AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Vi er begge i 20-årene og studerer sammen i Australia (han er derfra, jeg kommer fra Norge), men om ett år drar han til Hong Kong for å studere der ett år, og når han er ferdig med det året så drar jeg mest sannsynlig til et annet land for å studere videre. Det var ikke 100 % sikkert at han skulle dra til Hong Kong før nå. Vi har vært kjærester i 7 måneder nå og jeg elsker han, men vi har en så utrolig usikker fortid. Jeg vil veldig gjerne nyte tiden vi har sammen, men samtidig så har jeg det i bakhodet at han drar snart og jeg må fortsette på dette studiet uten han. Jeg føler egentlig at det beste er å gjøre det slutt snart, for hvis jeg gjør det når det nærmer seg, så kommer det bare til å gjøre mer vondt, og jeg kommer til å være stuck på samme studiested mens han hele tiden er opptatt i Hong Kong. Men jeg føler også at jeg veldig gjerne vil være med han. Jeg er hans første kjæreste, og han har sagt tidligere at det å være med andre jenter før man gifter seg osv er veldig viktig - så det forsterker egentlig den følelsen av at jeg er i et forhold uten noe håp. Jeg spurte han om dette med å være med andre jenter før han virkelig satser seriøst i går, og da sa at han kun vil være med meg, men jeg vet at han innerst inne vil oppleve andre jenter også. Jeg synes dette er veldig vanskelig, for jeg elsker han, men jeg vet også at det beste egentlig er å gjøre det slutt. Hva synes dere? Bør jeg fortsette å være sammen med han, til tross for at forholdet ikke har noe fremtid og jeg alltid har det i bakhodet, eller bør jeg gjøre det slutt selvom jeg er utrolig glad i han? Anonymous poster hash: 0d83b...aea Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det høres svært ulogiskt å prøve å få til dette forholdet. Men det er fortsatt vært å prøve. Så kan du legge opp når du føler at du ikke får nok ut av forholdet deres. Kanskje den tiden at du føler at du ikke får noe ut av forholdet kan komme, eller så kan det hende at den ikke kommer ^^ Fremtiden kan gi så mangt. Men er han verdt å vente på eller prøve å finne ut om dere har en fremtid sammen. Det kommer nok til å gjøre vondt, og det kan gå veldig bra. Men det er nok ikke noe du kommer til å finne ut av om du ikke prøver og legger opp i dag. Det er mange valg en kan ta. Det er nok ingen dumme valg Lenke til kommentar
G27 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Har vært i et lignende forhold, hvor eksen planla å flytte utenlands, og jeg allerede fra starten utelukket langdistanseforhold. Vi bestemte oss for å nyte tiden sammen så lenge vi fikk noe positivt ut av forholdet. Det var veldig fint, helt til andre problemer dukket opp, og når det ikke lenger var like mye positivt å hente ut fra forholdet, gjorde vi det slutt. Selv om det alltid er mye følelser i et brudd, taklet jeg det bedre enn ventet. Sannsynligvis fordi jeg allerede var klar over at forholdet ville ta slutt uansett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Gjør det slutt med en tanke om å gi han en telefonsamtale om noen år for å ta tempen... Anonymous poster hash: 85451...155 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Du kan lese mye ut av hvor lett han tar tanken om å 'skilles' noen år pga studier, og hvor mye han gleder seg til oppholdet der... Hvis det ikke er noe stort tema for ham, så har du svaret ditt. For alt du vet, så kanskje han gleder seg til å 'prøve nye damer' uten å ha deg hengende rundt seg, samtidig som han har deg i backup når han kommer hjem. Slikt har hendt andre før... Endret 7. juni 2016 av ozone 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Alle forhorld er midlertidige. Nyt dem så lenge du kan. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Ha litt verdighet, gå fra han. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Hvorfor skulle det ha noe med verdighet å gjøre å gjøre slutt på en god ting for tidlig? Anonymous poster hash: ae92d...fce Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Dette er ikke en god ting. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Hva gir deg det inntrykket? Så vidt jeg kan lese har de det fint nå, "problemet" er at det uansett blir slutt om et år. Hvorfor da ikke nyte det året? Statistisk sett har ingen forhold noen fremtid, så jeg skjønner ikke hvordan det skal være "verdig" å avslutte forholdet før det naturlig opphører. Anonymous poster hash: ae92d...fce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå