barezell Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) edit: jeg trolla meg selv. Endret 27. september 2016 av barezell Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Haha den er kjip.. Pakken venter på meg, håper det ikke er ps3 spillet istedet for ps4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 haha, det var jeg som var helt surrete. mixa opp min x one med en x360 på jobb godt man er våken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release. PSN koster jo 599, så prisen er vel ikke høyere enn det iallfall. Fikk iallfall FIFA 17 i dag jeg Lenke til kommentar
HammerFall Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release. PSN koster jo 599, så prisen er vel ikke høyere enn det iallfall. Fikk iallfall FIFA 17 i dag jeg Tror ikke du tjener noe særlig på PSN store nei. Hvor kjøpte du spillet fra? Har forhåndsbestilt fra komplett selv, og håper det ligger i postkassen når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Tar alltid gamezone på spill aldri levert på eller etter release for min del. Alltid minst 1 dag før Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Bestilte fra Gamezone selv. Kanskje jeg burde sjekke postkassa jeg og.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 $59.99 Er det noen som finner bronseturnering? Ser ut til at EA har gjort en kjempebrøler. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 $59.99 Er det noen som finner bronseturnering? Ser ut til at EA har gjort en kjempebrøler. En av mange hvert år mener du? Spilte forresten mot min nivø på 10 år. Aldri rørt Fifa. Han forsvarte seg like godt som veldig mange online. Er så mye automatikk i forsvaret... Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Jeg tenker på ting de har gjort helt bevisst. Ikke glitcher, dårlige cpu-kontrollerte spillere osv. Hvis det ikke er bronseturnering (og sølvturnering), så tror jeg det er topp tre brølere. De to andre er å fjerne latency bar og da de endret nasjonaliteten på Diego Costa. Vet ikke om +5 overall i pro clubs var et bevisst valg. Er mange som sliter med å forsvare seg. På to og en halv kamp har jeg scoret 14 mål. Endret 27. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Noen som har forhåndsbestilt fra Platekompaniet og fått det idag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Bestilte fra Gamezone selv. Kanskje jeg burde sjekke postkassa jeg og.. Og jaggu hadde det kommet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Love gamezone hjerte hjerte Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs? Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Merker ps4 forskjell på hvilket fifaspill jeg spiller? En kompis kommer på besøk imorgen og tar med fifa han har fått i posten. Jeg har bestilt fra psn og vil seff spille det spiller fra release. Hvis vi spiller online, ultimate team eller andre ting, vil det vi gjør lagres når jeg fortsetter på mitt eget fifaspill, evt fucke opp noe? På forhånd tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Fy flate hvor mange jeg møter med dårlig Internett. Vet! at det ikke er jeg som er problemet siden alle andre spill fungere utmerket. Rett og slett helt jævlig til tider. Forhåpentligvis ordner det seg når flere får fifa. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Bare jeg som opplever at fysikkmotoren sliter litt? Veldig mye klabb og babb. Utrolig ofte at ballen ender opp løs etter at to spillere går i hverandre eller kjemper om ball uten at noen vinner. Og det mest irriterende må være at det alltid står CPU styrte spillere og ser på. de gidder ALDRI snappe om den løse ballen. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Og det mest irriterende må være at det alltid står CPU styrte spillere og ser på. de gidder ALDRI snappe om den løse ballen. Ny i FIFA? Har alltid vært et problem og tilsynelatende blir det ikke fikset. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Og det mest irriterende må være at det alltid står CPU styrte spillere og ser på. de gidder ALDRI snappe om den løse ballen. Ny i FIFA? Har alltid vært et problem og tilsynelatende blir det ikke fikset. hehe, ikke akkurat ny, men glemmer jo litt fra år til år Det jeg jeg kan si sikkert er at dette var et langt mindre problem i 16:) Endret 28. september 2016 av barezell Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Er det noen som vet hvordan man får skill points i pro clubs? Spille kamper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå