Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 De beste damene er gratis. Og de beste gutta får dem gratis. Det stemmer! Hvis man er en bra fyr trenger man hverken spandere eller bli irritert når ting ikke alltid går ens vei, ting går som regel bra til slutt. Tja... Kan stemme i at det ikke er noe poeng i å bli sur eller irritert. Men resten... Du sliter hardt som mann hvis du ikke er _litt_ spandabel. Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Innlegg skrevet med forbehold om at ikke hele tråden er lest: Poeng kan bli gjentatt og slutninger dras uten hensyn til samtlige tidligere svar i tråden.Det virker til å ha blitt en diskusjon om hvorvidt en person skal kunne "kreve" eller forvente å få noe tilbake etter å brukt energi, penger og oppmerksomhet på en annen person en hel kveld. Om jeg skal være helt ærlig blir jeg ganske sur om jeg spanderer en kveld ute på en av mine venner og det blir gjengjeldt med at vedkommende ditcher for en annen gjeng, en bedre fest eller en annen bar enn den jeg er på. Samme prinsipp vil naturligvis gjelde i sjekke-situasjonen - til en viss grad. Om du som dame tillater at en mann bruker så mye ressurser på deg i løpet av en kveld, er det forventet at det er en grunn for det. Den grunnen burde være at det foreligger en gjensidig interesse. Som dame er man klar over hvorfor man får denne type oppmerksomhet, og man er klar over at ved å respondere positivt til denne oppmerksomheten signaliserer man interesse. Jeg er uenig i at dette er en uskreven avtale som tilsier at frøken Fryd må bli med mannen hjem og spre beina - uavhengig av flørtingen, fysisk kontakt ut og antall tusinger tilbragt på å få fisken på land. Det jeg er enig i er at det er foul play å tillate dette uten at det foreligger gjensidig interesse. Den interessen og utfallet av den vil variere fra individ til individ, og situasjon til situasjon: Noen ganger kan den tilsi at hun også er interessert i en ons, og det er alt. I andre tilfeller kan interessen tilsi at hun ønsker å utveksle telefonnummer, vil bli bedre kjent, m.m. Begge utfallene, og flere andre, er akseptable former å tilbakebetale "gjelden" på. Å godta denne oppmerksomheten uten noen form for gjensidig interesse er tull og tøys fra jentas side. For øvrig er det deres oppgave som menn å greie å fiske ut om det faktisk er interesse der. Jeg kjenner veldig få jenter som går ut etter å fiske gratis drinker og stjele respektable menns interesse vekk fra andre jenter dersom de selv ikke er interessert. I min personlige, og begrensede erfaring, er tilfellet heller når menn tvinger seg på og prøver å selge seg inn uten at det faktisk foreligger interesse der fra jentas side, og uten at hun har forsøkt å late som at hun er interessert. Når det kommer til hva TS opprinnelig tok opp. Jeg har flere ganger blitt med menn hjem uten å ha sex, selv om det har blitt ganske hett både på byen og etter man har kommet frem. Personlig gjør jeg tidlig poeng ut av at det ikke er et alternativ den kvelden, lenge før vedkommende beslutter å ta meg med hjem. For meg har dette vært når man rett og slett har det veldig gøy med personen og ikke vil at det skal ende, samtidig som at man er bevisst på at "på fylla" ikke er det beste tidspunktet å avgjøre om man ønsker å involvere seg seksuelt med vedkommende. Jeg sier altså ifra ganske tidlig, sånn at vedkommende har mulighet til å bruke tiden sin i mer produktivt farvann om han ønsker det. Jeg blir aldri sur eller fornærmet om han enda forsøker å komme i mål hos meg utover kvelden, såfremt vedkommende tar nei for et nei. Når det er sagt mener jeg ikke at det er noe en jente "må" si ifra om. Om du ikke har sagt i klartekst hva du ønsker utav det besøket kan du heller ikke forvente at jenta gjør det, og da ligger bomturen på deg, like mye som henne. Har du gjort det helt klart for henne og hun fremdeles blir med hjem, er det selvsagt lov til å ombestemme seg underveis - men i disse tilfellene er det veldig lett å forstå hvorfor du eventuelt blir frustrert. Som løgn illustrerte nydelig i sitt innlegg tidligere er det ofte feil framgangsmåte som fører til at jenta stopper opp og ikke ønsker å gå videre. Anbefaler å lese nøye gjennom det innlegget, så får du kanskje bedre "game" til neste gang. 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 [...] Forresten, hvis man binder seg til sex bare fordi man roter med noen, så skylder jeg ganske mange personer sex. Bør jeg oppsøke de og gjøre opp for feilen? Hva hvis ingen av oss egentlig har lyst, må vi ligge sammen likevel? Vi har jo tross alt rotet. Ja. Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? Jeg er forvirret, og har noen spørsmål som jeg håper du kan oppklare for meg. 1) Er det mulig å ha en herlig kveld med en person av det kjønnet man er tiltrukket av, uten at det ender med sex? 2) Hvis man spanderer drinker på noen, og forventer seksuelle tjenester tilbake, er man da prinsipielt forskjellig fra horekunder? (Hvis ja, hvordan?) 3) Jeg har tilbrakt en kveld sammen med ei dame, og på et tidspunkt spanderte hun en øl på meg. Hun er åpenbart gira på sex, men jeg er ikke det den kvelden. Skylder jeg henne sex, eller andre seksuelle tjenester? Hei! Nå har det hendt to ganger at jeg har truffet en dame på byen med veldig bra kjemi, flørtet, rota, spurt om hun vil sove hos meg og sier ja, så kommer vi hjem - roter og kler av hverandre, helt til hun er i trusa - også sier hun "Jeg kan ikke... Jeg er ikke en sånn person". Selvfølgelig, jeg har full respekt for at du ikke vil ha ONS med meg hvis du ikke vil det, men ikke si ja til å bli med en hjem. Spesielt ikke hvis det er seksuelt hele veien. Det er jo klart indikasjon på at du vil ha sex, eller er jeg helt på bærtur? Hva er deres meninger? Anonymous poster hash: cde64...80a Man vil som regel tenke at, slik som du beskriver det, så er det sannsynlig at det blir sex på dere begge to. Men det er ikke gitt, og det kan være mange, mange grunner til at folk ombestemmer seg. Som andre har nevnt, man kan ombestemme seg (e.g. fordi de vil prøve å få noe mer ut av deg enn et ONS), eller miste lysten (for eksempel fordi man blir for sliten). 1. Ja, selvfølgelig er det mulig. Men då er det helst noen ein kjenner, tar ut på en date. De fleste som drikker seg full og drar ut på byen og "finner" jenter der, gjør ikke det for å ha en hyggelig kveld, du er vel klar over det selv? 2. Som en bekjent av meg sa, han foretrekker horer. For då slippe han å finne ei på byen, prøve seg på ho osv. Han vet hva han for, han er garantert å få noe, slipper å se ho på morgan/maset om å møtes igjen og ofte er det billigere óg. Så ja, det er vel det som er forskjell? Det er hans sine ord da. Et spennande tema, som jeg kan gjerne diskutere. Kva syns du, kva er forskjell? Kvifor forventer jenter å bli spandert drinker på? Kvifor tar de imot drinker? De fleste jenter er vel klar over, at gutter gjer ikke det fordi de såååå føking lyst å betale for drikke til ei jente han nettopp traff på byen (uten å få noe i retur)? 3. Både og? Det kommer jo ann på, kor dokke traff kvarandre, kva var settingen? Om dere møtes på byen, hun var åpenbart ute etter sex, du hinta og indikerte at dere kommer til å ha sex senere... ja? Hvordan trur du hun jenta føler seg, når hun brukte hele kvelden på deg og får ingenting? Om hun jobber kvar helg, hun går ut 1 gang i månad og du føkka det til ho? Jeg er enig at det er lov å ombestemme seg. Men hvor ofte du er kåt, drar ut på byen for å få deg noe, finner ei jente og bruker hele kvelden på ho, rota sammen hele kvelden, kommer med hjem, kler av deg, legger i senga.. og mister lysten? Altså, kor sannsynlig er det? Og med begrunnelse "jeg er ikke ONS person" - så er det tydelig at hun har ikke "ombestemt" seg, men lurte deg hele kvelden? Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) 2. Som en bekjent av meg sa, han foretrekker horer. For då slippe han å finne ei på byen, prøve seg på ho osv. Han vet hva han for, han er garantert å få noe, slipper å se ho på morgan/maset om å møtes igjen og ofte er det billigere óg. Så ja, det er vel det som er forskjell? Kan han ikke bare bruke en fleshlight eller oppblåsbar dukke om ut-og-inn en time er alt han trenger? Eller hånda. Og klarer han bare å få tak i så kjedelige og fæle damer at han ikke vil se dem dagen etter? I så fall er det ikke damenes feil... Men om han sammenligner prisen på damer på byen og på horer, og du og han mener dette er eneste forskjell, må jeg si meg enig med Løgn: mannssjåvinister. Som Løgn sier: de beste damene er gratis. De fleste gutter jeg kjenner går ikke ut på byen kun for å få sex. Det er også for å bli kjent med jenter og ha det hyggelig. De fleste gutter er forresten ikke kun glad i sex, men også i kos. De har ingenting i mot å ligge i skje en natt og se jenta dagen etter. Det er også mange folk som treffer sine fremtidige kjærester på byen, det kommer egentlig bare an på innstillingen, man finner alle slags mennesker der. Endret 9. juni 2016 av Kablam 1 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Herre min Gud, kor naivt det går ann å vare! Selvfølgelig, kjære Kablam. Og alle gutter drømmer om å fri til dama asap, bestille private jet og fly sammen til NY. Hoppe over i en helikopter og fly over byen, før de lander midt i krysse ved Tiffany på 5th Ave som han leide ut for hele kvelden, så hun kan vasle rundt å velge seg eit ring, mens kreditkortet hans ligger i kassa og venter på hennes val. Men innerst inne, så ønsker gutten, selvfølgelig, at hun også velger noen matchende øredobber, kjede og kanskje ein tiara? Liksom, why not? Hele shitten bør sendes live på youtube, facebook, NBC, HBO, CBS, NRK og på storskjerm på Time Square. Btw, det er fortsettelse på din eventyr om gutten som går på byen for å finne ei dame han kan spoone med hele natta istedenfor å ha sex.PS: De beste damene er grattis? Tvilsomt Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Hvis du slutter å snakke om at du har krav på sex, så kanskje noen vil ligge med deg uten at du må betale, cefey? Greier du å holde deg til emnet, istedenfor å gå til pers. angrep? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det er et oppriktig tips, jeg tror du vil ha mer suksess hvis du ikke forventer gjenytelser fordi du kjøper drikke til folk. Med mindre du er en veldig god skuespiller så skinner slike holdninger gjennom, og det er ikke veldig sjarmerende. Selv spanderer jeg aldri på folk jeg flørter med, og jeg har ikke inntrykk av at det hemmer meg veldig. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i at jenter forventer å bli spandert på. Jeg har blitt spandert på flere ganger selv, uten at jeg følte at jeg signerte bort kroppen min. Kanskje det var min feil, eller er det bare jenter som må tilbakebetale med sex? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det er et oppriktig tips, jeg tror du vil ha mer suksess hvis du ikke forventer gjenytelser fordi du kjøper drikke til folk. Med mindre du er en veldig god skuespiller så skinner slike holdninger gjennom, og det er ikke veldig sjarmerende. Selv spanderer jeg aldri på folk jeg flørter med, og jeg har ikke inntrykk av at det hemmer meg veldig. Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i at jenter forventer å bli spandert på. Jeg har blitt spandert på flere ganger selv, uten at jeg følte at jeg signerte bort kroppen min. Kanskje det var min feil, eller er det bare jenter som må tilbakebetale med sex? Vel, du kjenner ikke meg. Du har ingen anelse hvem, hvor og hvor ofte eg har sex med? Kor eg går for å "finne jenter" og kva eg gjør for å få sex? For alt du vet, jeg kan vare en prest, som lever i sølibat? Eller kanskje mannhore? Familiefar med 5 unga? Playboy som må avvise damer? Nerd som kømmer av å tenke på jenter? Du skjønner vel kor idiotisk er det av deg å komme med antagelser om meg og sex livet mitt OG komme med tips på toppen av det? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Jeg er enig at det er lov å ombestemme seg. Men hvor ofte du er kåt, drar ut på byen for å få deg noe, finner ei jente og bruker hele kvelden på ho, rota sammen hele kvelden, kommer med hjem, kler av deg, legger i senga.. og mister lysten? Altså, kor sannsynlig er det? Og med begrunnelse "jeg er ikke ONS person" - så er det tydelig at hun har ikke "ombestemt" seg, men lurte deg hele kvelden? Det er faktisk ikke så reint lite sannsynlig om du ikke vet hva du driver med. Det betyr ikke at hun lurte deg, men at du dreit deg ut etter at du hadde fått henne med hjem. Å ha en god tone med ei dame, og at hun blir med deg hjem betyr ikke at spillet er over og du vant. Det betyr bare at dere går videre til neste trinn. Jeg har allerede forklart dette trinnet i detalj tidligere i tråden. Men her har du tre nøkkelpunkter. 1) Ta deg god tid. Hvis hun har vist interesse hele kvelden, men ombestemmer seg når du får henne med hjem, er det sannsynligvis fordi du går for fort frem. Del opp hele prosessen i så mange segmenter som mulig, og bruk lang tid på hver del. Når du går sakte frem, går du aldri over grensene hennes uten at hun vil at du skal gjøre det. Du må ikke eskalere raskere enn hennes emosjonelle tilstand. Jo kåtere hun blir, desto lenger kan du gå. Men går du fortere frem enn du klarer å gjøre henne kåt, så stopper hun deg fordi ting går for fort. 2) Ikke bryt prosessen. Det er greit å gå saktere frem enn hun ønsker. Det bare teaser henne. Men store hopp frem, eller avbrudd og forstyrrelser er farlig. Som jeg sa tidlgiere: Ha kondomet klart. Om du må fly rundt og leite etter et kondom mens hun er klar, er det sannsynlig at hun kan miste stemninga, og dermed miste lysta. 3) Ikke gi henne ansvaret for eskalering. Hvis du allerede har fått av henne klærne, og hun likevel stopper, kan det også være fordi du har kødda til et eller annet, brutt flowen, og hun må ta ansvar for å gjennomføre. Jeg har opplevd at ei jente har vært naken og klar, men trukket seg fordi jeg selv ikke hadde fått av meg buksa ennå, og hun klarte ikke å få opp beltet. Hun ble bevisst på hva hun drev med, ble usikker, og mista flowen. Jeg ble satt tilbake flere steg, og måtte tråkke opp stien på nytt. En tommelfingerregel er at jenta alltid skal kunne si at "det bare skjedde". Det kan hun ikke hvis hun vet at hun selv måtte ta aktivt ansvar for sex. Min erfaring er at jenter stort sett har helt sinnsykt dårlig dømmekraft når de er kåte. Og det er også en grunn til at jeg har vanskelig for å stole på jenter, og ikke vil forplikte meg. Jeg har selv sett hvor lite som skal til før hun sier fra seg all kontroll. Så lenge jeg kan ha en jevn progresjon, samtidig som hun aldri trenger å ta initiativet, så lever hun prosessen. Hun flyter med, og jeg bestemmer hva som skjer, så lenge det "føles" riktig for henne. Og det eneste som spiller inn på følelsene hennes er hva som skjer rundt henne der og da, ikke hva hun vet rasjonelt sett at er riktig. Om en mann vet hvordan han skal gjøre henne kåt og eskalere, spiller det ofte ingen rolle om hun har type, er på jobb, eller må rekke et fly. Det er han som bestemmer hva som skjer videre. Hun har ingen kontroll. Derfor er ikke saken biff selv om dere tar hverandre i hånda og avtaler å dra hjem til deg for å ha sex. Jentas emosjonelle tilstand spiller alltid en rolle, mens logikk og klartekst er sekundært. Når du lærer å lese og påvirke henne emosjonelt, er det nesten ingenting som kan stoppe deg. 1 Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Damer som blir med hjem uten sex er de beste, hvem gidder ha sex i fylla som første gang uansett? å bli med hjem, få sett på og tatt på godsakene FØR man har sex er jo den beste "sjekk for om du vil ha sex med vedkommende eller ei" man kan ha! Når jeg var 18-20 var det "kult" å ha ONS, men sist jeg var singel som 25-27 åring var det totalt uinteressant med ONS... det er jo bare tull Endret 9. juni 2016 av guest_anon Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Vel, du kjenner ikke meg. Du har ingen anelse hvem, hvor og hvor ofte eg har sex med? Kor eg går for å "finne jenter" og kva eg gjør for å få sex? For alt du vet, jeg kan vare en prest, som lever i sølibat? Eller kanskje mannhore? Familiefar med 5 unga? Playboy som må avvise damer? Nerd som kømmer av å tenke på jenter? Du skjønner vel kor idiotisk er det av deg å komme med antagelser om meg og sex livet mitt OG komme med tips på toppen av det? Det er du som sier at jenter forventer å bli spandert på, noe som ikke er min erfaring i det hele tatt. Så, enten møter vi veldig forskjellige jenter, eller så er det en annen forklaring på hvorfor de forventer å bli spandert på av deg, ikke andre. Holdningene du viser i denne tråden slår meg som en ypperlig forklaring, men det kan selvsagt være feil. Jeg synes det er merkelig at du tar deg så nær av dette, du er jo ikke direkte hyggelig selv mot disse jentene du snakker om. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg