Eventyrtid Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hei, jeg har en yzf r125 med et akrapovic anlegg på, uten db-killer. Hva skjer hvis jeg blir stoppet og de spør om potten? Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) For det første, og litt på si, kan økning av effekt være utslagsgivende for regress på forsikringen om du havner i en ulykke. Dvs at forsikringsselskapet holder deg helt eller delvis ansvarlig for de økonomiske konsekvensene (les: dyrt). Å kjøre med for høy lyd på anlegget kan gi mangellapp i kontroll ifølge mc24. Du blir neppe avskiltet, men må trolig vise sykkelen i etterkontroll. Endret 6. juni 2016 av steinrawr 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Effektanlegg er for lyden sin skyld på 125, om forsikringsselskapene mener noe annet kan godt hende. Personlig har jeg aldri opplevd å bli stoppet. Hvis du kjører som folk tviler jeg på at du får problemer. Endret 6. juni 2016 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Tja på enkelte sykler så får man endel effektøkning, også 4 taktere. Det at det bråket litt mere er også en fordel når det kommer til det å bli sett (hørt) av bilister. Dør mange her til lands i året pga biler som ikke ser en tohjuling komme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå