Muggkaare Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ja satan, ny motor i år. Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ny motor, ja. Blir interessant å se hva de har fått til med den. Liker forøvrig at de har valgt nye coverstjerner. Ikke så mye mer å si før 12. juni. Bare å vente i spenning. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Har fotball endret seg igjen? Jeg begynner å gå lei. 1 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Deilig med ny engine. Beste som kunne skjedd. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Men spent på hvordan det vil kjøre på konsoll, siden spill som kjører Frostbite på PS4 og Xbox One har kjørt i lavere oppløsning enn de fleste andre spill. Endret 7. juni 2016 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Yay, new engine. Samme som hvert år, er det ikke? Hypen er stor. ("Iår blir det annerledes") ("Det blir en revolusjon innen fotballspill") "(Du kan SE øyenbrynene til dommeren gro") ("Med helt ny masterbit engine 2500, blir dette noe du aldri før har opplevd") Fifa har vertfal mistet meg som spiller etter flere års skuffelser. Altså, når en gir ut ett spill der en kan "lure" forsvaret ved å løpe på tvers forbi da er det noen som ikke har gjort jobben sin. Okay, gi ut en patch som blandt annet fisker det problemet da...Nei, det gidder vi ikke. Så slipper de en "teaser" med klipp fra FIFA spill opp gjennom tidene, noen tryner fra ekte spillere, noen klipp med spillere som driver med motioncapture, slenger på "Football has changed" og regner med at folk biter på? Og det gjør de jo såklart. Endret 7. juni 2016 av IcedInsanity 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ignite ødela FIFA serien. Nå går de vekk fra den igjen og bruker en spillmotor som brukes i Battlefield og Battlefront blant annet. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 positivt med frostbite. Gleder meg til nytt fifa! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 99% sikkert du kun kan løpe med Ronaldo selv med ny spillmotor. AIen er for dårlig til å skjønne det. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Alltid kjekt med nytt Fifa, veldig spent på den nye motoren. Likevel ynskjer eg berre at dei utviklar Pro Clubs, men det håpet har eg gitt opp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Special price for you my friend. Om du har en eller annen versjon av Fifa 16 får du 10% avslag om du forhåndsbestiller Fifa 17. Sjekket prisen. 749.- Yeah..how about no. 3 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 749 kr høres ut som en dårlig spøk. Egentlig ikke så keen på å skulle betale over 500 kr. Kjøper nok uansett, men blir ikke norsk versjon når prisen er helt på trynet. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Platekompaniet har pris på 499 om du forhåndsbestiller. Coop kommer vel også med sitt vanlige 399 kronerstilbud. 1 Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Fifa 17 - The journey Dette ser morsomt og spennende ut Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Tips: Ikke forhåndsbestill fra Komplett. Gjorde det i fjor og de NEKTET å sende ut FØR lanseringsdatoen. Avbestilte tvert og kjøpte det på amerikansk PSN Store istedet (kom ut et par dager før enn i Europa). Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Lite imponert over nyhetene i dag. Hvis jeg ikke engang kan bruke min egen spiller i "The Journey", er den game moden null verdt. Endret 12. juni 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Veldig overraskende at man er låst til denne Hunter i "The Journey", men tviler uansett på at det er en game mode jeg ville spilt ettersom det er offline. Så langt er det cornerne som virker mest interessante, med den gule dot'en. Spent på hvordan det vil fungere når spillet er i salg. Lastet ned både FIFA 15 og 16 fra US store. Gjør kanskje det samme igjen. Eneste ulempen er egentlig at høyde og vekt ikke er i cm og kg, men blitt vant til foot, inches og lbs nå. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det de må fikse for at jeg i det hele tatt skal vurdere fifa 17 er et par ting: Spillefysikken og dommerne, de klarte faktisk ikke å patche dommerne til ett ikke-latterlig nivå i løpet av 10 måneder. Fysikken er helt usannsynlig ræva, forhåpentligvis fikser den nye fysikkmotoren det..hopefully. Pasningsystemet er også helt ræva i forhold til f.eks PES. Er en jævel i offside så vil han få ballen selv om du ikke sentret til noen i nærheten av han. Forsvarsspill. Utrolig lett for folk å kunne bare springe sikksakk som en kokainruset østerriker rett inn i feltet, og takket være fysikkmotoren er det jo uhorvelig lett å lage straffespark. Det er sikkert mer. Men jeg vil se en gameplay video, noen som vet når de publiserer noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå