis ganske feilaktig Skruemann? Virka i går som om at eg som spiss uansett kjem til å få dårlig rating om me tapar/eg ikkje scorar mål.

Vil påstå me koste oss i går på den korte tida me spelte. I dag kan ikkje arbeidsdagen gå fort nok.

Lenke til kommentar

Det blir iallfall utrolig mange mål i år. Vanligvis har det vel tatt litt tid før målene renner inn, men skal si det går fort her :)

Mye av årsaken tror jeg ligger i at EA endelig har fikset opp i passninger og touch. Så spillere har mindre idiotiske balltap og bedre pasninger på små områder. 

Lenke til kommentar

Det blir iallfall utrolig mange mål i år. Vanligvis har det vel tatt litt tid før målene renner inn, men skal si det går fort her :)

Her er det motsatt, har ikke scoret så mange mål enda i spillet, og har ikke møtt noen online på FUT som scorer mye heller, veldig masse 0-0 kamper her for min del og 1-1. 

Digger spillet :D

Lenke til kommentar

Her er det motsatt, har ikke scoret så mange mål enda i spillet, og har ikke møtt noen online på FUT som scorer mye heller, veldig masse 0-0 kamper her for min del og 1-1.

Digger spillet :D

Samme her :)

Lenke til kommentar

Får ikke til touch i det hele tatt og det fører til uendelig mange idiotiske balltap :p Hva gjør dere når dere får ballen i beina? holder dere inne noe eller bare beveger dere i rettningen dere skal?

Regel nr #1. Aldri hold inn løpeknappen når du skal motta ballen med mindre du har rom å løpe i.

Personlig bruker jeg også L2 en del når jeg skal motta ballen. Usikker på om det faktisk funker, men føles iallfall sånn :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs?

Spille kamper

Ja, så klart, men tror ikke at man får for dropins for eksempel. 

Er dette bekrefta? Litt synd i så fall, med tanke på at det systemet dei har no faktisk oppfordrar til lagspel på drop-in i staden for å prøve å gjere mest mogleg med ball når ein fyrst får den. 

Lenke til kommentar

Får ikke til touch i det hele tatt og det fører til uendelig mange idiotiske balltap :p Hva gjør dere når dere får ballen i beina? holder dere inne noe eller bare beveger dere i rettningen dere skal?

Regel nr #1. Aldri hold inn løpeknappen når du skal motta ballen med mindre du har rom å løpe i.

Personlig bruker jeg også L2 en del når jeg skal motta ballen. Usikker på om det faktisk funker, men føles iallfall sånn :)

Dette er jeg med på. brukte L2 konstant i fifa 16, men de har jo gjort om på den i 17 slik at spilleren snur seg og skjermer ballen. Dette fører til en håpløs touch om man holder inne. En kollega tipset meg akkurat om at man bare skal trykke L2 når man får ballen i beina. får teste når jeg kommer hjem.

Har noen fått preorder bonus greiene, 5 fut tolkens og sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...