Bringisen Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Hei har vurdert og kanskje skaffe en telekonverter til min G5 , og har sett litt på Canon sin orginale. Men har også hørt om en annen konverter fra Raynox og en fra Crystal Vue som skal være bra på full tele da. Men jeg kunne tenkt meg å evenyuelt kjøpe på et Norsk nettsted hvis det er mulig. Er det noen som vet om steder der jeg kan få takk i disse? Mvh Helge B Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Raynox sin kan du være heldig å finne i Norge om du har flaks. Raynox er flotte å se på, men huff så svære de er Crystal Vue selges kun gjennom deres nettsider så vidt jeg har forstått. Husk at en Crystal Vue er avhengig av stativ, da den er veldig stor og lang. Det følger faktisk med stativ til den om jeg ikke husker feil? Tester som er gjort viser at Canon's konvertere er blandt det aller beste som er å få tak i til G5/3. Selv er jeg mer fornøyd med vidvinkelen enn telen, men telen er ikke dårlig......... Man får lettere blå/lilla streker rundt objekter i motlys, noe litt struping av blenderen (høyere F-tall) hjelper en god del på. Lenke til kommentar
Bringisen Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Takk for alltid gode svar fra deg!Kan hende jeg går for konverteren til Canon alikevel etter llitt tenking. Mvh Helge B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå