Jada-jada Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Mulig og bestille swap med nytt nr? Har jo binding hos ice. Og er fornøyd med ice Det er fult mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Du må ha ABO hos Telenor i en, muligens to måneder. Da bør du regne en gang til om det lønner seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Iphone 7 plus 128gb. Koster rett under 10 000 . Ref prisjakt.no Ca 11000 m swap.(om det holder og bet 249 for abn)får jo forsikring og rentefritt lån for den tusingen.så sikkert en grei løsning for en fattig arbeider som meg Edit. Koster 11600 med 12 mnd avbetaling på apple.no Så swap er kanskje en ok løsning for mannen i gata Endret 21. oktober 2016 av Bruker-405938 Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Du må ha ABO hos Telenor i en, muligens to måneder. Da bør du regne en gang til om det lønner seg. Du kan si opp abn etter 7 dager så skikkelig bom her Tom Bæcker.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Med litt flaks kan du kanskje presse det ned i to dager... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Får sitte litt på gjerde.er jo 2mnd leveringstid uansett. Kan jo være det dukker opp bedre alrernativer. Men det spørs vel Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Du må ha ABO hos Telenor i en, muligens to måneder. Da bør du regne en gang til om det lønner seg. Du kan si opp abn etter 7 dager så skikkelig bom her Tom Bæcker.. Men de fakturerer deg ifølge vilkårene for en hel måned så selv om du sier opp etter 7 dager så betaler du for inneværende måned. Fra vilkårene: Oppsigelse Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse tilbakebetales ikke forskuddsbetalt månedsavgift for inneværende måned. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Då er det jo greit.da er d jo max 249 Lenke til kommentar
FritertFasan Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Du må ha ABO hos Telenor i en, muligens to måneder. Da bør du regne en gang til om det lønner seg. Du kan si opp abn etter 7 dager så skikkelig bom her Tom Bæcker.. Men de fakturerer deg ifølge vilkårene for en hel måned så selv om du sier opp etter 7 dager så betaler du for inneværende måned. Fra vilkårene: Oppsigelse Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse tilbakebetales ikke forskuddsbetalt månedsavgift for inneværende måned. Kom over denne nå. Kan informere om at man fint kan bestille et nytt nummer samtidig som du bestiller SWAP, og deretter endre til kontantkort dagen etter. Gjorde dette selv, og da betalte jeg bare abonnementsprisen for en dag. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Du må ha ABO hos Telenor i en, muligens to måneder. Da bør du regne en gang til om det lønner seg. Du kan si opp abn etter 7 dager så skikkelig bom her Tom Bæcker.. Men de fakturerer deg ifølge vilkårene for en hel måned så selv om du sier opp etter 7 dager så betaler du for inneværende måned. Fra vilkårene: Oppsigelse Kunden kan si opp med umiddelbar virkning. Ved oppsigelse tilbakebetales ikke forskuddsbetalt månedsavgift for inneværende måned. Kom over denne nå. Kan informere om at man fint kan bestille et nytt nummer samtidig som du bestiller SWAP, og deretter endre til kontantkort dagen etter. Gjorde dette selv, og da betalte jeg bare abonnementsprisen for en dag. Det var jo bra, de kan dog i henhold til vilkårene ta betalt en hel måned men supert om de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg lurer fortsatt på hvordan SWAP virker 100%. La meg ta et eksempel. Jeg vil gjerne ha en telefon, men jeg vil ikke ha et telenor abonnement. Så: Kan jeg møte opp hos en Telenor forhandler, kjøpe en telefon med SWAP, og telenor abonnement, så komme tilbake til forhandleren dagen etterpå og si opp telenor abonnementet men beholde telefonen og BARE nedbetale telefonen i 2 år? Evt nr jeg tar med meg til forhandler er et kontantkort nr jeg ikke kunne bry meg mindre om, da har vi luket vekk evt, advarsler folk ville gitt meg mot å miste nr. Når alt her er sagt, virker det, eller vil jeg få noen brudd på binding, evt betale et månedsabonnement, eller vil alt gå bra? Noen som vet 100% korrekt? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 (endret) Jeg lurer fortsatt på hvordan SWAP virker 100%. La meg ta et eksempel. Jeg vil gjerne ha en telefon, men jeg vil ikke ha et telenor abonnement. Så: Kan jeg møte opp hos en Telenor forhandler, kjøpe en telefon med SWAP, og telenor abonnement, så komme tilbake til forhandleren dagen etterpå og si opp telenor abonnementet men beholde telefonen og BARE nedbetale telefonen i 2 år? Evt nr jeg tar med meg til forhandler er et kontantkort nr jeg ikke kunne bry meg mindre om, da har vi luket vekk evt, advarsler folk ville gitt meg mot å miste nr. Når alt her er sagt, virker det, eller vil jeg få noen brudd på binding, evt betale et månedsabonnement, eller vil alt gå bra? Noen som vet 100% korrekt? Kan jeg møte opp hos en Telenor forhandler, kjøpe en telefon med SWAP, og telenor abonnement, så komme tilbake til forhandleren dagen etterpå og si opp telenor abonnementet men beholde telefonen og BARE nedbetale telefonen i 2 år? Ja, det kan du gjøre. Og du trenger ikke reise til forhandleren etterpå for å si opp, bare å kontakte Telenor sin kundeservice og si opp nummeret. I henhold til vilkårene til Telenor kan du faktureres ut inneværende måned men ifølge @HenrikBern over så virker det som om de kun fakturerer for den ene dagen om du gjør slik du beskriver. Det er ingen bindingstid ved kjøp av mobil med Swap og du vil dermed aldri kunne bli fakturert for brudd på binding. Du kan også om du ønsker gå til en Telenor-forhandler etter ett år og levere inn mobilen din og hente ut en ny mot at du oppretter abonnement for en dag og så sier det opp dagen derpå. Da inngår du en ny Swap-avtale som gjelder for to nye år. Og slik kan du gjøre årlig og dermed bytte mobil hver 12e måned uten stress med å selge den selv osv. En liten bonus er at de kun vil ha mobilen i retur, ikke lader og annet medfølgende utstyr som hodetelefoner når du bytter etter 12 mnd så du vil beholde dette hver gang du bytter til ny mobil. Endret 9. mai 2017 av Hedonism 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Jeg lurer fortsatt på hvordan SWAP virker 100%. La meg ta et eksempel. Jeg vil gjerne ha en telefon, men jeg vil ikke ha et telenor abonnement. Så: Kan jeg møte opp hos en Telenor forhandler, kjøpe en telefon med SWAP, og telenor abonnement, så komme tilbake til forhandleren dagen etterpå og si opp telenor abonnementet men beholde telefonen og BARE nedbetale telefonen i 2 år? Evt nr jeg tar med meg til forhandler er et kontantkort nr jeg ikke kunne bry meg mindre om, da har vi luket vekk evt, advarsler folk ville gitt meg mot å miste nr. Når alt her er sagt, virker det, eller vil jeg få noen brudd på binding, evt betale et månedsabonnement, eller vil alt gå bra? Noen som vet 100% korrekt? Kan jeg møte opp hos en Telenor forhandler, kjøpe en telefon med SWAP, og telenor abonnement, så komme tilbake til forhandleren dagen etterpå og si opp telenor abonnementet men beholde telefonen og BARE nedbetale telefonen i 2 år? Ja, det kan du gjøre. Og du trenger ikke reise til forhandleren etterpå for å si opp, bare å kontakte Telenor sin kundeservice og si opp nummeret. I henhold til vilkårene til Telenor kan du faktureres ut inneværende måned men ifølge @HenrikBern over så virker det som om de kun fakturerer for den ene dagen om du gjør slik du beskriver. Det er ingen bindingstid ved kjøp av mobil med Swap og du vil dermed aldri kunne bli fakturert for brudd på binding. Du kan også om du ønsker gå til en Telenor-forhandler etter ett år og levere inn mobilen din og hente ut en ny mot at du oppretter abonnement for en dag og så sier det opp dagen derpå. Da inngår du en ny Swap-avtale som gjelder for to nye år. Og slik kan du gjøre årlig og dermed bytte mobil hver 12e måned uten stress med å selge den selv osv. En liten bonus er at de kun vil ha mobilen i retur, ikke lader og annet medfølgende utstyr som hodetelefoner når du bytter etter 12 mnd så du vil beholde dette hver gang du bytter til ny mobil. Tusen takk for godt svar. Dette setter jeg virkelig pris på. Telenor har vært flinke i å gi et inntrykk at man faktisk bør "må" ha et abonnement hos dem samtidig når en har telefon med swap avtale, selv om det ikke har vært tilfelle. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 (endret) Oj, dette viste ikke jeg heller Har swap, men tenkte man måtte ha abonnement hos dem også. Så jeg kan altså bytte abonnement på vanlig måte uten at det går utover swap (med garanti osv)? Og når jeg skal bytte inn telefon etter 12 måneder må jeg opprette nytt abonnement (som jeg igjen kan avslutte)? Endret 2. juni 2017 av Tryminator Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Oj, dette viste ikke jeg heller Har swap, men tenkte man måtte ha abonnement hos dem også. Så jeg kan altså bytte abonnement på vanlig måte uten at det går utover swap (med garanti osv)? Og når jeg skal bytte inn telefon etter 12 måneder må jeg opprette nytt abonnement (som jeg igjen kan avslutte)? Ja. SWAP krever bare at du har et gyldig abb når SWAP avtalen tegnes. Så bare velg et abb som ikke har binding når du skal ha ny tlf så bytte til bake til feks Telia, Onecall ol. Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Kan du ha swap på telefon med kontantkort og nytt nummer?Bare å gjøre dette hver 12mnd når du skal ha ny telefon om du ikke ønsker abb hos swap eller svitsj..Dette kommer det nok til å komme endringer på.. Telenor eller Telia tjener vell ingenting på dette Lenke til kommentar
Lund. Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Går ikke å tegne avtalen med kontantkort, man må tegne abonnement. Gladnyheten er at Telenor har fjernet alt av bindingstider på abonnement også, så trenger ikke tenke på å bestille uten binding Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 (endret) Går ikke å tegne avtalen med kontantkort, man må tegne abonnement. Gladnyheten er at Telenor har fjernet alt av bindingstider på abonnement også, så trenger ikke tenke på å bestille uten binding Det du kan gjøre er å tegne abb (jeg tok det billigste) og nytt nummer. Da har man følgt retningslinjene om å tegne abb med swap avtalen. Etterpå gjorde jeg nummeret og abb om til kontantkort. Så jeg har et simkort med kontantkort hos Telenor liggende i skuffen, når det er tid for å swappe gjør jeg den om fra kontantkort til det billigste abonomentet, og tilbake til kontantkort igjen. Muligens litt tungvint men ønsker ikke å bruke telenor pga får mer for pengene hos andre Endret 9. juni 2017 av Miss_star Lenke til kommentar
Miss_star Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Kan du ha swap på telefon med kontantkort og nytt nummer? Bare å gjøre dette hver 12mnd når du skal ha ny telefon om du ikke ønsker abb hos swap eller svitsj.. Dette kommer det nok til å komme endringer på.. Telenor eller Telia tjener vell ingenting på dette Det du kan gjøre er å tegne abb (jeg tok det billigste) og nytt nummer. Da har man følgt retningslinjene om å tegne abb med swap avtalen. Etterpå gjorde jeg nummeret og abb om til kontantkort. Så jeg har et simkort med kontantkort hos Telenor liggende i skuffen, når det er tid for å swappe gjør jeg den om fra kontantkort til det billigste abonomentet, og tilbake til kontantkort igjen. Muligens litt tungvint men ønsker ikke å bruke telenor pga får mer for pengene hos andre Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 9. juni 2017 Del Skrevet 9. juni 2017 Prøv oss i 2mnd kampanjen kan brukes. Ring kundeservice og få igjen månedssummen på abo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå