rmx Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Vifta? Eller er det noen som vet om den er bra? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
bambam Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Søk litt på forumet etter "Volcano-11" og du finner fort ut at mange har gode tanker og erfaringer om den. Lenke til kommentar
rmx Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Takk du men fant ingenting. Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Ja jeg har den. Jeg har den på en AMD 2400+ og kjører på den laveste hastigheten og det virker som det kjøler bra. Jeg har ca 40 - 45 grader idle. rom temp ca 25 ( målt akkurat nå) Den støyer en held del når du skrur opp farten på vifta..Men den kan ikke sammenlignes med volcano 7 som jeg hadde fra før.. Mer stillhet nå. Håper det var til litt hjelp da. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 hvorfor ikke volcano 12? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Muligens litt off-topic det her, men en cooler-master (slapp av slapp av, du har helt riktig, jeg er noob ) bråker den mye i forhold til andre cpu-kjølere? Aner ikke hva slags coolermaster jeg har, men den er iallefall gammel. 3 år? Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 sikkert bråkete... aluminiumsribbe med altfor liten vifte på høyt turtall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå