Gå til innhold

[Løst] kampanje på nettbrett samsung galaxy tab e. Er det et bra kjøpt

Anbefalte innlegg

Hei

jeg skal kjøpe et nettbrett til min datter

nettbrettet vil da bli brukt til å spille spill (minecraft og småspill), og se på Netflix, youtube og nrk super

Elkjøp har denne uke kampanje på

samsung galaxy tab e 9.6 8gb til kr 1495,-

vedlagt link:http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/SMT560NZKANEB/samsung-galaxy-tab-e-9-6-wifi-8-gb-sort

Jeg kan ikke så mye om nettbrett, kan noen være snill og se om dette et bra kjøp som vil fungere godt nok til nevnte bruk, eller vil det bli for svakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Takk for tilbakemeldinger, jeg tenker jeg bestiller dette nettbrettet. Er en greit pris, og som Cefey nevner så er ikke bruken så voldsom. 

Bestiller et ekstra minnekort til så jeg kan laste ned litt film til lengre turer. Satser på at minne er nok til bruken.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Hei

Takk for tilbakemeldinger, jeg tenker jeg bestiller dette nettbrettet. Er en greit pris, og som Cefey nevner så er ikke bruken så voldsom. 

Bestiller et ekstra minnekort til så jeg kan laste ned litt film til lengre turer. Satser på at minne er nok til bruken.

Sorry, men du kan ikke lagre filmer fra strømmetjenester på ekstra minnekort. Kun på intern lagringsplass. Da må du velge et nettbrett med mer lagringsplass innebygd.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...