Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release.

PSN koster jo 599, så prisen er vel ikke høyere enn det iallfall. Fikk iallfall FIFA 17 i dag jeg :)

Tror ikke du tjener noe særlig på PSN store nei.

Hvor kjøpte du spillet fra? Har forhåndsbestilt fra komplett selv, og håper det ligger i postkassen når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Jeg tenker på ting de har gjort helt bevisst. Ikke glitcher, dårlige cpu-kontrollerte spillere osv.

Hvis det ikke er bronseturnering (og sølvturnering), så tror jeg det er topp tre brølere. De to andre er å fjerne latency bar og da de endret nasjonaliteten på Diego Costa. Vet ikke om +5 overall i pro clubs var et bevisst valg.

Er mange som sliter med å forsvare seg. På to og en halv kamp har jeg scoret 14 mål.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Merker ps4 forskjell på hvilket fifaspill jeg spiller?

En kompis kommer på besøk imorgen og tar med fifa han har fått i posten. Jeg har bestilt fra psn og vil seff spille det spiller fra release.

Hvis vi spiller online, ultimate team eller andre ting, vil det vi gjør lagres når jeg fortsetter på mitt eget fifaspill, evt fucke opp noe?

På forhånd tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som opplever at fysikkmotoren sliter litt? :p  Veldig mye klabb og babb. Utrolig ofte at ballen ender opp løs etter at to spillere går i hverandre eller kjemper om ball uten at noen vinner. Og det mest irriterende må være at det alltid står CPU styrte spillere og ser på. de gidder ALDRI snappe om den løse ballen.

Lenke til kommentar

Og det mest irriterende må være at det alltid står CPU styrte spillere og ser på. de gidder ALDRI snappe om den løse ballen.

Ny i FIFA? :p Har alltid vært et problem og tilsynelatende blir det ikke fikset.

hehe, ikke akkurat ny, men glemmer jo litt fra år til år :D Det jeg jeg kan si sikkert er at dette var et langt mindre problem i 16:)

Endret av barezell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...