Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Breiskuldra og nebbete Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Dette ser jo virkelig ut som et maleri! Det ble dekorativt og fint. ...og enig med deg..det er irriterende med all fugledritten altså! Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Ja her har du fått frem en egen 'rase' - hadde denne utgaven kommet på min veranda, da hadde jeg..... men artig ble det. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Så du har besøk av "drittfugler"...På den andre siden, så er det jo ingen som har hverken vist dem eller lært dem hvordan og hvor dette skal gjøres...og de oppfører seg akkurat som meg, gidder ikke og høre etter og er egenrådig... Synes dette ble stilig, der han stirrer meg i senk. fargerikt og kunstnerisk, som vanlig:-) Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Minner om en annen fugl fra en tegneserie, men kommer ikke på hvilken i farte. Kjempeflott! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Flott dueportrett i din typiske og fargerike etterbehandling . Duene kan være noen ordentlige drittfugler men fine motiver er de i alle fall . Mvh Alec Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Godt nok specielt Due billede...måske lige i overkanten efter min mening..men sjovt ser det ud...er den indsat eller hvad ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg