Ole1dal Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Hei jeg skal kjøpe et nettbrett til min datter nettbrettet vil da bli brukt til å spille spill (minecraft og småspill), og se på Netflix, youtube og nrk super Elkjøp har denne uke kampanje på samsung galaxy tab e 9.6 8gb til kr 1495,- vedlagt link:http://www.elkjop.no/product/data/ipad-og-nettbrett/SMT560NZKANEB/samsung-galaxy-tab-e-9-6-wifi-8-gb-sort Jeg kan ikke så mye om nettbrett, kan noen være snill og se om dette et bra kjøp som vil fungere godt nok til nevnte bruk, eller vil det bli for svakt? Lenke til kommentar
aomt Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Det er vel ikke noe voldsomt tilbud. Ligger vanlegvis 150-200kr dyrere... Men joda, det meste vil fungere til å se på netflix og spille småspill 1 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 5. juni 2016 Del Skrevet 5. juni 2016 Minuset er lite minne pluss at Samsung gjerne har med en del unødvendige programmer på brettet som tar opp plass. 1 Lenke til kommentar
Ole1dal Skrevet 5. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2016 Hei Takk for tilbakemeldinger, jeg tenker jeg bestiller dette nettbrettet. Er en greit pris, og som Cefey nevner så er ikke bruken så voldsom. Bestiller et ekstra minnekort til så jeg kan laste ned litt film til lengre turer. Satser på at minne er nok til bruken. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 (endret) Hei Takk for tilbakemeldinger, jeg tenker jeg bestiller dette nettbrettet. Er en greit pris, og som Cefey nevner så er ikke bruken så voldsom. Bestiller et ekstra minnekort til så jeg kan laste ned litt film til lengre turer. Satser på at minne er nok til bruken. Sorry, men du kan ikke lagre filmer fra strømmetjenester på ekstra minnekort. Kun på intern lagringsplass. Da må du velge et nettbrett med mer lagringsplass innebygd. Endret 11. juni 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå