tsetsefluen Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Er det et bruk og kast-samfunn Telenor ønsker?!? Greit for de som vil alltid prøve det nyeste, men med oss andre som derimot har mobilen i noen år før vi kjøper en ny en. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Er det et bruk og kast-samfunn Telenor ønsker?!? Greit for de som vil alltid prøve det nyeste, men med oss andre som derimot har mobilen i noen år før vi kjøper en ny en. Telenor sin spørsmål & svar-side om swap-løsningen kommenterer nettopp dette: Telenor sier at jeg kan bytte mobil hvert år. Er ikke dere da med på bidra til en "bruk-kast"-mentalitet som ikke er bra for miljøet? Når du leverer inn din gamle mobil vil vi slette alt innhold på den og selge den videre i et land utenfor Norden. Dette gir mennesker som vanligvis ikke kan kjøpe helt ny smarttelefon mulighet til å bruke ny teknologi. Bra for deg og bra for miljøet Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2016 Er det et bruk og kast-samfunn Telenor ønsker?!? Greit for de som vil alltid prøve det nyeste, men med oss andre som derimot har mobilen i noen år før vi kjøper en ny en. Hvordan du har fått det for deg at du eller telenor kommer til å kaste din telefon i søple er vanskelig å forstå. Men som du ser av svaret over så selger jo telenor disse videre. Viss ikke så hadde det jo vært veldig dårlig butikk for telenor. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hvordan får du til dette må jo bet for ekstra abn i tillegg. Jeg valgte å beholde nummeret mitt og la inn mitt eksisterende mobilnummer hos Telenor. Da ble swap-avtalen automatisk knyttet opp mot det eksisterende kundeforholdet mitt og jeg trenger ikke noe ekstra abonnement. Nei det går ikke du får ikke denne avtalen uten å legge inn et abn. Har selv kjørt det helt til kassa med å beholde mitt nr og jeg har abn i Telenor fra før det går ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Du kan aldri vinne over Telenor. Edit: det jeg mener er at uansett hva Telenor måtte tilby er det piece-of-cake å finne et like godt eller bedre tilbud et annet sted. Endret 6. juni 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Sjekk dinside: http://www.dinside.no/936757/telenor-swap-vil-at-du-skal-bytte-mobil-hvert-eneste-aar så nei det lønner seg ikke på pris. Man får nok noe mere hvis man selger mobilen brukt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Nei det går ikke du får ikke denne avtalen uten å legge inn et abn. Har selv kjørt det helt til kassa med å beholde mitt nr og jeg har abn i Telenor fra før det går ikke. Det gikk helt fint for mitt vedkommende, jeg har mitt eksisterende abonnement (Frihet 60 GB) med en stykk swap-avtale. Om det ikke fungerer for deg så bør du kontakte Telenor sin kundeservice og de ordner nok opp. Det kom ikke opp noe informasjon om at "Du har et mobilnummer hos oss fra før" eller lignende, kjøpet gikk bare igjennom som om jeg bestilte med portering av nummeret mitt som allerede ligger hos Telenor. Edit: Kriteriet for å kunne bruke eksisterende nummer er at du har et Frihet eller Ung-abonnement, eldre abonnementstyper vil ikke kunne kombineres med swap-løsningen. Endret 6. juni 2016 av Hedonism Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Endret 25. juni 2020 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) dumt spørsmål: Betaler man 299, inkl eller eksl. abonnement? På nettsiden får jeg inntrykket av at man betaler telefon og abonnement samtidig, men det kan ikke stemme.. swap.png Eksl abn må du betale. Endret 7. juni 2016 av Jada-jada Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) dumt spørsmål: Betaler man 299, inkl eller eksl. abonnement? På nettsiden får jeg inntrykket av at man betaler telefon og abonnement samtidig, men det kan ikke stemme.. swap.png Eksl abn må du betale. ok Endret 7. juni 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg kan ha oversett det, men spørr her. Kan man hente ut telefon i telenorbutikken i forhold til SWAP dealen. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg kan ha oversett det, men spørr her. Kan man hente ut telefon i telenorbutikken i forhold til SWAP dealen. Ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 har visst enda ikke skjønt dette her.. man betaler f.eks 299 i måneden, that´s it? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Du betaler en fast sum pr mnd for tlf + abonnement. Eks: S7 Edge koster 369 pr mnd i nedbetaling og så kommer abb (fra 249.-) i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 (endret) Telenor "tvinger" kunden til å velge Swap. Uten swap får man bare kontantkort eller "kun mobil" Endret 12. juni 2016 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
blutut Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er muligheter for å kjøpe mobil med andre Telenor abonnement i butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er muligheter for å kjøpe mobil med andre Telenor abonnement i butikk. okay, hvorfor har de tatt vekk denne muligheten i nettbutikken? Lenke til kommentar
Jarv!s Skrevet 12. juni 2016 Del Skrevet 12. juni 2016 Det er muligheter for å kjøpe mobil med andre Telenor abonnement i butikk. okay, hvorfor har de tatt vekk denne muligheten i nettbutikken? Du må logge inn, siden når du kun "browser" butikken på nett, så ser dem ikke at du er kunde. Og igjen, du må være Telenor kunde for å kunne bruke SWAP. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Det er muligheter for å kjøpe mobil med andre Telenor abonnement i butikk. okay, hvorfor har de tatt vekk denne muligheten i nettbutikken? I Telenor butikken og i nettbutikken har de gått over til denne nye løsningen. Men går du til feks Elkjøp, så får du kjøpt telefon med andre Telenor abonnement. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-405938 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Mulig og bestille swap med nytt nr? Har jo binding hos ice. Og er fornøyd med ice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå