kaasa92 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Er kun 399 på relasedagen i butikk på elkjøp Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 fikk sende bekreftelse fra komplett i dag Har enda litt early access tid igjen så dette går jo perfekt Faen det har ikke jeg fått :/ Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får "brev uten sporing" fra komplett? Kan jeg forvente spillet allerede i morgen eller onsdag? Ble sendt i dag. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Noen som vet hvor lang tid det tar før man får "brev uten sporing" fra komplett? Kan jeg forvente spillet allerede i morgen eller onsdag? Ble sendt i dag. 1-3 dager normalt, som regel 1-2 dager. Hvorfor har alle fått spillet sendt idag utenom meg?:/ Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release. Jeg forhåndsbestiller kun for at jeg har veldig god erfaring med og få spillet 1-3 dager før release. Får jeg det ikke så kjøper jeg det i butikk og sender det andre tilbake Gjelder kun da spill jeg er veldig gira på og få fortest mulig Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Min første kamp online unnagjort! Ble 1-0 mot BM det. Deilig å være igang med en ny runde FIFA. 2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Litt rart at man forhåndsbestiller når det trolig er dyrere og man risikerer å ikke få det til release. Jeg forhåndsbestiller kun for at jeg har veldig god erfaring med og få spillet 1-3 dager før release. Får jeg det ikke så kjøper jeg det i butikk og sender det andre tilbake Gjelder kun da spill jeg er veldig gira på og få fortest mulig Ok. Jeg tenkte bare at det skjer omtrent aldri. Lenke til kommentar
Mamb0 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Til dere som skal kjøpe Fifa 17 fra US store og spille fra imorgen av. Hvordan kjøper dere spillet? https://www.microsoftstore.com/store/msusa/en_US/pdp/Xbox-Digital-Gift-Card/productID.289171900 Er det bare å kjøpe gift cards direkte fra MS storen? Jeg har kjøpt mitt eksemplar på den norske brukeren min, og brukt opp ea access tiden. Men kommer spillet til å fungere om jeg bytter region på maskinen til US? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Noen på PS4 som har fått lastet ned hele den amerikanske versjonen? Jeg er ganske sikker på at jeg bare har fått lastet ned en fil på litt over 9 GB, men hele spillet er 40 GB eller noe. Aner ikke hvordan jeg får lastet ned resten, og det er ingenting som lastes ned akkurat nå. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Min første kamp online unnagjort! Ble 1-0 mot BM det. Deilig å være igang med en ny runde FIFA. early Access eller fått spillet? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 26. september 2016 Del Skrevet 26. september 2016 Early access. Kjøper det online, så får det vel ikke før på dagen det slippes Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Står estimert levering 27.9 så da kan man håpe på spillet idag ???? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Komplett, ble sendt igår kveld:) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Noen som får til å spille når kjøpt fra amerikansk konto her? Får bare beskjed om at jeg må kjøpe spillet fra PSN Store (hvilket jeg har gjort)... Lastet ned på amerikansk konto og bruker min EU-konto (det har alltid funket). Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Jeg spiller på amerikansk download nå. Mitt lag ovenfor. Spiller på min new zealandske konto Endret 27. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Sopranosfc Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Jeg spiller på amerikansk download nå. Mitt lag ovenfor. Spiller på min new zealandske konto Holder på å laste ned spillet nå på min vanlige ps4 konto. Hvis jeg lager en ny amerikansk konto, vet du om jeg også kan starte å spille spillet i dag? :-) Lenke til kommentar
sprintball96 Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Du må nokk ha bestilt Fifa 17 på den amerikanske kontoen for å kunne spille idag. Har du besilt fra den norske PS Store, må du vente til natt til torsdag for å kunne spille. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå