AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hei. Ja tittelen sier forsåvidt det meste. Jeg og eksen har blitt gode venner (vi er sammen mye) har prata med henne om gutter og det har gått rimelig greit det også. Så vi er veldig gode venner, snakker ofte og sier alr osvpsv. Igår i bilen så var hun tydelig kåt, veldig tydelig. Hun vet hvilke knapper som skal trykkes på pg vipps så befant jeg meg baki en liten polo med buksa på knæra. Sexen var god og vi ble enige om å ikke fortelle folk at det skjedde, vurderer også å gjøre det igjen siden eksen fant visst ut at sexen vår var mye bedre enn den hun hadde sist (hennes ord.) Så rett og slett: vi er nesten bestevenner som har sex med hverandre, hun sender meg også bilder.. Jeg er ikke forelsket i henne lenger som jeg var og hun sier det samme. Er dette en fryktelig dårlig idé? Anonymous poster hash: 3d179...f31 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Nei - det har aldri gått på trynet når man hooker opp med eksen sin og det bare er sex og ingen følelser Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Nei - det har aldri gått på trynet når man hooker opp med eksen sin og det bare er sex og ingen følelserDet er jo flott Anonymous poster hash: 3d179...f31 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Hvis igjen av dere opplever det som problematisk er det jo flott. Fallgruvene er dog mange, så trå varsomt og ikke invester for mye i det - ryker det så ryker det. Anonymous poster hash: 50392...a2b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Hvis igjen av dere opplever det som problematisk er det jo flott. Fallgruvene er dog mange, så trå varsomt og ikke invester for mye i det - ryker det så ryker det. Anonymous poster hash: 50392...a2b TS her. Nei er ikke problematisk for meg, for øyeblikket ihvertfall. Investerer vel egentlig ikke så mye i det.. Tenker litt at om man blir for sjalu for å være venner som ligger sammen så er man også sjalu for å være venner. Så går det ikke så går det ikke. Det jeg tenker litt på, som jeg kanskje skulle lagt til i hovedinnlegget, er at jeg vet jo ikke 100% at om det er dette hun egentlig vil. Altså; hun har sagt det er det hun vil. Men hun har gradvis begynt å være mindre kompis og litt mer... kjæresteaktig? men jeg har ikke gjort noe ut av det da hun sier hun ikke har noen føleleser for meg lenger, i det hele tatt. Da virker det temmelig safe, men bare lurte på om noen visste noen faretegn eller noe (selv om mange anser dette som noe farlig i seg selv). Anonymous poster hash: 3d179...f31 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Man trenger ikke "ha følelser" for noen for å være kjærester. Når det er sagt så har alle følelser overveldende eller ikke og det er ikke mulig å gå til sengs med noen uten å føle noe, alstå det dannes en følelsesmessig relasjon. La ekser være ekser. 1 Lenke til kommentar
Sebby Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Man trenger ikke "ha følelser" for noen for å være kjærester. Når det er sagt så har alle følelser overveldende eller ikke og det er ikke mulig å gå til sengs med noen uten å føle noe, alstå det dannes en følelsesmessig relasjon. Men de gikk ikke til sengs, de gikk inn i en Polo 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Det er ikke bare-bare å gå inn i en polo og vifte med en snurrebass. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Man trenger ikke "ha følelser" for noen for å være kjærester. Når det er sagt så har alle følelser overveldende eller ikke og det er ikke mulig å gå til sengs med noen uten å føle noe, alstå det dannes en følelsesmessig relasjon. La ekser være ekser. Såklart føler man noe under samleiet, men jeg tenkte jo naturligvis på forelskelse, altså om det er det hun føler under sexen eller om det er så lett som at hun bare er kåt. Og det med å ikke ha følelser for hverandre, da er jo vi nesten kjærester da? hah... Burde kanskje la dette ligge, men har liksom aldri hatt et stort sexbehov, så da funker det ganske greit å bare sende en melding til en venn. (mulig jeg er veldig, veldig dum). Anonymous poster hash: 3d179...f31 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Det er bare å holde på så lenge det lar seg gjøre. Men merk at vanligvis vil enten du eller jenta fortsatt ha følelser, eller utvikle følelser (dere har jo allerede vært der, og har historie), og vips, så vokser det frem noe drama-helvete. Er det virkelig helt greit for deg at hun knuller og suger andre pikker dagen før du putter snabben inn i henne? Er det helt greit for henne at du puler andre jenter dagen før du puler henne? Eller dagen etter? Om dere velger å være eksklusive, er dere på sett og vis kjærester igjen. Men om hun sier hun vil at dere skal være eksklusive, mens hun også sier at hun ikke har følelser for deg, så har hun høyere sannsynlighet for å være utro. Ville det vært greit? Bottom line er at FWB er greit. Til og med forpliktet FWB. Men FWB med eksen lukter problemer lang vei. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2016 Det er bare å holde på så lenge det lar seg gjøre. Men merk at vanligvis vil enten du eller jenta fortsatt ha følelser, eller utvikle følelser (dere har jo allerede vært der, og har historie), og vips, så vokser det frem noe drama-helvete. Er det virkelig helt greit for deg at hun knuller og suger andre pikker dagen før du putter snabben inn i henne? Er det helt greit for henne at du puler andre jenter dagen før du puler henne? Eller dagen etter? Om dere velger å være eksklusive, er dere på sett og vis kjærester igjen. Men om hun sier hun vil at dere skal være eksklusive, mens hun også sier at hun ikke har følelser for deg, så har hun høyere sannsynlighet for å være utro. Ville det vært greit? Bottom line er at FWB er greit. Til og med forpliktet FWB. Men FWB med eksen lukter problemer lang vei. Snakket faktisk med henne om dette idag før jeg så innlegget ditt. Sa at jeg er ikke interessert i å drive å ha sex med noen som noen andre også har (eller nylig) har hatt sex med, dette var hun enig i og forsto det helt fint. Så jeg vet ikke hva vi er, i det hele tatt. To venner som fant ut at vi hadde god sex og bare har sex sammen for enkelthetens skyld? Vet absolutt ikk om dette varer en dag eller 1mnd eller hva vi egentlig driver med. Men foreløpig fungerer det jo ganske greit og ingenting negativt har kommet ut av det (ENDA). Og hun sier hun ikke har følelser og nå har hun i og for seg sagt at hun vil være eksklusive også. Altså jeg anser ikke oss som et par så hun kan gjøre hva hun vil, men da vil jeg gjerne vite det slik at vi kan avslutte det vi driver med først. Så jeg kan ikke akkurat kalle det utro når hun egentlig ikke har noen forpliktelser. Men for å svare på spørsmålet så hadde jeg ikke vært veldig begeistret om hun hadde begynt å peise over andre uten å si det. (sikkert følelser som sitter igjen.) Anonymous poster hash: 3d179...f31 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg