Tunky Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Kom endelig inn på web appen jeg og. Fikk åpna "Vi ser du har spilt FIFA før, vær så god, ta noen pakker så du blir frista til å brenne masse penger på spillet vårt"-pakkene. Fikk ikke noe særlig å skryte av jeg heller. Eric Dier er vel kanskje den beste/mest verdifulle. Dessverre funker ikke transfer market på min web app heller, så jeg får ikke sjekka verdien hans. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Er vel lettere å jukse på PC? Med trainer eller hva det heter, for å dc motstanderen osv. Anbefaler FIFA generelt og ultimate team og pro clubs spesielt (to game modes). Ultimate team går ut på å bygge lag basert på nasjonalitet og klubbtilhørighet i et kjemisystem. Er et marked for kjøp og salg av spillere og andre kort, med vanlige markedskrefter. Pro clubs er en game mode hvor du bare styrer én spiller, utvikler spilleren din osv, online. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Jeg har spilt med 4-3-3 (3) trur jeg. 2 DM. Nesten hele tiden på fifa 16. Har fungert veldig bra. Jeg kjørte 41212 konstant på 15 men den funka ikke for meg på 16. Har prøvd å kjøre litt forskjellig på 17 demo og synes det meste funker bra siden pasninger og løp er så mye bedre. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 (endret) Nå spammer jeg fælt, men det er ikke rart at 41212 fungerer dårlig for mange. Veldig åpent i midten, særlig hvis CDM ikke er rask nok til å dekke relativt store flater. Kan virke som at enkelte ikke helt har forstått svakhetene ved noen av formasjonene. Har for eksempel spilt mot Kroos på CDM i 41212, Terry på siden i et tremannsforsvar osv. Endret 21. september 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Voidhanger Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Nokon som har testa om FIFA 17-demoen funkar bra med Steam in-home streaming? Blir innkjøp om så er tilfelle. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 Når er det early access pleier og bli tilgjengelig? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 tilgjengelig nå Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Fikk god anmeldelse av gamereactor. http://www.gamereactor.no/anmeldelser/467633/FIFA+17/ 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Hmm, Legend Zanetti i pack, grei start iår også Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 GULL! beste jeg har fått er Götze, han var desverre ikke verdt en dritt Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Ja var heldig med den, har ikkje selgt enda siden eg er litt usikker for ka han går for. Har ikkje spillt så masse enda, vant tittelen i 10, men trur eg skal teste litt videre på di andre game modesa, siden eg for det meste får 2 bar atm. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Viss dere går på ein spiller på Futhead og ser på den chemestry calculatoren til kvar spiller, stemmer det? Har det so masse å bety? Lewandowski går fra 79 til 94 acceleration med Hunter. Endret 22. september 2016 av Noiz Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 (endret) Synes fortsatt spillet er litt sirup jeg ass, spesielt ved vendinger og mottak. muligens bare tilvenning men er sykt irriterende ellers synes jeg keeper gir litt mye random returer bakover. enten i mål eller i stenger. Virker litt sånn lotto. På det positive så er det utrolig gøy med nytt fifa! edit: haha, glemte det verste. og det er likt som på fifa 16. De bruker så latterlig mye energi på en kamp. hele laget står å holder seg på knæra etter 80 mins. og det er null vits å spille mer enn 2 kamper uten å bruke Fitness kort. Ser ingen grunn til at det skal være sånn annet enn at EA vil tvinge folk til å kjøpe pakker. Lureste er vel kanskje å ha to lag og rotere, men litt kjipt det og. Endret 22. september 2016 av barezell Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Enig i at spillet er sirup Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Slapp av. Det tar 2 uker, så har EA patchet det til "Pace-game v1.09". Skjer hvert eneste år! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Det er masse pace når man først løper. de kjappe spillerne rykker jo helt konge i fra forsvar. fin flyt når du er i fart fremover. sirupen ligger i touchene og veningene trur jeg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 22. september 2016 Del Skrevet 22. september 2016 Chem style ejo latterligt no. No skal alle springa rundt med 99 pace vardy lag... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Kommer fortsatt ikke inn på den Web Appen. Fortsatt det invite-tullet som popper opp. Kan ikke huske det var så mye knot i fjor.. Jeg har brukt web appen hvert år siden det kom ut og er "FUT Founder"... Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. september 2016 Del Skrevet 23. september 2016 Chem style ejo latterligt no. No skal alle springa rundt med 99 pace vardy lag... Nå blir vel spillere som i utgangspunktet ikke er veldig raske utrolig raske i riktig kombinasjon. Fart som det er nå uten chemistry cards er ganske bra. Men ea måtte tilføre noe som gjorde at ting ble ubalansert. De elsker og fri til alt og alle. Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 25. september 2016 Del Skrevet 25. september 2016 Har forhåndsbestilt fifa17 ps4 fra ps store, men er ikke hjemme før onsdag! Når kan man spille spillet? Dag/klokkeslett? Upvoter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå