Gå til innhold

Legge opp livet optimalt.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg ser etter 12000-20000 kroner i måneden etter skatt. Jeg tenker jobb er en grei måte.

Ca 100 timer i Måneden er ok.

Skattereglene er vel slik at man først skatter 8.2 prosent av brutto. Deretter skatter man 25 prosent på det resterende minus 50400 kroner?

Jeg jobber med oppstartsbedriften min, men trenger penger nå/snart for å flytte ut av foreldres hus.

Jeg trenger i hvertfall noen hverdager i uken der jeg er fri til å reise på møter og annet i vanlig arbeidstid. (Banker, Offentlige Kontorer, Regnskapsførere, Partnere, Kunder)

Jeg tenker at det ville være optimalt om jeg kunne jobbe på mandag og fredag på dagtid og (onsdag), lørdag og søndag på ettermiddag-kveld eller morgen.

Det er bare en fordel om dagene jeg skal arbeide på er fleksible. Det er fint å kunne være så fri som mulig til å drive businessen.

Jeg er opptatt kveldstid: mandag, tirsdag, torsdag og søndag formiddag. Om vinteren er jeg mere opptatt i helgene enn om om sommeren.

Ser for meg tre eller fire 6-8 timers arbeidsdager i uken

Jeg trenger 8-9 timer i sengen hvert døgn.

Jeg er ute etter en stilling der jeg kan skrive mine egne businessrelaterte eposter, ringe rundt lese/planlegge i arbeidstiden. Særlig på hverdagene, men jeg er åpen for å selge sjelen eller jobbe med noe givende et par av dagene der jeg ikke får denne anledningen.

Trenger tips til jobber.

Endret av skrukorken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen formelle bortsett fra noen kurs. Har jobbet som trener for barn og vokseninstruktør i en idrett. Hadde avisjobb Har forsøkt meg på salg på egenhånd (grunderprosjekt) Er passelig god produktdesigner (kan lage prototyper) og har kunnskap om produksjonsmetoder.Svært kreativ.

Lenke til kommentar

Beklager men leste jeg riktig at du ønsker en jobb hvor du kan planlegge private ting i arbeidstiden og bestemme arbeidstiden selv, og i tillegg har du ingen kvalifikasjoner å vise til.

Vurdert å plukke opp noen realistiske tanker?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Beklager men leste jeg riktig at du ønsker en jobb hvor du kan planlegge private ting i arbeidstiden og bestemme arbeidstiden selv, og i tillegg har du ingen kvalifikasjoner å vise til.

Vurdert å plukke opp noen realistiske tanker?

Jeg sitter igjen med samme tanker men ville ikke si noe, glad noen andre tok ballen.. 

Det eneste jeg kan se for meg er MLM/pyramide spill til TS, men inntekt kan en jo somregel ikke forvente. 

Lenke til kommentar

Du sier du er i en oppstartsfase for egen bedrift og ønsker kapital til å flytte ut av foreldrenes hus... Konflikt med en gang om du ønsker å satse på noe...  Har du søkt midler for oppstart? Har du ansatte? Har du i det heletatt preiket med kommunen for deres evnt bonuser om de skaper noe..  Hva vil du bruke pengene på, flytte ut eller en bedrift..

I en oppstartsfase jobber man ikke 6-8timer, man jobber 24/7...

Hjelper ikke å bare ønske noe...

Lenke til kommentar

20k utbetalt tror jeg du kan se langt etter med det opplegget du beskriver. Du burde egentlig bare sette deg ned og lete på finn og NAV sine jobbsider da du ikke har noen kvalifikasjoner og ikke har muligheten til å velge fra noen hylle annen enn den du når, som akkurat nå er laveste. 

Hvis du er interessert i å starte egen bedrift er det lurt å ha litt realistiske mål så du ikke går på en smell hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier du er i en oppstartsfase for egen bedrift og ønsker kapital til å flytte ut av foreldrenes hus... Konflikt med en gang om du ønsker å satse på noe...  Har du søkt midler for oppstart? Har du ansatte? Har du i det heletatt preiket med kommunen for deres evnt bonuser om de skaper noe..  Hva vil du bruke pengene på, flytte ut eller en bedrift..

I en oppstartsfase jobber man ikke 6-8timer, man jobber 24/7...

Hjelper ikke å bare ønske noe...

Gode. Poenger. Trenger ikke midler for å starte bedrift. Dealmaker. Kommunen er bare et forstyrrende element i det jeg skal holde på med i denne omgang. 24/7 Stemmer fort. Hmmm.

Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...