Sheasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) "Er ikke alle som vil sende en småfull jente ut helt alene midt på natten." Jeg tolket dette som at ikke jenta kunne ta vare på seg selv siden det var sent og hun var småfull. Om noen ikke klarer å ta vare på seg selv når de er ute på fylla så hender det at de får hjelp av politiet til de er i stand til det. Hvorfor tolker du det ikke som om at det er ren høflighet å ikke kaste ut folk alene midt på natten? Det er ikke noe jeg ville gjort mot noen, med mindre de var truende eller lignende. Endret 6. juni 2016 av Sheasy 2 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 "Er ikke alle som vil sende en småfull jente ut helt alene midt på natten." Jeg tolket dette som at ikke jenta kunne ta vare på seg selv siden det var sent og hun var småfull. Om noen ikke klarer å ta vare på seg selv når de er ute på fylla så hender det at de får hjelp av politiet til de er i stand til det. Hvorfor tolker du det ikke som om at det er ren høflighet å ikke kaste ut folk alene midt på natten? Det er ikke noe jeg ville gjort mot noen, med mindre de var truende eller lignende. Grunnet måten situasjonen oppsto - etter det TS forteller. Det er ren høflighet å ikke rote og hinte til sex for så å bli med noen hjem for å få overnatte gratis. Hadde hun vært åpen om at hun ikke hadde noe sted å overnatte så om hun kunne få love å overnatte hos han den natta så er det noe helt annet. 2 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Men Noxhaven, virkelig, hva venter du at hun skal gjøre om hun ikke har lyst? Bare la ham voldta henne?Jeg tror egentlig TS og de fleste andre gutter ville foretrukket å kose og prate en natt med en attraktiv jente, fremfor det.Når det gjelder det å kline med noen, så er det ikke nødvendigvis hinting til sex, det er også hinting til bare mer klining, eller forhold, eller ekteskap for dem som er religiøse og ikke vil ha sex.Når det gjelder det å kaste ut folk om natten eller ikke, så bør det temaet diskuteres utenom temaet sex. Selv ville jeg ikke kastet ut noen om natten om de var fulle og kunne havne i en farlig situasjon. Endret 6. juni 2016 av Kablam 2 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Grunnet måten situasjonen oppsto - etter det TS forteller. Det er ren høflighet å ikke rote og hinte til sex for så å bli med noen hjem for å få overnatte gratis. Hadde hun vært åpen om at hun ikke hadde noe sted å overnatte så om hun kunne få love å overnatte hos han den natta så er det noe helt annet. Hva TS faktisk forteller: Møter dame på byen. God kjemi, flørting, roting. Hun sier ja til å sove (min utheving) hos TS. Mer roting, men hun vil ikke ha sex. Det er alt. Hvor leser du at hun lurte han, bare for å ha et sted å sove? Hvor leser du at hun ikke kunne dratt hjem til seg selv, heller enn å bli med TS? Forresten, hvis man binder seg til sex bare fordi man roter med noen, så skylder jeg ganske mange personer sex. Bør jeg oppsøke de og gjøre opp for feilen? Hva hvis ingen av oss egentlig har lyst, må vi ligge sammen likevel? Vi har jo tross alt rotet. Endret 6. juni 2016 av Sheasy Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hun kan alltids gi HJ eller BJ da? Men det er jo også feil at en gutt bruker hele kvelden på ei jenta, kanskje spanderer drikker på ho, tar ho med seg hjem... og må gå på dass for å runke, fordi hun "ombestemte seg"? Nå vil hun kun ha litt kos, prating og grattis overnatting, helst med frokost i senga? Som mange ovenfor påpekte, om du ombestemmer deg, så går du hjem. Tar taxi, ringer venninna, sjekker inn på hotellet. Jeg kjenner flere kjærestepar som har blitt sammen etter å ha hooket opp, sove sammen, ikke hatt sex, og så datet senere. Det hadde ikke skjedd om jenta hadde tatt en taxi hjem. Flaks for ham og henne at de ikke hørte på deg. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Det er i det hele tatt en veldig vanlig måte å starte forhold på, etter min erfaring. 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Tapte du noe på det? hadde du fått med deg en annen dame hjem? Kanskje han kunne fått med seg en annen dame isteden, men det er ikke det mest relevante her. Hvis stemningen er på topp og man blir med noen hjem, så ligger det litt i kortene at man skal ha sex, og da er det forståelig at TS blir frustrert og oppgitt. Luremus. Endret 6. juni 2016 av oscrue10 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 (endret) Hei! Nå har det hendt to ganger at jeg har truffet en dame på byen med veldig bra kjemi, flørtet, rota, spurt om hun vil sove hos meg og sier ja, så kommer vi hjem - roter og kler av hverandre, helt til hun er i trusa - også sier hun "Jeg kan ikke... Jeg er ikke en sånn person". Selvfølgelig, jeg har full respekt for at du ikke vil ha ONS med meg hvis du ikke vil det, men ikke si ja til å bli med en hjem. Spesielt ikke hvis det er seksuelt hele veien. Det er jo klart indikasjon på at du vil ha sex, eller er jeg helt på bærtur? Hva er deres meninger? Anonymous poster hash: cde64...80a Det er fordi du går for fort frem, og fordi du gir opp umiddelbart når hun stopper deg. Jeg har møtt problemet selv flere ganger. Ikke gå for fort frem. Ikke riv av henne klærne med én gang. Ikke klem på puppene eller ta henne i krittet med én gang. Ta deg god tid - dere har hele natta (med mindre hun er breddfull og sovner, men da burde du uansett ikke tatt henne med hjem). Jeg har ei jente i sofaen. Now what!? - Bruksanvisning: Følgende fremgangsmåte fungerer på rolige nachspiel (kun dere to), eller på en førstegangsdate. Jeg hopper over alle punkter i nachspielet inntil dere sitter ved siden av hverandre i sofaen. Dere har allerede en form for kjemi, og har allerede brutt barrieren for fysisk kontakt. Her beskriver jeg også hvordan man går veldig sakte frem. Juster etter behov, men dette er basis. Dette funker på sjenerte jenter som er edru (forutsatt at hun føler seg trygg på deg). Dersom hun viser at hun vil gå raskere frem, så gjør du selvfølgelig det (men ikke glem å tease henne). På et tidspunkt vil hun måtte unnskylde seg og gå på do. Benytt denne anledningen til å okkupere hele sofaen, slik at hun ikke har noe sted å sitte når hun kommer tilbake. Du har naturligvis andre steder å sitte i stua, men når hun kommer ut fra badet, strekker du ut en hånd og viser henne at hun skal denne veien. Ta tak i henne og legg henne ned i sofaen sammen med deg. Når dere ligger sånn, er det ikke nødvendigvis noe vits å snakke. Bare hold rundt henne, stryk henne på ryggen, over armene, rundt nakken, stryk henne i håret, stryk henne over kinnet, stryk henne ned mot korsryggen og på rompa og låret, avhenging av hvordan hun ligger. Ikke strekk deg, bare ligg og stryk henne der du kommer til. Gi henne en klem. Lukt på henne. Ta et langt åndedrag gjennom nesa mens du sakte beveger deg fra skuldra hennes, over nakken og opp mot øret. Du vil muligens se/høre en reaksjon, og om mulig, kan du se at hårene reiser seg på armene hennes. Gå tilbake til å styke henne over alt, gi henne en klem og lukt på henne. Hold på slik i noen minutter. Du merker om hun er komfortabel med dette. Du kan klemme tak i rumpa hennes, men hold deg unna skrittet og puppene hennes foreløpig (med mindre hun begynner å ta initiativet). Dersom dere ikke engang har kysset ennå (f.eks første date, begge relativt edru): Etter at du har kost med henne i noen minutter, gir du henne nok en klem, men denne gangen fortsetter du med å snu deg mot leppene hennes, og så kysser du henne. På denne måten trenger du aldri å gruble over rett tidspunkt å kysse, eller se på leppene hennes, eller se om hun ser på leppene dine, og alt det greiene. Det bare skjer naturlig, og om det ikke er noen spesielle forhold innblandet (f.eks at hun har type), så vil hun kysse deg tilbake. Om du selv sliter med nervøsitet for å avansere til neste steg, så vil dessuten kosinga i forkant være avslappende både for deg og henne. Alt skjer naturlig. Nå ligger dere og kliner, og du kan beføle henne på litt mer sexy steder. Klin og kos med henne i noen minutter. Vit at hun er komfortabel. Så avanserer du. Hvis hun ligger oppå deg, så snu henne så hun ligger med ryggen inn mot sofaryggen. Du ligger på utsiden. Dere ligger nå ved siden av hverandre, med ansiktet mot hverandre (evt. la henne ligge på rygg, mens du ligger på siden - avhengig av plass i sofaen). Herifra har du mulighet til å stryke henne over magen, og ned mot skrittet. Ikke kast deg over godsakene med én gang. Ert henne. Stryk langs enden av buksekanten hennes. Stryk på bar hud på magen. Kil henne med lett berøring. Stryk henne over puppene, på oversiden av klærne. Deretter kan du lure en hånd under klærne hennes. Hud mot hud. Over ryggen, over rumpa, og etter hvert ned mot skrittet. Ikke gå under trusa ennå. Hvis du har plass, stryk henne på innsiden av lårene, under buksa. Legg hånden på skrittet hennes over trusa. La hånden ligge der litt uten å bevege den. (Poenget er å dele opp hele prosessen i mange ledd, så det tar lang tid. Dette er vorspiel, og du viser at du vet hva du driver med og hva du vil, samtidig som du opprettholder hennes komfort på et akseptabelt nivå. Hun liker det, hun føler seg trygg, og hun tar ikke initiativ til noe. Du har vist at du respekterer henne, og hun kan stoppe deg akkurat når hun vil, men hun forventer at du skal gå raskere frem. Når du derimot går sakte frem, har hun aldri noen skikkelig grunn til å stoppe deg, og hun vil heller ikke gjøre det - fordi hun er komfortabel. Dette handler ikke om å manipulere eller lure henne. Det handler om å gjøre ting riktig). Etter ytterligere noen minutter kan du langsomt kneppe opp buksa hennes og trekke ned glidelåsen. Du har nå bedre tilgang, og kan fortsette som før, men kan nå også føre hånden under trusa. Kjenn på henne. Se reaksjonen, les kroppsspråk, hør pusten, hør stønn, klynk og andre lyder. Hun er nå sannsynligvis temmelig våt. Vær oppmerksom på at jenter liker mye forskjellig, og noen vet ikke engang hva de liker. Jeg begynner alltid sakte og rolig og spør henne om hun liker det etterhvert som jeg endrer og tilpasser teknikken. Om hun gir konkret veiledning ("hardere", "raskere" "saktere" etc) justerer jeg. Ellers prøver jeg å lese henne, eller fortsetter med det jeg driver med når jeg ser at hun nyter det. G-punkt masasje er ofte bedre enn klitoris-masasje på dette nivået, rett og slett fordi enkelte jenter blir oversensitive etter en klitoris-orgasme, og må ha en pause. Men pass også på at du ikke gir henne en alt for voldsom g-punkt-orgasme. Hvis du får henne til å sprute der og da, er det en reell risiko for at hun kan blir for sliten og faktisk sovne før det blir din tur. Husk også at mange jenter ikke har opplevd en slik orgasme før, og hun kan bli flau eller freake litt ut om du får henne til å sprute. Jeg ville ikke gått så langt før sex. Mens du driver og leker med henne, har du sannsynligvis rukket å bli steinhard selv, så det er på tide å få av seg klærne. OBS! Ha kondomet klart og lett tilgjengelig! Hvis du må avbryte prosessen fordi du ikke finner kondom eller knoter og kødder med å komme videre, mister hun også litt av stemningen, og kan få en følelse av at ting egentlig har gått alt for fort frem. Hun kan begynne å tvile på hva hun vil. Ha derfor jevn flyt og fremgang. Få på dongen, og ha sex. Når dere er ferdig, så hold rundt henne og kos med henne, så hun fortsatt føler seg komfortabel. Det er nå sannsynlig at hun liker deg. Ikke fordi du har hatt sex med henne, men fordi, om hele prosessen har fungert bra, så likte hun deg allerede i utgangspunktet, og enda bedre nå. Du kan sannsynligvis velge om du vil ha et forhold med henne eller ikke. Hun kommer til å ha lyst på mer, og hun kommer til å kontakte deg. Merk at dette beskriver prosessen med ei svært passiv jente. Det er disse som er vanskelig, fordi det er her du må gjøre alt selv. Dersom hun derimot selv tar initiativet, så kan du øke tempo. Men også i disse tilfellene er det gull verdt å erte henne. La henne vente. Det fører bare til at hun har mer lyst på deg. Endret 6. juni 2016 av Løgn 4 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Men det er jo også feil at en gutt bruker hele kvelden på ei jenta, kanskje spanderer drikker på ho, tar ho med seg hjem... og må gå på dass for å runke, fordi hun "ombestemte seg"? Nå vil hun kun ha litt kos, prating og grattis overnatting, helst med frokost i senga? Tenker folk virkelig slik? At om en bare 'putter nok penger' på noen (i form av å spandere drikke, osv), så skal en få sex tilbake? Endret 7. juni 2016 av afterall 2 Lenke til kommentar
aomt Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Men det er jo også feil at en gutt bruker hele kvelden på ei jenta, kanskje spanderer drikker på ho, tar ho med seg hjem... og må gå på dass for å runke, fordi hun "ombestemte seg"? Nå vil hun kun ha litt kos, prating og grattis overnatting, helst med frokost i senga? Tenker folk virkelig slik? At om en bare 'putter nok penger' på noen (i form av å spandere drikke, osv), så skal en få sex tilbake? Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Men det er jo også feil at en gutt bruker hele kvelden på ei jenta, kanskje spanderer drikker på ho, tar ho med seg hjem... og må gå på dass for å runke, fordi hun "ombestemte seg"? Nå vil hun kun ha litt kos, prating og grattis overnatting, helst med frokost i senga? Tenker folk virkelig slik? At om en bare 'putter nok penger' på noen (i form av å spandere drikke, osv), så skal en få sex tilbake? Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? De beste damene er gratis. Og de beste gutta får dem gratis. 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 [...] Forresten, hvis man binder seg til sex bare fordi man roter med noen, så skylder jeg ganske mange personer sex. Bør jeg oppsøke de og gjøre opp for feilen? Hva hvis ingen av oss egentlig har lyst, må vi ligge sammen likevel? Vi har jo tross alt rotet. Ja. Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? Jeg er forvirret, og har noen spørsmål som jeg håper du kan oppklare for meg. 1) Er det mulig å ha en herlig kveld med en person av det kjønnet man er tiltrukket av, uten at det ender med sex? 2) Hvis man spanderer drinker på noen, og forventer seksuelle tjenester tilbake, er man da prinsipielt forskjellig fra horekunder? (Hvis ja, hvordan?) 3) Jeg har tilbrakt en kveld sammen med ei dame, og på et tidspunkt spanderte hun en øl på meg. Hun er åpenbart gira på sex, men jeg er ikke det den kvelden. Skylder jeg henne sex, eller andre seksuelle tjenester? Hei! Nå har det hendt to ganger at jeg har truffet en dame på byen med veldig bra kjemi, flørtet, rota, spurt om hun vil sove hos meg og sier ja, så kommer vi hjem - roter og kler av hverandre, helt til hun er i trusa - også sier hun "Jeg kan ikke... Jeg er ikke en sånn person". Selvfølgelig, jeg har full respekt for at du ikke vil ha ONS med meg hvis du ikke vil det, men ikke si ja til å bli med en hjem. Spesielt ikke hvis det er seksuelt hele veien. Det er jo klart indikasjon på at du vil ha sex, eller er jeg helt på bærtur? Hva er deres meninger? Anonymous poster hash: cde64...80a Man vil som regel tenke at, slik som du beskriver det, så er det sannsynlig at det blir sex på dere begge to. Men det er ikke gitt, og det kan være mange, mange grunner til at folk ombestemmer seg. Som andre har nevnt, man kan ombestemme seg (e.g. fordi de vil prøve å få noe mer ut av deg enn et ONS), eller miste lysten (for eksempel fordi man blir for sliten). 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Er billigere å sove på sofaen din enn å ta taxi hjem på natta. Uansett, det mest ridderlige valget er å gi henne plass på sofaen og si godt natt. Det mest ønskede valget er jo å sette henne på trappa og ønske lykke til. Men føkk it... Vær litt ridder. Har du flaks så lønner det seg på sikt. (At noen i våre dager tør dra småfulle damer med hjem og ligge med dem, det fatter jeg ikke). Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? Så hvis en mannlig kompis har det gøy med deg og spanderer en øl på deg, må du altså ha sex med ham etterpå i følge dine regler. Neida, men det du beskriver er ikke et "game", det er en fantasi du har, der du kan kjøpe damer for drinker, men sorry, det er veldig få som tenker slik. -Hvis du har det gøy med noen, så har dere det gøy. Ingen skylder fantastiske deg noe for å ha det gøy. -Hvis du SPANDERER en drink, så spanderer du. Da er den gratis, og ingen skylder deg en dritt. Hvis ikke er det ikke spandering. Og hva venter du at hun skal gi i retur om hun ikke er gira? Ville du gitt det samme i retur til en mannlig kompis som ga deg en gave, en øl, eller kjørte deg hjem? Du nevnte jo en blowjob eller en handjob i stad... tenk om han kom og krevde det inn. 3 Lenke til kommentar
Kablam Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 De beste damene er gratis. Og de beste gutta får dem gratis. Det stemmer! Hvis man er en bra fyr trenger man hverken spandere eller bli irritert når ting ikke alltid går ens vei, ting går som regel bra til slutt. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? Så hvis en mannlig kompis har det gøy med deg og spanderer en øl på deg, må du altså ha sex med ham etterpå i følge dine regler. Neida, men det du beskriver er ikke et "game", det er en fantasi du har, der du kan kjøpe damer for drinker, men sorry, det er veldig få som tenker slik. -Hvis du har det gøy med noen, så har dere det gøy. Ingen skylder fantastiske deg noe for å ha det gøy. -Hvis du SPANDERER en drink, så spanderer du. Da er den gratis, og ingen skylder deg en dritt. Hvis ikke er det ikke spandering. Og hva venter du at hun skal gi i retur om hun ikke er gira? Ville du gitt det samme i retur til en mannlig kompis som ga deg en gave, en øl, eller kjørte deg hjem? Du nevnte jo en blowjob eller en handjob i stad... tenk om han kom og krevde det inn. Hvordan i all verden greier du å gå fra forholdet mellom mann og kvinne til vennskap? Du må jo greie å forså selv at det er to vidt forskjellige ting, som du kan ikke samanlikne med. Jeg låner gjerne 100.000kr til en venn. Skal jeg låne det til første jenta som jeg møter på byen? Jeg har ikke noe imot å pisse foran en kompis, kunne ikke brydd meg mindre (ikke han heller). Skal jeg gjøre det foran jenta jeg har det gøy med på byen? Og ja, vi lever i et samfunn full av uskrevne regler, liker du det eller ikke. Det er ingen som sier at du MÅ følge de på liv og død, men de fleste gjør det. Når ei jenta henger sammen med en fyr hele kvelden og tar imot drinka, så bør ho ha sex med fyr. Når ein fyr dater ei jenta i 2 år og puler ho kvar dag, så bør han gifte seg med ho etter kvart. Når ein kompis spandera øl på deg, så spanderer du en tilbake. Ypper en fyr, så kan du slå han ned, men du kan ikke gjøre det med ei jente, du går bort. Om noen forteller deg noe privat, så babler ikke du det videre, selv om vedkommande aldre sa "ikke si det til noen". Og maaange, mange andre. Om det er fullstendig ukjent for deg, beklager, men du er tilbakeståandes når det kommer til sosial intelligens. Om du virkelig ikke greier å se på forskjell på å spandere på tilfeldig jente på byen og bestevenn, så syns jeg synd på deg. Btw, hvor mange drinker spanderte du sist du var på byen og ken det var på? 1 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 @Cefey: Har du tenkt til å svare på spørsmålene jeg stilte deg ovenfor her? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2016 Jeg skjønner jo hvorfor PUA og nice-guy syndromet går som en farsott. Du spiller et spill som stort sett kun et fåtall gutter spiller, Cefey. Forvent masse frustrasjon når (ikke hvis, men når) mennesker du møter ikke spiller det samme spillet. Anonymous poster hash: 814a3...f16 1 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Hvordan i all verden greier du å gå fra forholdet mellom mann og kvinne til vennskap? Du må jo greie å forså selv at det er to vidt forskjellige ting, som du kan ikke samanlikne med.Det virker som du lever i en annen verden enn meg. En slags polarisert svart-hvitt-verden. Så klart kan ei dame være en venn. Har du virkelig bare mannlige venner? Er alt du sier til, eller gjør sammen med damer basert på intensjonen om å få sex fra dem? Du høres nesten ut som en parodi på en mannssjåvinist. Eller i det minste en slags klisjé. Jeg gjetter på at du er tidlig i 20-åra og at du har blitt pepra med slike holdninger i vennegjengen i flere år. Forhåpentligvis vokser du det av deg. Start med å leite etter nye perspektiv, ikke bare kast ballen frem og tilbake i den gode gamle gjengen. En god måte å få nye perspektiv på er å finne deg kvinnelige venner som du ikke er ute etter å få sex fra. Jeg låner gjerne 100.000kr til en venn. Skal jeg låne det til første jenta som jeg møter på byen? Jeg har ikke noe imot å pisse foran en kompis, kunne ikke brydd meg mindre (ikke han heller). Skal jeg gjøre det foran jenta jeg har det gøy med på byen? Og ja, vi lever i et samfunn full av uskrevne regler, liker du det eller ikke. Det er ingen som sier at du MÅ følge de på liv og død, men de fleste gjør det. Når ei jenta henger sammen med en fyr hele kvelden og tar imot drinka, så bør ho ha sex med fyr. Når ein fyr dater ei jenta i 2 år og puler ho kvar dag, så bør han gifte seg med ho etter kvart. Når ein kompis spandera øl på deg, så spanderer du en tilbake. Ypper en fyr, så kan du slå han ned, men du kan ikke gjøre det med ei jente, du går bort. Om noen forteller deg noe privat, så babler ikke du det videre, selv om vedkommande aldre sa "ikke si det til noen". Og maaange, mange andre. Om det er fullstendig ukjent for deg, beklager, men du er tilbakeståandes når det kommer til sosial intelligens. Om du virkelig ikke greier å se på forskjell på å spandere på tilfeldig jente på byen og bestevenn, så syns jeg synd på deg. Her prater du også om veldig mye annet enn du opprinnelig sa. Du legger heller ikke frem noe forsvar mot kritikken du mottok. Du har rett i at det finnes uskrevne regler om gjensidighet. Det betyr imidlertid ikke at din påstand er en slik regel. Jeg tror snarere at påstanden er en typisk uskreven regel blant unge / uerfarne menn, men ikke blant kvinner. Det betyr at denne regelen ikke er gjensidig, men heller en misforståelse om gjensidighet. Vær også klar over at damer ikke liker å føle seg kjøpt. Å tro det er slik man skal gjøre det, virker dermed mot sin hensikt. I stedet for at du spiller på jentas skyldfølelse, blir resultatet at hun ikke respekterer deg, og dermed har lett for å utnytte din korttenkte strategi. Jeg forsvarer ikke disse damenes utnyttelse av menns misforståelser, men det bør heller ikke være noen overraskelse at svakheter har lett for å bli utnyttet. Å sverge til prinsipper basert på misforståelser, er en slik svakhet fordi prinsippene ikke samsvarer med virkeligheten. Og det er kjempeenkelt å utnytte. Merk også at en dame som utnytter deg aldri er ei dame som får skyldfølelse av det, og hun ender aldri opp med å føle seg presset til å gi deg sex pga det. Hun respekterer deg ikke. Siden du har en urealistisk forventning til din investering, vil du fort kunne få en følelse av å ha blitt "lurt" hver gang investeringen ikke gir avkastning - som typisk sett er utfallet. Det er bare svake og usikre jenter som får skyldfølelse nok til å føle seg presset til å betale deg med sex. Og selv om dette ser ut til å være målsetningen, er det ironisk nok livsfarlig for deg. Dersom jenta føler seg presset til å ligge med deg, så er det kort vei til å få slengt en voldtektsanklagelse i trynet senere. Uavhengig av hvor sterkt du mener at hun skyldte deg sex. Og selv om hun ikke vinner noen sak mot deg, så er anklagelsen lite hyggelig, sexen er absolutt ikke verdt det, og det vil bare få deg til å avsky damer enda mer enn du allerede gjør - kun på grunn av din egen idioti. Oppsummert er det ingenting som implisitt forplikter ei jente til å gi deg sex selv om du kjøper drinker til henne. Og så lenge ditt "game" er å satse alt på jentas skyldfølelse siden du har "vært så snill", så har du virkelig ikke "game" i det hele tatt. Jenter utnytter slike menn, og respekterer dem overhodet ikke. Btw, hvor mange drinker spanderte du sist du var på byen og ken det var på? Kanskje du skjønner det bedre om jeg følger din egen logikk over: Jeg spanderer ikke drinker på jenter jeg akkurat har møtt, men jeg spanderer på venner. Jeg spanderte ikke én eneste drink på den siste jenta jeg plukka på byen. Men hun fikk riktignok drinker fra andre menn. Kanskje det var du som spanderte på henne Endret 8. juni 2016 av Løgn 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Det er jo et "game". Tenker jenter virkelig at gutter drømmer om å bruke en hel kveld på ei jente, spandere drinker på ho, underholde ho... for ingenting? For å få "takk for hyggelig kveld" i retur? Om jenta takker tar imot drinker og er sammen med en gutt hele kvelden, så bør ho gi noe i retur, ja. Om hun ikke vil ha noe med gutt å gjøre, så er det berre å takke nei til drinken? Så hvis en mannlig kompis har det gøy med deg og spanderer en øl på deg, må du altså ha sex med ham etterpå i følge dine regler. Neida, men det du beskriver er ikke et "game", det er en fantasi du har, der du kan kjøpe damer for drinker, men sorry, det er veldig få som tenker slik. -Hvis du har det gøy med noen, så har dere det gøy. Ingen skylder fantastiske deg noe for å ha det gøy. -Hvis du SPANDERER en drink, så spanderer du. Da er den gratis, og ingen skylder deg en dritt. Hvis ikke er det ikke spandering. Og hva venter du at hun skal gi i retur om hun ikke er gira? Ville du gitt det samme i retur til en mannlig kompis som ga deg en gave, en øl, eller kjørte deg hjem? Du nevnte jo en blowjob eller en handjob i stad... tenk om han kom og krevde det inn. Du er ikke nødt å ta imot den drinken. Det er helt lov å si nei. Det er veldig lov å ta litt ansvar selv om en er hunkjønn. Det er ikke sånn lenger at menn skal tenke og handle for kvinner vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg